XXL Nutrition

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Goed zo!

Ik ervaar dat ook hoor....het bijhouden van een log op dit forum zorgt voor die extra stok achter de deur.
 
Goed zo!

Ik ervaar dat ook hoor....het bijhouden van een log op dit forum zorgt voor die extra stok achter de deur.

Zeker. Was erg terughoudend met loggen, want je geeft jezelf toch min of meer bloot tegenover vreemden. Maar ben blij dat ik er mee gestart ben. Ook een goede manier om je eigen vorderingen bij te houden :flexgrin:
 
Zeker. Was erg terughoudend met loggen, want je geeft jezelf toch min of meer bloot tegenover vreemden. Maar ben blij dat ik er mee gestart ben. Ook een goede manier om je eigen vorderingen bij te houden :flexgrin:

Tja er is ook hier altijd een baas boven baas.....ik heb zelf ook niet de illusie dat ik de sterkste of de breedste zal worden (is ook niet mijn doel) dus het is voornamelijk om je progressie te kunnen zien en dat motiveert......
 
Het komt ook wel goed...maar het gaat nog wel wat jaren duren vrees ik. Geeft niet...ik ben geduldig :D
Nee man. Ik was 97 kilo en het heeft uiteindelijk 2 jaar gekost. Jij bent een stuk langer en een stuk lichter.
 
Nee man. Ik was 97 kilo en het heeft uiteindelijk 2 jaar gekost. Jij bent een stuk langer en een stuk lichter.

Lichter? :roflol: Hoe kom je daar nu bij? Ik weeg 120kg, met rond de 30% vet. Dit is een 10-jaren plan joh haha
 
Dusssss spierbundels,

Vandaag voor het eerst een echte 5x5 Stronglift workout gedaan. Ging, ondanks nog redelijke spierpijn in de benen van de squats van zondag, helemaal niet slecht. Heb een screenshot van de afgeronde training hieronder.


Ook nog een paar losse oefeningen erna gedaan;
3x10 x 20kg barbell curls
3x15 x 25kg cable upright row
3x15 x 25kg cable triceps pulldown
3x15 x 60kg total abdominal machine

10 minuten loopband, 1,5% helling, speed 6 (ivm vermoeide benen).

Al met al ging 't best lekker voor een eerste keer 5x5 en had inderdaad geen last van starende pukkelschouders :D waar ik me eerder een beetje druk om maakte.

Voor nu, truste en Darude0306 out! :hello:
Ik ben trots op je
 
Je hebt geen idee hoe veel dat voor mij betekent! ;)
Schroom niet om filmpjes te posten als je vragen over je techniek op squat bench en deadlift hebt hier in dit topic. Zat mensen die het 1 en ander kunnen zeggen erover.
 
Schroom niet om filmpjes te posten als je vragen over je techniek op squat bench en deadlift hebt hier in dit topic. Zat mensen die het 1 en ander kunnen zeggen erover.

Dank je. Zal het in mijn achterhoofd houden! :thumbup:
 
Top bezig! ik ben ook al een tijdje het forum aan het uitlezen hier :-) Ik start vandaag ook mijn stronglifts 5x5!!! Ik ben benieuwd naar je progressie! Ik zal je op de hoogte houden van de mijne ook. Ik ben in 8maand 16 kilo kwijt gespeeld door500 Kcal onder maintenance met heel wat cheat periodes wanneer de mindset wat mis zat.! Maar altijd terug opnemen waar het fout is gegaan!!!

You Lift heavy, you get heavy! vergeet da niet he ;-) De weegschaal kan je gralijk bedriegen dat heb ik ook gemerkt!!!
 
Ik ben in 8maand 16 kilo kwijt gespeeld door500 Kcal onder maintenance met heel wat cheat periodes wanneer de mindset wat mis zat.! Maar altijd terug opnemen waar het fout is gegaan!!!
:thumb:
 
Top bezig! ik ben ook al een tijdje het forum aan het uitlezen hier :-) Ik start vandaag ook mijn stronglifts 5x5!!! Ik ben benieuwd naar je progressie! Ik zal je op de hoogte houden van de mijne ook. Ik ben in 8maand 16 kilo kwijt gespeeld door500 Kcal onder maintenance met heel wat cheat periodes wanneer de mindset wat mis zat.! Maar altijd terug opnemen waar het fout is gegaan!!!

You Lift heavy, you get heavy! vergeet da niet he ;-) De weegschaal kan je gralijk bedriegen dat heb ik ook gemerkt!!!

Hi leuk dat je volgt! Kan ik jouw progressie ook via een log volgen? Is voor jezelf ook leuk om bij te houden :thumb:

Ik ben nu vanaf begin januari bijna 8kg kwijt, dus gaat hard. Heb ook veel te verbranden hoor ;)

Ik kijk niet naar wat de weegschaal me vertelt, maar wat de spiegel zegt. Gelukkig zit daar al verbetering in. Vanavond is weer 5x5 workout 2 aan de beurt. Ik zal het later posten.

Veel succes met je eerste workout en ik ga je zeker volgen als je gaat loggen :lifter:
 
Back
Naar boven