XXL Nutrition

Back from Lloret thread ( for mr diebiesie ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben vorig jaar in salou geweest, we zaten 1 verdieping boven de snoepy's, wel een grappige tent, maar alleen leuk op de zondagavond, dan draait menthal theo aardig hard. la pacha ook geweest. erg gezellig alleen de muziek staat er nogal hard...verder wel leuke vakantie maar qua discotheken viel het tegen, wel lekkere wijfen
 
Santoz zei:
mij, als belg, is het niet echt opgevallen dat jullie hollanders daar het beest gingen uithangen..
jullie zijn natuurlijk met veel vertegenwoordigd maar van wat IK gezien heb, waren duitsers/zwitsers/denen 100x ergerlijker dan julliehoor

Precies, wat heeft iedereen tegen Hollanders. Hollanders zijn cool in Spanje :D
 
Frenkpie zei:
Was vorig jaar in Blanes.. had een supervakantie gehad en genoeg vrouwen daaro :)

Juist ik Blanes lopen genoeg dames rond. En niet onbelangrijk...ze zijn nog gewillig ook en komen zelf op je af om te versieren...

Paar vrienden van mij zijn er geweest en hebben flink gescoort daarzo. Daarom vidn ik Lloret ideaal. Omdat je het kunt combineren met Blanes.
 
Pumpin' zei:
Juist ik Blanes lopen genoeg dames rond. En niet onbelangrijk...ze zijn nog gewillig ook en komen zelf op je af om te versieren...

Paar vrienden van mij zijn er geweest en hebben flink gescoort daarzo. Daarom vidn ik Lloret ideaal. Omdat je het kunt combineren met Blanes.

Heb je dat gedroomd ofzo ? :eek: Waar ter wereld gebeurd dat nog :D
 
MightyDuck zei:
Heb je dat gedroomd ofzo ? :eek: Waar ter wereld gebeurd dat nog :D
Hij zal het wel over een andere planeet hebben. :D


Koele story btw, fun to read.
 
nice story MD :thumb:
 
MightyDuck zei:
Heb je dat gedroomd ofzo ? :eek: Waar ter wereld gebeurd dat nog :D

Ga maar eens naar Blanes...ga naar De Arena....vervolgens ga je richting R&B-zaal...kijkt een beetje rond. ....danst een beetje op zijn 50cent's...kijkt nog een beetje rond...lach naar wat dames......de rest komt vanzelf ;)

Soms hoef je niet eens bovenstaande te doen en dan komen ze nog vanzelf bij je zitten en tegen je aan hangen...niet echt handig als je vriendin erbij is :D

Margoed.....Blanes is the place to be als je wil scoren, naar mijn mening.
 
Daar komt hij dan mee als de vakantie achter de rug is..

Maarreuh wat is op zn 50cents dansen ???
 
MightyDuck zei:
Heb je dat gedroomd ofzo ? :eek: Waar ter wereld gebeurd dat nog :D
lol ! toeval, ik ben ook een paar keer versierd door een meisje in blanes !

Lag gewoon lekker te zonnen en hoppa.. staat er ineens een leuke blondine van 18 jaar voor je neus. Halloow ! :eyebrow:
 
Pumpin' zei:
Ga maar eens naar Blanes...ga naar De Arena....vervolgens ga je richting R&B-zaal...kijkt een beetje rond. ....danst een beetje op zijn 50cent's...kijkt nog een beetje rond...lach naar wat dames......de rest komt vanzelf ;)

Soms hoef je niet eens bovenstaande te doen en dan komen ze nog vanzelf bij je zitten en tegen je aan hangen...niet echt handig als je vriendin erbij is :D

Margoed.....Blanes is the place to be als je wil scoren, naar mijn mening.
Vorig jaar blanes was écht een top vakantie voor mij.. vrouwen waren daar écht super !! Zeker als ik het vergelijk met die arrogante turkse vrouwen in turkije dit jaar. Merk gewoon dat de vrouwen hier echt zoiets hadden van: ik doe nix, ze komen maar naar mij toe (dat zei ook een turks nederlands vrouwke tegen mij toen ik haar sprak: 'zo is de cultuur en instelling hier gewoon').

