AndroidHealthClinic

[Hoax] Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erbmohle

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 jan 2016
Berichten
253
Waardering
175
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
18%
Ben weer begonnen na lange tijd wegh geweest, valt zwaarder dan ooit maar pomp lekker op van bijna niks doen, muscle memory misschien.
Afgelopen week gedaan:
maandag: 4 oef rug,3 schouders,3 legs, viel erg zwaar , alles tot failure en hoog tempo ,twee dagen bijkomen, rug op slot en moeilijk uit bed komen.
donderdag: borst, Bi en tri,buik, was lekker, geen centje pijn a walk in the park.
Zondag: Rug schouders legs, deze viel er tegen, had al geen energie die dag, wel gegaan maar soms ff dizzy, beetje zwart voor me ogen en twee keer bijna neer.
gewicht let ik niet te veel op, ben geen powerlifter en ga meer voor full rom en correcte uitvoering,
bovenborst is nu 4x10x 50 en bench 4x10x60, was ooit 4x10x70 en 4x10x90
latpully idem, nu 4x10x50, breed, smal etc, vroegah 4x10x80.
Dus na twee jaar stilstaan/luie homofiele flikker redelijk wat verlies.
benen doe ik licht ivm zwaar letsel aan scheen,enkel(verbrijzeling) en knie ooit, squat komt niet boven de 80, max is ooit 110 geweest maar doel is niet hard te gaan op dit onderdeel dus rippetoe, billyboy star fans kunne me lul zuigen, ballen mag ook wel zachtjes.
kom van rond de 95 kg vet % 12-15% schommelend, wel eens laten meten met zo een tang door iemand op de gym of ehelmaal accuraat weet niet, in me beste tijd toen ik ff de 95 aangetikt heb, 95,7 kg hoogste score ooit. Vond mezelf wel een blok beton toen maar doodmoe en lag meer in bed dan dat ik in de stad zat.
Zit nu op rond de 80 kg vet % 10 in de buurt schat ik, wel droger nu door de leven geleefd te hebben, toch serieus werk aan de winkel.
Gebrek aan tijd en energie is soms het probleem, ga 2 tot 3x pw weer wat doen, gewoon omdat het kan,
Shirtjes en jasjes weer vullen is mij doel, me garderobe gaat naar de klote zo en de 70 kg wil ik niet aantikken met een jaar of twee.
vet % enz intereseert me niet veel toch is buikje of puffy zijn waar ik de grens trek, dit willen we niet hebben.
Wish me luck.
 
Laatst bewerkt:
Wel blijven loggen he. Ook als een keer niemand goed getraind zegt na een gelogde training. ;)

GL
 
Zelf ben ik een tijdje geleden gestopt met overmatig alcoholgebruik.
 
Wel blijven loggen he. Ook als een keer niemand goed getraind zegt na een gelogde training. ;)

GL
Thanks Gaspar, Bedoeling is niet echt vaak en vast te loggen, af en toe een training neerzetten, kunnen pull ups en push ups thuis of buiten zijn, kan gym zijn, machines of losse gewichten, kabels enz, doe van alles door elkaar.
Hoop het wel een beetje bij te houden, zo dat ik iets doe, jaartje of 4 terug ging ik echt lekker maar gewoon te hard, 4xpw gym, weekend soms nog wat kickbox gecombineerd met circuit, tyreflippen etc, Dacht dat ik Sandokan was, Niet dus, zwaar oververmoeid geraakt, wel nog motivatie maar lichaam zei Ho!! , lang nodig gehad terug te komen met me ouwe lijf

Zelf ben ik een tijdje geleden gestopt met overmatig alcoholgebruik.
Goed gedaan, volhouden!! Drank en Trainen is zo een waardeloze combi.
Ben ik ook al een tijd mee aan het klooien, Toen we niet meer trainde gingen we zuipen, verveling etc
Nu terug op alleen weekend of als door de week niet meer dan twee max.
 
Blijf voorlopig van failure vandaan. Laat gewoon 1 rep in de tank. Succes.
 
Blijf voorlopig van failure vandaan. Laat gewoon 1 rep in de tank. Succes.
Helemaal gelijk!! dit moet ik echt gaan doen, ben zo iemand wil echt keihard voelen dat ik train/getraind heb maar dat is niet goed inderdaad.
Ga me trainingen vanaf nu ook niet meer zo inrichten, zal moeilijk zijn maar het moet wil ik blijven trainen.
 
Back
Naar boven