MuscleMeat

Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeopardy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
255
Waardering
31
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Zal me gelijk ff voorstellen, ben 34 en dus nog een jonge senior ;)
en heb 6 maanden geleden de grootste zonde in mijn leven begaan.
Namelijk stoppen met trainen na 5 jaar. Dacht om de juiste redenen mja.. dat was dus niet zo.
Toen ik stopte waren mijn stats 1.74 88 kg en +- 14% bf

Toen ik 5 weken geleden in de spiegel keek kon ik wel janken, bf gestegen naar ruim 20% en verder en log monster geworden.
Gewicht was zelfs ondanks de toename bf gedaalt naar 85 kg...

Dus wat doet men dan? Inderdaad, terug naar de gym, hangen aan de ijzers, ligt dieet en cardio, cardio en cardio.

Positief:
Heb voordat ik aan bb deed altijd duursporten gedaan dus mijn cardio kon ik na een week al opvoeren tot 6 keer per week een uur 950kcal.
Verder train ik elke spiergroep 1 keer per week, werkt beste voor me.

en spieren hebben inderdaad geheugen!

Weeg nu 84kg en mijn talle is 4 cm geslonken. Mijn armen zijn van 40 al naar 41.2 gegaan, dus dat gaat lekker.
Qua gewichten zit ik denk ik op 80% van wat ik eerst kon maar dat gaat per week hard vooruit.

Voeding weer op 7 maaltijden per dag ongeveer 2100 kcal, wil zeker niet lager gaan en met de cardio verbrand ik zoieso al veel.

Voel me weer sinds tijden lekker in mijn vel zitten.
Anyway dit wilde ik ff kwijt

cheers
 
goed dat je terug op het rechte pad zit;)
 
Succes man,opzich niet slecht dat je eens gestopt bent nu weet je waarvoor je het doet !
 
Succes kerel en met spiergeheugen zullen de spieren snel terug groeien. Alleen met dat vet heb je misschien iets langer werk.
 
Succes man,opzich niet slecht dat je eens gestopt bent nu weet je waarvoor je het doet !


Ja dat is eigenlijk wel het moraal van het verhaal, ik dacht door te stoppen juist dingen te verbeterer. Terwijl het alleen een averechts effect had.

En ja vet zal wel even duren voor het weg is maar daar maak ik me niet zo druk om, ik voel me weer lekker en ben gemotiveerder dan ooit!
 
Back
Naar boven