AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

Bezoekers in dit topic

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
3.392
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
EDIT:

ik heb alles maar weer aangepast omdat ik blessures heb gekregen en er nu letterlijk bijloop als een pinguïn met 1 vleugeltje..
deze keer ga ik 5 weken blessures herstellen met AAS en 6 weken korte esters gebruiken om weer terug daar te komen waar ik was.
de foto's laat ik ook maar achterwegen aangezien ik er niet meer zo sexy bijloop na al die weken niet getraind te hebben :o

hcg 2x per week 500iu - vit b12 2ml ED (2 weken op 2 weken af) - 60mg roaccutane ED loopt standaard mee

week 1 t/m 5 2x per week 200mg deca
week 1 t/m 5 2x per week 250mg test
week 1 t/m 5 ED 80mg anavar
week 1 t/m 5 ED 50mg t3


ik train deze 5 weken op laag gewicht, vandaag ga ik bijvoorbeeld bankdrukken met 30 kilo :o

direct na deze 5 weken start ik met
week 1 t/m 6 ED 100mg tren ace
week 1 t/m 6 ED 100mg mast p
week 1 t/m 6 EW 250mg test e
week 1 t/m 6 ED 75mg provi
week 1 t/m 6 ED 2 capsules ECA

nakuur 5 weken aromasin en nolvadex 20-20

Ik injecteer alles met slin spuitjes in de triceps, quads, hams, als het echt niet anders kan in de biceps en regelmatig zet ik ze gewoon in de glute met de gebruikelijke 0,8x44.

Ik wil na deze kuur een kuur pauze inlassen en me gaan focussen op vechtsport gevolgd door een 250mg test EW 1000mg bold EW & 4iu HGH ED kuur, tips hierover zijn altijd welkom.

jammer van de primo kuur maar helaas niks aan te doen..
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel!!! :thumbs:

Ga je volgen :D
 
Succes bro! Flink wat ml's prikken per week.
 
Dikke kuur, succes man!
 
Mooie kuur, ik volg.

Succes!
 
im in! weer veel te leren :)
 
Succes en een hele interessante kuur!!
 
Vet maat, ik volg:)
 
Ik volg , kan altijd wat leren!

SUCCES!
 
in!
succes met de kuur alvast
 
Ik heb besloten om dit jaar ook maar een logje bij houden

In deze kuur laat ik voor het eerst ook eens roaccutane lopen en ik ga op het laatste foto’s posten van de acne voor en na de roa kuur en ik post er ook wat foto’s bij van mijn fysiek voor en na deze kuur als ik goede foto’s genomen krijg.

Woensdag 15 januari ben ik begonnen met 30mg roa per dag en ik ga dit 30 dagen dagelijks gebruiken. Na deze 30 dagen ga ik over op 20mg om de dag.
Donderdag 13 februari begin ik met2 capsules ECA-Stack per dag voor 18 dagen en na deze 18 dagen begint de volgende kuur:

Week 1 t/m 6 80mg anavar ED
Week 1 t/m 6 500mg test-e EW
Week 1 t/m 6 600mg primo EW
Week 7 t/m 12 750 mg test-e EW
Week 7 t/m 12 800 mg primo EW
Week 1 t/m 12 10mg nolva ED
Week 1 t/m 14 500iu hcg 2x per week

Als me dit te goed bevalt plak ik er 5 weken bij op
875mg test 1000mg primo

Ik laat door deze kuur ook clen en ECA lopen, 2 weken clen 2 weken ECA enz.
Ik heb clen tabletten van 20mcg, begin op 1 tablet en verhoog om de 2 dagen met 1 tablet (begin op 20mcg en eindig op 140mcg).
ECA stack blijft gewoon op 2 capsules dagelijks in de 2 weken rust periode van de clen.

Ik ga een nakuur van 5 weken volgen: 25 dagen 20mg nolva 20mg aromasin & 15 dagen 20mg nolva 50mg clomid.

Ik doe 5 dagen in de week aan krachttraining en wil voor de verandering eens een hele kuur op spierconditie trainen maar misschien dat ik me nog bedenkt halverwege.

3x per week doe ik aan cardio op laag tempo duurloop vanwege een blessure, 1x per week trappen rennen, 2x per week insanity workout en 2x in de week baantjes trekken (60 minuten aan één stuk door zonder de kant aan te raken of uit te rusten).

De statts die ik heb ingevuld zijn niet meer recent maar zijn van mij op mijn top.
Na een lange tijd (nu nog steeds lichtelijk) geblesseerd te zijn geraakt aan mijn pols heb ik een paar weken thuis gezeten en ben ik vervolgens alleen nog maar benen gaan trainen en heb ik verder vooral military press gedaan.
Mijn statts zijn nu als volgt:

Lichaamsgewicht: 94kilo
Vetpercentage: heb geen huidplooimeter meer tot mijn beschikking
Bankdrukken: 4x110
Schuinbankdrukkn: 2x100
Deadlift: 1x170
Squat: 1x165

Ik laat vlak voordat ik begin me bloed meten op
Hematocriet, lipidenprofiel lever- en nierfunctie ALAT, ASAT, GGT, totaal cholesterol, HDL- en LDL-cholesterol, triglyceriden, eGFR en creatinine.

Ik zit dan wel al aan de roa en de ECA maar ik wil dan toch even een klein onderzoekje starten.
Na de kuur wil ik een uitgebreid bloedonderzoek.

over de hierop volgende kuur ben ik nog niet uit maar ik denk aan test-p - tren ace - mast p & misschien epistane dagelijks voor 6 weken.

ik ben een beetje vroeg met me log but I keep you guys updated:D

Dat is dan 8x/week cardio !? :eek:
 
Dat is dan 8x/week cardio !? :eek:

De insanity en trappen rennen is de cardio. Het hardlopen is op een erg traag tempo vanwege mijn shin splints en het zwemmen vind ik ook niet belastend genoeg om het een cardio sessie te noemen :p
 
Succes ;)
Ik volg.

Niet veel verstand van maar 5 x cardio + clen/ECA, staan dat de gains niet een beetje in de weg? Ben benieuwd vandaar mijn vraag.
 
De langduur is op een héél laag tempo zoals ik eerder al zei en baantjes trekken is ook totaal niet zwaar en verbrand niet zo gek veel kcal. De insanity workout verbrand idd wel voldoende kcal en het trappen rennen is eigenlijk het enigste dat zwaar belastend is. Het gaat me deze kuur ook alleen maar om vet vrije massa, symmetrie en vasculariteit.
 
Waarom kies je voor 10mg nolva ed?
 
Waarom eca en clen en geen T3?

Succes
 
De nolva is me aangeraden in een topic van vorig jaar ergens dat werkt bij mij heel goed om te voorkomen dat de klieren in de borst gaan opzetten.
Ik heb ervaring met eca en clen en ben hier goed over te spreken. T3 heb ik nog nooit gebruikt en ik denk niet dat ik dat dit jaar nog ga gebruiken.
 
Lekker! zou de primo wel meteen hoog inzetten. 1gram primo is overigens "magisch" ;-) Als geld geen issue is, meteen op een gram.
 
Lekker! zou de primo wel meteen hoog inzetten. 1gram primo is overigens "magisch" ;-) Als geld geen issue is, meteen op een gram.

Verklaar magisch?
 
Back
Naar boven