MuscleMeat

Gestopt Back from the dead

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit staat er voor mij vanaf nu in de planning, voor de gene die meedoen, je mag t ook proberen, he:


Maandag: Normal cut-diet + 6 liter water Dinsdag: Refeed* + 6 liter water Woensdag: Normal cut-diet + 5 liter spa-water en geen zout Donderdag: Normalcut-diet + 5liter spa-water en geen zout Vrijdag: Normal cut-diet + 5 liter spa-water en zoutladen (1 theelepel per maaltijd ). Zaterdag: Refeed + 5 liter water en zoutladen (1/2 theelepel per maaltijd ) Zondag: Carb-free day 1 + 3 liter spa Maandag: Carb-free day 2 + 1,0 liter spa Dinsdag: Carb-free day + 0,3 liter spa Woensdag: on 8o clock and start carb-laden. (start with 50gram per 1/1,5 hour and built up till u have around 550gr Of carbs)**. Round 4-5 uur fotoshoot. No water, before

*eat havermout-sweet potatoes-cassava-brown rice with lots of vegetable like broccoli **start with havermout, then sweet potatoes, then bread with honey last kellogs chocopops and a little bit of cognac.

Zondag: rustdag Maandag:normal powertraining + abs Dinsdag: normal powertraining Woensdag: pomp up with 100 reps spa=natrium free water on fotoshoot pump up with very low weight your pecs/arms, no legs after pumping lie down on your back, while put you leggs on a chair. You can add some apel cider vinegar on your diet

leerzaam thnx ;) succes nog deze laatste daagjes
 
your welcome, gonna join it?

Gisteren trouwens een nieuwe pr met clean and jearks. 120kg 1 rep. Terwijl ik toch in de cut zit. al denk ik vooral dat mijn techniek een stuk verbeterd is. Dit is toch een oefening waar techniek wel heel belangrijks is, denk ik. Ik weet trouwens eigenlijk of dit zwaar is voor anderen hierzo, maar ik persoonlijk ben er blij mee
 
Vandaag carbloaden, vanaf morgen wordt het pas echt zwaar. Zal denk ik ongeveer op 80gr kh zitten, want ik zal er wel aan moeten wennen om zo laag in carbs te zitten.
 
Vandaag carbloaden, vanaf morgen wordt het pas echt zwaar. Zal denk ik ongeveer op 80gr kh zitten, want ik zal er wel aan moeten wennen om zo laag in carbs te zitten.

ach das leuk hoor, gewoon iedereen uitmaken die je iets lekker ziet eten (en al zeker als ze daarbij klagen over hun overgewicht)
 
hehehe, meestal durven mensen toch al niks te zeggen als ik wat groentes zit te eten met wat vlees/vis. Zouden velen misschien bang zijn??? :D

Net een beetje havermout in hele hoop eiwitten (3dooiers) lijnzaad en kokos als ontbijt gegeten, yammie. Ik raak alleen al snel aan de nodige vloeistof. Moet de rest van de dag dus stuk mindere
 
pfoe, ik heb dorst. Ben een beetje mijn eigen ramadan aan het doen alleen duurt deze 3 dagen. Ik was alleen vergeten natriumfree water te drinken, pas vanaf vandaag dus, al kan ik vandaag dus maar max 0.3ml drinken :( . Training gisteren wel ok. gewoon die 150kg 5x benchen lukt nog aardig. Krijg alleen aardig wat krampen door mineralen tekort.
 
Zo carbloaden is wel lekker, alleen je krijgt er nog meer dorst van. Ik heb vannochtend 1 zoete aardappel in de blender gestopt met 2 porties whey en een beetje melk (soort zoete aardappelpudding), dan havermout met melk en ook 1 voorgekookte zoete aardappel erin gegooid. Net nog 1 zoete aardappel gegeten en zodadelijk nog 1 bord rijst met eiwitten+2geel.
 
Nou ik had wel iets meer foto's willen ul, maar het was lastig, met die andere camera die ik gebruikte, omdat de foto's van bijna 4 mb waren. en wilde je ze resizen, werd het aantal pics weer te laag ???. Dus dan maar deze 2
 
Heb je een collage gestuurd naar big T? Want die komt in de contest categorie te staan en niet in foto's van leden.

Succes met de stemming.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 18:51 ----------

Ja volgens mij heb je het verkeerd begrepen. Je moet een collage opsturen naar big T en hij zal die dan plaatsen voor een beoordeling. Ipv 2 fotos zelf uploaden haha
 
Ik heb hem pm gestuurd, misschien dat hij vanavond online komt. Denk dat big t wel even wacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven