XXL Nutrition

Back in business - Road to unbinge myself (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BingingBeast

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2019
Berichten
43
Waardering
25
Lengte
1m69
Vetpercentage
25%
Dag iedereen, na veel nadenken en pogingen tot ga ik ermee beginnen, een log om me gemotiveerd te houden en mijn progressie ook in het oog te houden en evt vragen of hulp als ik er heb om misschien dat ik de deze hier kan krijgen ipv een nieuwe topic te starten ergens anders.

Mijn naam Dimitri
27j, 169cm, 92kg 25%bf ongeveer schat ik zal wel is fotos posten om zo ook te zien hoe dat gaat.
Trainde veel op en af, zeker de laatste 5j en ook zwaar met blessures gesukkelt.
Heb ook de laatste jaar niet 100% meer getraind door schouder en onderrug last maar ben nu weer ervoor aan het gaan, juist mijn eerste 4 trainigen afgewerkt van 2019 en ga met de 4de beginnen met dat het maandag is en ik vond het fijn om op een maandag te beginnen met een log.

Mijn doel, af te vallen, bf% goed doen dalen, 15% zou een mooi haalbaar doel zijn om te beginnen en zien als ik goed wat spiermassa behou (weet bij het afvallen dat dit moeilijk is maar een beetje is altijd mooi meegenomen hehe)

Mijn grootste uitdaging, mijn dieet, mijn binging probleem, dit gaat mijn zwaarste obstakel worden maar ik ben ervoor bereid om die te overkomen om fit te geraken en zwaar ervoor werken om het lichaam te behalen dat ik wens. Een cheatmeal bij een cheatmeal houden en niet naar een ongecontroleerde bingecheatdag laten gaan

Mijn schema, een Ub/Lb/PPL, dit is het schema alvast

Upper Day
Bench Press - 3x6
Barbell Row - 3x6
Military Press - 2x6
Wide-grip Pulldowns - 3x10 (Als mijn pulldown sterker wordt ga ik deze naar pull ups veranderen)
Barbell Curl/Skullcrushers - 3x10 reps - Superset
Straight-arm Pulldowns/Facepulls - 3x14,13,13 - Superset

Lower Day
Back Squat - 3x6
Deadlift - 2x6
Front Squat - 3x10
Lying Leg Curls - 3x10
Single-leg Leg Press - 3x12,12,11
Abs/Calves Superset - 3x14,13,13 - superset

Pull Day
Barbell Row - 3x6
Wide-grip Pulldowns - 3x10
Cable Rows (weet juist niet close grip of wide grip) - 3x10
Close-grip Puldowns - 3x12,12,11
Straight-arm Pulldowns/Facepulls - 3x14,13,13 - Superset
Barbell Curls - 3x10
DB Hammer Curls - 3x12,12,11

Push Day
Bench Press - 3x6
Military Press - 2x6
Incline DB Press - 3x10
Cable Crossovers - 3x14,13,13
Lateral Raises - 3x10
Skullcrushers - 3x10
Overhead Cable Extensions - 3x12,12,11

Leg Day
Back Squat - 3x6
Romanian DL - 3x8
Leg Press - 3x10
Leg Extensions/Leg Curls - 3x12,12,11 - Superset
Abs/Calves Superset - 3x14,13,13 - Superset

Twijfelde tussen 4X6 of 3X6 voor de compounds behalve DL en OHP daar twijfelde ik aan 3X6 vs 2X6 maar aangezien ik voor vetverlies ga en eventjes niet 100% getraind heb dacht ik best om wat volume weg te halen ook al is het maar 1 setje van de belangerijke compounds, als jullie denken van "tja dat kan beter, of dit voor dat" ik sta open voor jullie mening en hulp.

Dieet, 2100kcals trainingsdagen, 1800kcals rustdagen, op trainingsdagen iets hoger in carbs en op rustdagen iets minder, op aanraden van een vriend die pt doet en die mij wat ga opvolgen qua vet% en gewicht

Anyways tijd om er in te vliegen!
 
Dag 1

Upper body training afgewerkt

Bench press 3x6 42,5kg
BB Rows 3x6 42,5kg
OHP 2x6 22,5kg
Wide Grip Pulldown 3x10 41,3kg
EZ-Bar Curls 3x10 12,5kg
EZ-Bar Skullcrushers 3x10 12,5kg
Straight-Arm Cable pulldown 3x14,13,13 25,3kg
Cable Face Pull 3x14,13,13 20,3kg

Training was zeer positief, heb de late deze week dus dan train ik op een lege maag meestal met dat na opstaan ga ik direct naar de fitness (8u30 in de ochtend) zwaar gefocussed op gecontrolleerde uitvoering en daarna 20min crosstrainer gedaan na training, ik vond dit een goed begin vd week, eten loopt ook vlot, al 3 maaltijden binnen, nog 3 te gaan of 2 te zien hoeveel honger ik heb, anyways up naar dag 2 morgen, kijk er zeker alvast zwaar naar uit!
 
Mod kan iemand deze verwijderen? Heb juist gemerkt dat ik op de verkeerde fora heb gepost /facepalm
Excuses hiervoor
 
Back
Naar boven