Fitness Seller

backpump test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stabielja

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
34
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik ben nu 8 dagen in mijn kuur maar kreeg na een paar dagen al een enorme pomp in mijn onderrug, weet niet of dit door de kuur komt. Mijn kracht is al een beetje omhoog aan het gaan en wanneer ik squat, deadlift of zelfs rugby training heb is de pomp in mijn rug zo erg dat het pijn doet. Hierdoor kan ik moeilijk bewegen tot de pomp weer weg trekt. Weet niet zeker of dit door de kuur komt dus twijfel ook of het topic bij "anabolen" moest plaatsen, want ben toevallig wel 2 kg zwaarder sinds de backpump aanwezig is. Wat kan ik hier tegen doen? Alvast bedankt voor een reactie.
 
Ja kan daardoor komen, extra vocht is vaak de boosdoener. Heb er zelf ook erg last van.
Veel mensen raden hier geloof ik taurine aan, zelf nog nooit gebruikt tho dus kan er niks over zeggen.
Maar zijn genoeg topics over dus je zou even kunnen zoeken.
Zijn vast ook mensen die zo hun ervaringen wel delen hier.
 
Ja kan daardoor komen, extra vocht is vaak de boosdoener. Heb er zelf ook erg last van.
Veel mensen raden hier geloof ik taurine aan, zelf nog nooit gebruikt tho dus kan er niks over zeggen.
Maar zijn genoeg topics over dus je zou even kunnen zoeken.
Zijn vast ook mensen die zo hun ervaringen wel delen hier.
Lees inderdaad veel over dat taurine een wonder kan zijn bij dit soort problemen. Ga het vanaf volgende week maar even aanschaffen dan. :)
 
Ik had precies hetzelfde maar dan na 3 of 4 weken, squatten en DLen was onmogelijk, taurine hielp wel bij mij maar nam het niet compleet weg. Ook tijdens gewoon lopen had ik er last van :(

Toen ik stopte met squatten en DLen werd het wel wat minder overdag. Die zou ik dus vervangen als je er echt last van hebt.
 
Ik had precies hetzelfde maar dan na 3 of 4 weken, squatten en DLen was onmogelijk, taurine hielp wel bij mij maar nam het niet compleet weg. Ook tijdens gewoon lopen had ik er last van :(

Toen ik stopte met squatten en DLen werd het wel wat minder overdag. Die zou ik dus vervangen als je er echt last van hebt.
Zal het iets helpen als ik stop met creatine nemen? Eet zelf geen vlees waardoor ik altijd het advies gekregen heb creatine te blijven nemen, alleen gezien backpump door vocht komt zou creatine stoppen als ik logisch denk het dus wellicht kunnen minderen. Verlies neem ik aan toch geen kracht daardoor omdat ik ook in een kuur zit? Ik moest na het squatten vandaag echt even liggen, ben midden in de gym gaan liggen na het squatten en mijn rug gaan strekken (dit verlichte de pijn een klein beetje).
 
Zal het iets helpen als ik stop met creatine nemen? Eet zelf geen vlees waardoor ik altijd het advies gekregen heb creatine te blijven nemen, alleen gezien backpump door vocht komt zou creatine stoppen als ik logisch denk het dus wellicht kunnen minderen. Verlies neem ik aan toch geen kracht daardoor omdat ik ook in een kuur zit? Ik moest na het squatten vandaag echt even liggen, ben midden in de gym gaan liggen na het squatten en mijn rug gaan strekken (dit verlichte de pijn een klein beetje).
Dat liggen is herkenbaar ja, rest vd training krom lopen :roflol:

Denk niet dat het veel verschil zal maken die creatine, ik zou een taurine proberen en anders een alternatief voor squatten zoeken
 
Taurine, Taurine, Taurine...
 
Taurine wat iedereen hier al zegt maakt het iets beter bij mij. Krijg al backpumps als ik op de wc zit
 
Ga het vanaf maandag aanschaffen, bedankt voor de reacties. Zou magnesium ook nog wat kunnen helpen, heb daar toch genoeg van in huis op het moment.
 
Back
Naar boven