Ik heb een hekel aan turkije iig !
 
Uergh Lloret de Mar, ben er ook naar toe geweest. Het is geen plek voor de luie ( lees verlegen):D mens die ik ben kwa versieren.

Waar is het nu nog goed om naar toe te gaan voor te feesten in plaats van Spanje???
Niet dat ik op vakantie ga voor te feesten maar wel degelijk om te kunnen rusten en deftig te trainen en dan wat rondahngen op de beach.

BTW de fitness in olympic is volledig vernieuwd en is gewoon zalig geworden....
 
superspider zei:
Uergh Lloret de Mar, ben er ook naar toe geweest. Het is geen plek voor de luie ( lees verlegen):D mens die ik ben kwa versieren.

Waar is het nu nog goed om naar toe te gaan voor te feesten in plaats van Spanje???
Niet dat ik op vakantie ga voor te feesten maar wel degelijk om te kunnen rusten en deftig te trainen en dan wat rondahngen op de beach.

BTW de fitness in olympic is volledig vernieuwd en is gewoon zalig geworden....

Kep wel flink lopen feesten in Tenerife. Kroatie schijnt tegenwoordig ook de place to be te zijn. Turkije is ook een optie (vooral Marmaris). Of wat dacht je van Kreta? Genoeg keus lijkt mij :)
 
Ik ben naar dubrovnik geweest, 1 diskotheek haha wel de player eruit gehongen maja toch niet echt de place to be om te feesten. Mss bulgarije ofzo. Ik zal wel zien nog genoeg tijd tot de volgende zomer :cool:
 
Bulgarije schijnt wel ontzettend goedkoop te zijn, maar of je er ook de beest uit kan hangen ???
 
weet ik niet, heb wel vernomen dat de meisjes en vrouwen ofwel 1.model zijn en streken tot in japan hebben of 2. van die plattelandsvrouwen zijn.
maar beide even geil en een beest in bed:D
 
Frenkpie zei:
lol ! toeval, ik ben ook een paar keer versierd door een meisje in blanes !

Lag gewoon lekker te zonnen en hoppa.. staat er ineens een leuke blondine van 18 jaar voor je neus. Halloow ! :eyebrow:

Kijk jongens, als zelfs Frenkpie benaderd wordt door 18jarige blondines (een paar keer nog wel :eek:) en kan scoren in Blanes, dan moet iedereen dat toch kunnen :D
 
MightyDuck zei:
En ja hoor daar is het alweer 22.30u, tijd voor de geweldige discotheken tocht. Nu gebied de eerlijkheid me te bekennen dat ik het zo geweldig niet vond. Wanneer je namelijk net je dikke eelt vingers op de fraaie billen van een zwitserse schone hebt geplant brult de speaker "YEAAAAAH BEACHMASTERS VERZAMELEN WE GAAAAAAAAAAN WEEEEEEEER VERDERRRRRR!!" :mad:
Whoehahaha. :roflol: :roflol: :roflol:
Geweldig reisverslag. En die foto zegt meer dan 1000 woorden. Wat een gare kop heb je daar, lachen. :D
 
BTW de fitness in olympic is volledig vernieuwd en is gewoon zalig geworden....

Dat hadden ze eerder mogen doen. IK heb 6 jaar staan trainen met de oudste zooi die elke week uit elkaar viel van ellende.
 
DBC01 zei:
Dat hadden ze eerder mogen doen. IK heb 6 jaar staan trainen met de oudste zooi die elke week uit elkaar viel van ellende.

ik naar hotel Selvamar (tering eind lopen)...zeg uhm: do you have a trainingroom here, you know for fitness/bodybuilding??

"uhmm no i think not"

ok bedankt :mad:
 
Pumpin' zei:
ik naar hotel Selvamar (tering eind lopen)...zeg uhm: do you have a trainingroom here, you know for fitness/bodybuilding??

"uhmm no i think not"

ok bedankt :mad:

Dat had je niet moeten zeggen, hij zag je al schreeuwen en brullen daarom zei hij maar snel nee. En dan was ik er nog geeneens bij :o
 
Back
Naar boven