XXL Nutrition

bad ass vorm good or bad?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Rood is al lang het rood niet meer :(
...
dus ik nam heel bewust het besluit
de krant ging weg en de tv ging uiiiiiwt
VANDAAAAAG IS ROOOOOOOWWWD
DE KLEUR VAN JOUW LIPPEN
VANDAAG IS ROOOOOOWD
WAT ROOD HOORT TE ZIJN
VANDAAG IS ROOD VAN ROOD WIT BLAUW
VAN HEEL MN HART VOOR JOUW
SCHREEUW VAN DE ROODBEDEKTE DAKEN DAT IK VAN JE HOUUUUW
VANDAAG IS ROOD GEWOON WEER LIEFDE TUSSEN JOU EN MIJ
IK LIEP DE DEUR DOOR GING NAAR BUITEN WAAR DE ZON BEGON TE SCHIJNEN
ging naar het werk voor 4 uur harde arbeit en toen kwam ik terug thuis

Omdat het vrijdag was en ik niet achter wou blijven op Sophiej ben ik vandaag weesten trainen en besloot ik borst, biceps, buik en benen te doen. Het begon rond 17.35 en ondanks dat het zoals op een typische vrijdag niet druk was had die ene brede kerel die in de bouw werkt maar wrs als werfleider ofzo mijn benchpress in beslag genomen. 100 kg 10 keer opdrukken met perfecte gelijkarmige beweging vond hij dan ook geen enkel probleem..
uiteindelijk had hij gedaan maar was ik juist incline flies aan het doen.
Waarop hij die ook begon te doen en met mijn 14 kg aan de haal ging die ik in mijn volgend setje zou gebruiken :o ...maar dat wist hij natuurlijk niet en aangezien ik in een vergevingsgezinde bui was besloot ik hem geen pak slaag te geven :rolleyes:
Even later besloot ik dan maar om even wat te benchpressen.. omdat het al weer een tijdje geleden is vond ik het goed om langs elke kant een schijfje van 15 kg te hangen.. de schijven waren net iets anders geel dan de normale schijven en toen zag ik dat het idd oudere schijven moeten geweest zijn want iets verder hingen de 2 gebruikelijke, wel raar want normaal hadden we er toch 4 in hetzelfde geel? :o fitland is zeker op koopjesjacht geweest!! Ik twijfelde nog om de schijven om te wisselen want ik train niet graag met die ouwe dingen.. ook al waren de "nieuwere" gele schijven ook oud maar had ik toch een beter gevoel bij het diepere geel dat ze hadden.. Uiteindelijk besloot ik om het toch maar niet te doen omdat het teveel moeite was. Ondertussen begon de purple wraath of white flood (had het alletwee wat gemengd zodat ik toch nog met wat energie kon trainen) al wat te werken en ik voelde de aangename tintelingen al in mijn hoofd :D ik deed dan ook even alsof ik zweette zodat ik mij een subtiele kortstondige hoofdmassage van enkele seconden kon geven.. het was echt GENIETEN en als hoofdorgasmes bestonden wist ik dat ik er zo 1 kon krijgen.. helaas besefte ik dat ik maar beter wat kon benchpressen net toen er een kerel op mij afstapte die vroeg of hij tussendoor ook wat setjes mocht maken omdat hij niet veel tijd had. ik vond dit geen probleem omdat ik zelf maar 2 setjes ging doen en vond het best enerverend dat ik net iets te lang het zweet van mijn voorhoofd aan het vegen was.. niet dat ik echt aan het zweten was ofzo maar het moet misschien toch een raar zicht geweest zijn..

