XXL Nutrition

Bacto water, apotheek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wittepinda

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
83
Waardering
5
Ik ben vandaag wezen vragen in de apotheek of ze bacto water hadden, maar ze keken mij een beetje vreemd aan en kende het niet. Ik legde uit dat het gewoon steriel water is met 0,9% benzylalcohol erin, maar nee dat hadden ze niet, ook niet in hun computerbestand. :o

Haalt iedereen dit uit de VS (waar ze het blijkbaar wel hebben), of gebruikt men gewoon steriel water bij de hCG? Ik wil graag m'n hCG t/m de eerste week van m'n nakuur laten lopen, maar een beetje bacto water schijnt nergens aanwezig te zijn en is toch wel belangrijk.
 
Steriel water gebruiken en dan invriezen.
 
Gewoon de vloeistof gebruiken die bij je hcg zit, in insulinespuitjes voorbereiden en dan kan je het paar weken in koelkast bijhouden.

Ik zat recent met dezelfde vraag maar ondertussen dus dit antwoord gevonden ;)

Hier de link:

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma
 
Bac water kennen ze idd niet in de belgische apo.
Nacl 0.9% kennen ze daar wel in de belgische apo. kost 2.75euro of zo voor 60ml dacht ik
 
Gewoon de vloeistof gebruiken die bij je hcg zit, in insulinespuitjes voorbereiden en dan kan je het paar weken in koelkast bijhouden.

Ik zat recent met dezelfde vraag maar ondertussen dus dit antwoord gevonden ;)
Er zitten van die aqua sterop ampoules bij, en las dat hCG dan wellicht in werking zou kunnen afnemen op den duur mja. BAC water uit de VS halen is onderhand duurder dan nieuwe hCG met die verzendkosten erbij.
 
Er zitten van die aqua sterop ampoules bij, en las dat hCG dan wellicht in werking zou kunnen afnemen op den duur mja. BAC water uit de VS halen is onderhand duurder dan nieuwe hCG met die verzendkosten erbij.

Stel dat je 2x750IU hcg per week zet dan is op +-3 weken je hcg leeg. Op die drie weken zal de werking niet in die mate afgenomen zijn dat je er veel van merkt hoor.
 
Back
Naar boven