AndroidHealthClinic

Back on Track

Bezoekers in dit topic

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
1.097
Waardering
234
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Bijna 2jaar out geweest, zware operatie aan schouder...stuk bot afgezaagt, pees afgerafelt niet volledig gescheurd. Ook 6 weken plaaster gehad maand geleden, 2 midden handsbeentjes gebroken. Dus nu maandje terug knallen. In 4 da thrill going for da kill. 😉
20221010_151543.jpg
 
Welkom terug, maar wel nog steeds een badboy dus :laugh:
 
Je doet je naam wel eer aan met al die verwondingen ja
 
Dus je comeback van maart is misgelopen en je bent wel gear blijven gebruiken of ?
 
Dus je comeback van maart is misgelopen en je bent wel gear blijven gebruiken of ?
Nee man heb dus still gezeten echt afgezien alleen men kinesist 2maanden 2keer per week. Maar persoonlijk ook veel problemen gehad door heel het fysieke dus mentaal verre van top. Echt lange periode serieuse downs. Maar nu terug ieta meer als maand 4 keer per week trainen. Nog steeds veel last trouwens 😞 maar positive mindset!
 
Nee man heb dus still gezeten echt afgezien alleen men kinesist 2maanden 2keer per week. Maar persoonlijk ook veel problemen gehad door heel het fysieke dus mentaal verre van top. Echt lange periode serieuse downs. Maar nu terug ieta meer als maand 4 keer per week trainen. Nog steeds veel last trouwens 😞 maar positive mindset!
Ah, klote. Nu maar weer flink aan de slag 💪
 
Ah, klote. Nu maar weer flink aan de slag 💪
Zeker bro knallen!

En al de andere comments beetje waardeloos hier boven. Wat boeit het of ik nu op men hand ben gevallen, overreden ben of ik iemand half dood heb gebokst? Wou gewoon even schetsen dat het echt een lange off time is geweest met nog kleine revival inderdaad maar terug moeten stoppen en ik lekker motivated ben voor nieuwe goals.

Peace updates inc!
 
Welcome back dan! Helemaal pijn vrij of ben je nog wel beperkt met bepaalde oefeningen?
 
Zeker bro knallen!

En al de andere comments beetje waardeloos hier boven. Wat boeit het of ik nu op men hand ben gevallen, overreden ben of ik iemand half dood heb gebokst?
Ik denk dat de meeste meelezers dat interessanter vinden dan de zoveelste come back on gear.
 
Back
Naar boven