De 10 X 50 kg ging goed, maar meer zat er misschien toch niet in... misschien dat ik het wel 11 of 12 keer kon.. maar dat heb ik niet getest. Omdat ik ook nog een korter setje wou doen hing (especially for jessaja) ik er nog 2 van 5 kg bij zodat ik in het volgende setje 60 kg kon doen... wat ik vroeger 8 keer kon lukte mij nu maar 5 keer :(
achja .. het lag aan de balletkleutertjes die massaal uit de ene zaal kwamen gelopen en mijn concentratie verstoorden :rolleyes:
de redelijk breeje kerel met weinig tijd had duidelijk energie te veel want hij rustte maar 15-30 seconden tussen zijn setjes! Hij stelde ook voor om nog een setje te doen en dat hij wel zou spotten. Ik deed er dus nog eentje van 60 kg
Terug 5 herhalingen die net nipt boven geraakten en dan nog een 6de keer die ik alleen omlaag kreeg en een kwartje omhoog :o
Dan deed die gast nog even 10 x 80 kg perfect tot op de borst waardoor ik toch een klein beetje depressief kwam. Maar ik kreeg amper tijd om depressief te worden omdat die snelle die daar werkte uitleg kreeg van een vrouwelijke fitnessinstructeur over buikspieroefeningen.. Dat gedeelte is net boven het gedeelte waar de gewichten lagen en ze bleven daar toch wel heel lang! Ik had ze al zo vaak buikspieroefeningen zien doen dus ik begreep niet dat ze nog meer uitleg wou en vooral waarom ze het niet aan mij vroeg.. maarja het zijn vrouwen en aan het geroezemoes te horen hadden ze duidelijk veel te vertellen. Ondertussen zat ik al aan mijn bicepsworkout. Na de barbell curls kwamen de dumbbell curls met 11.5 kg
mijn biceps stonden al goed opgepompt van de barbell curls met langs elke kant 10 kg.. nadat ik er nog eens 5 kg langs elke kant moest afdoen omdat de persoon voor mij het duidelijk nodig vond mij depressief te maken door met lekker veel gewicht te trainen waardoor ik altijd overal gewicht moet afgooien :(
Niet dat die persoon daar was want er was amper iemand te bespeuren en de breezerboys komen pas savonds laat zodat ze met een stevige bicepspomp uit kunnen gaan maar ik was dus bezig met de 11.5 kg en het eerste setje lukte 8 keer met perfecte vorm, 9de keer was met mijn rug half geplooid naar achter en de tiende keer met nog gezwaai van mijn armen erbij ook.. Ik wist op voorhand dat het zo ging lopen want 11.5 kg is toch aardig wat gewicht voor mijn dunne armpjes. In het tweede setje gebruikte ik mijn geavanceerde rugplooingen en armgezwier al van herhaling 7 en deed ik 9 herhalingen en de derde set trok op nix meer en deed ik 7 herhalingen met ook 3 serieus slecht uitgevoerde curls waarvan je spontaan een hernia zou krijgen door alleen al naar de uitvoering te kijken.. waarop die redelijk gespierde gast met weinig tijd zei dat ik beter iets minder gewicht pak en mijn bovenarmen mooi vertikaal hield en natuurlijk weet ik dat ook wel dus ik beaamde volledig wat hij zei en apprecieerde zijn goede tip dan ook.. maar vroeger deed ik al mijn oefeningen perfect tot een gegeven moment dat je niet meer vooruit geraakt qua gewicht en daarom begin ik de laatste tijd soms cheatreps te doen.. nu is mijn vraag: Is dat goed om zo een nieuwe prikkel te veroorzaken en alles te geven wat ik heb
of is dit slecht omdat cheatreps weinig toegevoegde waarde hebben en ik er mijzelf alleen maar belachelijk mee maak?
Dit is dus de vraag van het topic
maar ik vertel even verder :D


helaas toen hij mij dit vertelde zat ik al hammer curls te doen en was het mijn laatste setje dus ik besloot buikspieroefeningen te doen maar ik zag dat die hemelse babe nog steeds bij het buikspiergedeelte zat en aangezien ik liever alleen buikspieroefeningen doe besloot ik even 3 kuitsetjes te doen. Net tijdens mijn laatste setje liep zij en de vrouwelijke fitnesinstructeur die ook niet zoooo mis was maar volledig mijn type niet is voorbij dus perfect getimed om boven mijn buikspieren er even goed van langs te geven in 4 setjes

