AndroidHealthClinic

Back to basics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou dan. Dan duik je zo onder de 70 qua bw!
Hey Robke, Dat zou erg fijn zijn en is ook de bedoeling!

Dat is dan rond het meer van Genève vermoed ik?
Wanneer is het precies? Misschien moet ik zorgen dat ik net op dat moment een klantenbezoek heb, dan kan ik komen supporteren :cheer: ! :D
Doen!!! Lijkt me heel gezellig, het is op 31 mei 2020.

Hoe is zo'n Wahoo trainer? Heb me er nog niet in verdiept, gezien iedereen om me heen buiten fietst of een Tacx heeft.
Heb je ook een Wahoo Element (Bold) of een andere fietsnavigatie?

Klinkt als een doordacht plan! Zet 'm op, tijgerrrrr.
De Wahoo trainer bevalt me erg goed, een uitkomst bij slecht weer. Ik gebruik idd Wahoo Element, en zit sinds kort op Strava. M'n zwager is van het serieuze wielrennen en komt de Tour du Lac doen als een trainingsrondje, :)

Lijkt me een hele geruststelling voor je moeder.

Stoere meiden hoor, jullie allebei!
Dank je!
 
Ben aan het trainen voor de Tour du Lac (176 km fietsen).
Dat is dan rond het meer van Genève vermoed ik?

Good2see that you're still alive Sweatdaily! :p

Eind maart, begin april doe ik een 'Tour de Suisse' van een weekje. Werkgerelateerd en alles met de auto vanuit NL. Ik start waarschijnlijk rond Bazel en dan via Bern richting Genève waar ik eind van de week nog een beurs ga bezoeken.
Wat kan ik nog qua sneeuw/weerellende verwachten rond die periode en nog tips voor een goed hotel met fitness in of rond Genève?
 
Good2see that you're still alive Sweatdaily! :p

Eind maart, begin april doe ik een 'Tour de Suisse' van een weekje. Werkgerelateerd en alles met de auto vanuit NL. Ik start waarschijnlijk rond Bazel en dan via Bern richting Genève waar ik eind van de week nog een beurs ga bezoeken.
Wat kan ik nog qua sneeuw/weerellende verwachten rond die periode en nog tips voor een goed hotel met fitness in of rond Genève?
Het heeft deze winter nog helemaal niet gesneeuwd in Geneve! Eind maart zou ik regen verwachten of zonnig weer. Het Starling Hotel heeft een grote gym en zit pal naast Palexpo (daar is jouw beurs waarschijnlijk). Maart is een enorm drukke periode - het zal lastig zijn om een hotel te vinden. Je kunt ook uitwijken naar Ferney Voltaire (net over de grens, vlakbij het vliegveld/Palexpo), bijvoorbeeld la Reserve. La Reserve heeft overigens geen gym (de meeste hotels hebben geen gym), maar er zijn genoeg commerciële gyms waar je naar toe kunt. Het scheelt dat je met de auto bent.
 
Thx voor de info!

De beurs vindt inderdaad in het Palexpo plaats (Index 2020) en ik verblijf 1 tot max 2 nachten rond Genève.
Ik zal Booking.com eens aanslingeren de komende dagen voor in ieder geval het Starling Hotel, maar het probleem is dat ik de trip nog niet helemaal rond heb qua afspraken en dus nog even moet wachten met definitief boeken. Risico is dat het meeste vol zal zitten, want het is een drukbezochte beurs. Eventueel een commerciële gym bezoeken kan natuurlijk ook nog (tips voor een goede?), al hoop ik dat ik de tijd daarvoor kan vinden. En anders maar een paar dagen gym overslaan, zal het lichaam vast ook wel kunnen waarderen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hey there! Ik ga weer een tijdje loggen want morgen begint de tweede lock-down. Ben hard op weg naar status Fat as Fuck, dus ik moet nu ingrijpen of het loopt volledig uit de hand.
 
Wb medeherstartster
 
Haaaaiiiii Welkom terug! Succes weer!
 
Hey there! Ik ga weer een tijdje loggen want morgen begint de tweede lock-down. Ben hard op weg naar status Fat as Fuck, dus ik moet nu ingrijpen of het loopt volledig uit de hand.
Good luck dan vandaag!! 🤣
 
20 Oktober 2020

Fat as fuck is een goede beschrijving van het startpunt vandaag. Het is om razend van te worden in hoe weinig tijd je een goede progressie om zeep kunt helpen. Anyway, het begin van de lockdown hier (Frankrijk) is een goed moment om orde op zaken te stellen. Ik heb het geluk dat ik in Zwitserland werk, waardoor ik nog wel naar de gym kan. Ik ga met name strak letten op voeding. Dat is voor een deel calorieën tellen (als ik thuis ben), en verstandige keuzes maken als ik bij m'n vriend ben.

Training
Split squat RFE: 32.5x8, 6
RDL: 70x6, 6, 6, 6
DB Shoulder press: 14x8, 7, 7, 6
Unilateral pull-down: 23x8, 6, 6
Calves: 140x8, 8, 8, 8
Unilateral leg extension: 25x6, 6, 5, 5
Psoasis stretch: ✅

RDL stuk lichter dan normaal en meer warming-up gedaan. Voelde beter qua onderrug.

Voeding
994 cal: 120/49/34 en 's avonds uiteten: hertenbiefstuk en rode wijn, geen toetje :)
Te weinig water.
 
Laatst bewerkt:
31 Oktober 2020

Training

Back extension: 30x10, 10, 10, 8
DB lateral raise: 6x6, 6, 6, 6
Lat prayers: 26x9, 7, 6
Shoulder pull: 24x6, 6, 6
Bayesian curl: 7.5x6, 6, 6

Pilates.

Voeding
1190 cal: 133/76/45 en 's avond risotto, 2 glazen wijn.
Te weinig water.
 
Laatst bewerkt:
Dat eten 🤤🤤🤤
 
1 November 2020

Training:

Split squat: 37.5x6, 6, 6
Unilateral leg curl: 21x12, 10, 10, 8, 8
Machine chest: 45x8, 8, 8
Triceps push-down: 24x8, 8
Hip abduction: 7.5x8, 8, 8
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe vindt je die split squats?
 
Hoe vindt je die split squats?
Ik ben dol op split squats! Leg een kussentje op de vloer, zodat ik zeker weet dat iedere rep even diep is.
 
Fuck it ... alle gyms zijn hier vanaf morgen gesloten ... Tot over een maand.
 
Ik heb behoorlijk de pest in.
Jaa logisch... hier nog afwachten wat er morgenavond gezegd gaart worden. Tot nu toe ziet het er gelukkig nog positief uit voor ons qua qyms.
 
WB and stay strong!

Je zou vast bijna weer remigreren naar het prachtige NL. :bang:
 
Back
Naar boven