XXL Nutrition

bacteriële infectie

Bezoekers in dit topic

Is gewoon virgin muscle man. Toen ik voor de eerste keer in mijn been injecteerde liep ik 1 week mank met een opgezet been. Deed ook erg veel pijn. Tenzij je koorts etc hebt gehad?

Edit: niet goed gelezen, je had indd koorts en 2 weken op krukken gelopen. Dat is wel wat heftiger.
 
Ja ik kon de foto niet vergroten dus was een beetje onduidelijk.
Bedankt voor het duidelijk antwoord in ieder geval.



Oke duidelijk.
Dacht vraag het even voor de zekerheid.:p

gewoon doorgaan dus. Volgende keer weer in lymfen zetten heeft wel een hele kleine kans op gebeuren, en virgin muscle zal extra bijgedragen hebben aan de pijn. Zal de volgende inject stuk minder zijn
 
De eerste keer dat ik in mijn quads injecteerde liep ik de dag erop ook moeilijk, een maat van me die dezelfde avond had gezet diezelfde avond nog. Je spier is het niet gewend dat er een naald in gezet wordt en daar komt het vandaan. Is de eerste keer, soms de eerste paar keer, daarna niet meer. Zolang er geen zwelling of grote rode plek ontstaat is het geen infectie en hoef je je geen zorgen te maken.
 
De eerste keer dat ik in mijn quads injecteerde liep ik de dag erop ook moeilijk, een maat van me die dezelfde avond had gezet diezelfde avond nog. Je spier is het niet gewend dat er een naald in gezet wordt en daar komt het vandaan. Is de eerste keer, soms de eerste paar keer, daarna niet meer. Zolang er geen zwelling of grote rode plek ontstaat is het geen infectie en hoef je je geen zorgen te maken.

Een bepaald merk heeft vaker zwelling / irritatie als gevolg dan andere merken, dit is vooral bij beginners.
 
Zie niks op die foto.
Eerste keer in me quad 2ml heb ik 2 weken een beenomvang gehad wel zeker 5cm meer was dan normaal.
Laat staan de pijn. Zeer veel vocht, warm en koorts heb ik standaard als ik een kuur begin en kom ook nooit onder de 38.
Lijkt me toch echt virgin muscle.
 
Ik kan me herinner dat ik dit tijdens mijn allereerste kuur ook heb gehad.
Ben toen niet naar de dokter geweest, paar dagen amper kunnen lopen koorts, warm enz.

Ibuprofen genomen en na een week trok het weer weg.

Sommige fora beschrijven het wel als "Virgin muscle"

Volgende keer in de glute, 10x beter.

Nooit meer als 0.5 ml injecteren in een nieuwe spot. vragen om problemen
 
Laatst bewerkt:
Niet om te zeggen dat jij je aanstelt hoor, maar als ik EP zet dan is de zwelling die jij op je been hebt echt peanuts!

Denk dat het de volgende keer met een ander merk en in de glutes een wereld van verschil gaat zijn. En idd zoals genoemd, zet alsjeblieft geen 4ml de 1e keer.
 
Niet om te zeggen dat jij je aanstelt hoor, maar als ik EP zet dan is de zwelling die jij op je been hebt echt peanuts! Denk dat het de volgende keer met een ander merk en in de glutes een wereld van verschil gaat zijn. En idd zoals genoemd, zet alsjeblieft geen 4ml de 1e keer.
Met EP heb ik in het verleden ook weleens een zwelling gehad, met UP overigens tot nu toe nog niet.
Dat wil overigens niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, kan uiteraard ook puur toeval zijn.
 
Met EP heb ik in het verleden ook weleens een zwelling gehad, met UP overigens tot nu toe nog niet. Dat wil overigens niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, kan uiteraard ook puur toeval zijn.

met test E van UP heb ik daar last van gehad, 4 vails, na elke inject dik, rood en heel pijnlijk en duurde elke keer een week voordat het weg was.
 
Heb nergens last van met EP. Ik voel de injectieplek wel vaak de dag erna. Maar na vaker prikken is dat ook weg.
 
Met EP heb ik in het verleden ook weleens een zwelling gehad, met UP overigens tot nu toe nog niet.
Dat wil overigens niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, kan uiteraard ook puur toeval zijn.

Bij mij idem dito maat, EP werd ik Quasimodo en op UP niets aan de hand.
 
Momenteel heb ik test en tren van EP, nergens last van LYY idemdito. GG van vroeger daarintegen altijd last.
 
Met ep heb ik ook erge pip en soms een zwelling gehad.
En nu met up nergens last van.
 
met test E van UP heb ik daar last van gehad, 4 vails, na elke inject dik, rood en heel pijnlijk en duurde elke keer een week voordat het weg was.

hier hetzelfde
 
AP en EP nergens last van. Echt 0,0. Heb nog 1 vialtje UP liggen dus zodra die aan de beurt is ben ik benieuwd of ik daar wel / ook geen pip van heb. Vroeger, 10 jaar geleden, wel aardige pip van GG.

Zo zie je maar dat het erg persoonlijk is, als ik de reacties zo lees. De 1 heeft pip van een bepaald merk en de ander niet.
 
Virgin muscle.
Eerste keer inject in je been en direct daarna ben je benen gaan trainen?
Das vragen om problemen, volgens mij ligt daar je probleem!
 
Virgin muscle.
Eerste keer inject in je been en direct daarna ben je benen gaan trainen?
Das vragen om problemen, volgens mij ligt daar je probleem!
Heeft er niets mee te maken. Ik doe dat ook. Het is een reactie van je lichaam op één van die stoffen die in je olie zitten. Daarom dat je dit nooit hebt met human grade en wel met sommige UG merken. Meestal verdwijnt het na een paar injecties, maar krijg je het terug tijdens je volgende kuur omdat je lichaam daar weer aan moet wennen. Niet iedereen heeft er last van. Ik heb dat ook enkel met testosteron gehad, nooit met primo, mast, en andere AS die ik gebruikt heb. Ook al waren die van hetzelfde merk.
 
Als ik me injecteer en ik belast de geinjecteerde spier intensief in de +/- 12u daaropvolgend, heb ik ook altijd last van PIP.
En virgin muscle is al lang weg bij mij hoor :D
Het is idd wel zo dat je met test alleen sneller PIP hebt.
Ik heb in het verleden nog 0.5ml primo bijgezet om een bepaald merk test te kunnen gebruiken zonder PIP...
 
Back
Naar boven