Dus ging ik naar boven met gans het buikspieroefeninggedeelte en wat vrouwentoestellen volledig voor mij..
niet dat ik iets nodig had behalve een matje maar het gaf wel een vrij gevoel.. helaas werd dit al na het eerste setje verpest omdat ik iemand de trap hoorde opkomen. Hapily for my eyes was het die snelle van daarnet en de vrouwelijke fitnessinstructeur.. :D
Ze haddden duidelijk nog zin in wat buikspieroefeningen. Dus lagen ze daar alletwee op een bankje ietsje verder terwijl ik even een setje schuine crunches deed. Je kan niet weten hoe moeilijk het is om je ademhaling te controleren terwijl je elke keer naar rechts moet kijken en er een mooi vrouwtje met een slanke lijn, perfect buikje, kont, borsten buikspieroefeningen zit te doen... Zeker als je dan ook op haar ademhaling let en stiekem hoopt op af en toe een subtiel opgeilend kreuntje.. helaas was ze hierin goed getraind en zuchte ze alleen maar :( Ik vond het wel vervelend dat mijn lul niet meer goed zat na mijn setje dus moest ik hem weer goed steken... Daarom dat ik onder andere ook liever alleen boven lig.. sommigen zouden het misschien niet apprecieren :D Ondertussen kwamen er nog meer mensen naar boven en stond voor mij het elektrisch toestel voor vrouwen waarbij je de benen open en dicht moet doen.. komt daar toch een redelijk vatsig wijf op zitten terwijl ik rechte crunches zat te maken... keek ik telkens recht tussen haar benen naar haar cellulitiszwabberbenen met hangbuik waaronder een vatsig stuk driehoek dobberde op dat brede kontvlak waar ze op zat.. ik besloot dan maar mijn ogen dicht te doen tijdens mijn crunches.. Ik leb me trouwens wel vaker wat te maffen op een buikspieroefeningmatje dus ik vond het enigszinds wel normaal.. al vinden sommigen binken het altijd wel leuk om de opmerking te maken: val nie in slaap éh.. waarop ik dus moreel verplicht ben mijn rust te staken en mijn ogen weer open te doen :( maar nu deed ik ze dus bewust toe.. Ook na mijn setje was mijn lul weer naar boven gekropen en lag hij scheef. Ik moest hem dringend goed steken maar wist dat dit een slecht moment was. Gelukkig was de redelijke obesitaspatient moe na het zweetverwekkende setje benen openen en sluiten en besloot ze terug naar beneden te gaan.. ik kon het niet laten om alsof te doen dat ik een geweldige dorst had en even wat slokjes te nemen van mijn 1.5 liter fles half schuin richting "haar" Helaas kon ik zoveel perfectie niet aan alhoewel ik al mooiere meisjes gezien heb maar ze had iets dat mn hartslag deed versnellen ook al voelde ik totaal nix voor haar. Misschien was het haar perfecte lijntje icm het harde getrain want ze durfde wel verder gaan dan de doorsnee cardio en groepslesmeisjes. Haar gecontroleerde ademhaling, de geile positie waarin ze zich op het bankje bevond, haar goede uitvoering ... ik beelde me voor het eerst dingen in die ik me beter niet zou inbeelden tijdens de training.. dat ik haar benen open zou duwen en... ach dromen en fantasietjes hebben mag dus who cares? Zij mag ook zo dromen over mij en daar kan ik ook mee leven ! (niet dat ze dat doet :()

Daarna ging ik schuin onder haar gaan squatten
ik nam me voor om niet naar boven te kijken.. Maar dat was alweer 0.69 seconden geleden.Toen zag ik dat ze haar omgedraaid had op het bankje en met haar kont naar mij lag om zo ook even buikspieroefeningen te doen... en om dat allemaal nog even erger te maken kwamen plots alle mooie meisjes uit het niets op de cardiotoestellen zitten.. wrs dat er die avond nog groepslessen waren of spinning... dus deed ik even 8 X 90 kg machinesquats waarvan ik voelde dat het toch niet meer zo goed ging als enkele weken geleden achja dat kwam door het geouwehoer van die 2 peten die schuin naast mij lagen te benchpressen. Na dat setje zette ik mij even op het bankje voor het squattoestel waarop de berimpelde dude het nodig vond om een 10 kg schijf van mijn squattoestel te halen voor op zijn stang te zwieren! Zonder om te kijken en alsof doende dat hij mij niet gezien had terwijl ik hem nog in de spiegel aankeek toen ik mijn squat begon (niet meteen de meest ideale blik om je squat te beginnen maar toch..) dus trok ik een scheve smoel van aja tof in de spiegel, niet dat hij keek maar een gast verderop had het wel gezien.. hij was nog meer ecto dan mij dus voelde ik mij plots nog enigszinds breed met mijn 71 kilo, ik liep dan maar langs om een 15 kg schijf te pakken en liep zonder veel te kijken voorbij het benchpressbankje waar ze alletwee redelijk in de weg stonden en het mij stiekem niet kon schelen als ik tegen hen zat.. wat raar maar waar niet gebeurde waardoor ik de "owla" niet moest zeggen die ik anders wel ging zeggen en ik me toch minder breed voelde dan ik mezelf had ingeschat :( na mijn derde setje squatten had ik het wel gehad en ging ik naar de kleedkamers voor nog een 11 minute-sauna waar ik vooraf in de douche het niet kon laten om terzelfdertijd ook een verlossend plasje te doen :D Ik voelde me weer een kleuter die stiekem in de zee plaste en besloot dan ook om het niet meer te doen.. alhoewel ik er toch van genooot :D Na de sauna nam ik nog een douche maar helaas had ik geen plas meer om tegen de 40 jarige man zijn been te plassen die naast mij kwam staan terwijl er nog 4 of 5 douches vrij waren!!
Ik maakte dan ook dat ik weg kwam toen ik zag dat hij ook zeep bij had :eek: Ik kleede mij vlug aan, legde mijn ****ed up hair wat goed en was ready to go. Ik had nog mijn lichtblauwe h&mpolo aan die blijkbaar de aandacht trok toen ik voorbij gans het cardiogedeelte liep. Ik wou eerst alle dametjes checken maar besefte dat dit teveel tijd en gestaar zou kosten dus besloot ik ze allemaal te negeren wat best moeilijk was want ik voelde dat ik gewoon naar sommige meisjes moest terugkijken... wat ik niet gedaan heb wat ik toch een bijzondere prestatie vind van mijzelf.. wat ga ik veel moeten missen als ik van lidmaatschappij ga veranderen...
 
Laatst bewerkt:
OMFG!

Die H&M polo is dat ook een S-je?
 
de schijven waren net iets anders geel dan de normale schijven en toen zag ik dat het idd oudere schijven moeten geweest zijn want iets verder hingen de 2 gebruikelijke, wel raar want normaal hadden we er toch 4 in hetzelfde geel? :o fitland is zeker op koopjesjacht geweest!! Ik twijfelde nog om de schijven om te wisselen want ik train niet graag met die ouwe dingen.. ook al waren de "nieuwere" gele schijven ook oud maar had ik toch een beter gevoel bij het diepere geel dat ze hadden.. Uiteindelijk besloot ik om het toch maar niet te doen omdat het teveel moeite was.

hier moest ik al hard lachen:roflol:
 
wat een verhaal joh, damn!
 
H&M polo's???

XL is zelfs veels te klein!
 
damn wat een verhaal...

maar wat is nu the point ? :p
 
damn wat een verhaal...

maar wat is nu the point ? :p

''nu is mijn vraag: Is dat goed om zo een nieuwe prikkel te veroorzaken en alles te geven wat ik heb
of is dit slecht omdat cheatreps weinig toegevoegde waarde hebben en ik er mijzelf alleen maar belachelijk mee maak?
Dit is dus de vraag van het topic''
 
damn wat een verhaal...

maar wat is nu the point ? :p

of het toegestaan is om mijn rug hol te trekken en met mijn armen te zwieren om de laatste reps te maken of ik het beter gewoon kan laten :p
 
''nu is mijn vraag: Is dat goed om zo een nieuwe prikkel te veroorzaken en alles te geven wat ik heb
of is dit slecht omdat cheatreps weinig toegevoegde waarde hebben en ik er mijzelf alleen maar belachelijk mee maak?
Dit is dus de vraag van het topic''

je was me voor :D
 
Je had wel even wat vaker op de ENTER mogen rammen wat mij betreft, ik vond het niet zulk prettig leesvoer :P
 
Ben er niet helemaal uitgeraakt. Iemand die kan samenvatten?
 
Je had wel even wat vaker op de ENTER mogen rammen wat mij betreft, ik vond het niet zulk prettig leesvoer :P

je kwetst mij :D

edit: ik zal het sebiet eens opnieuw lezen ;)
 
Het is één grote chaotische rotzooi.. ik kom er niet doorheen.
 
beter is toch altijd om de oefening gecontroleerd uit te voeren denk ik...

is er geen spotter die je kan helpen ?

het is misschien efkes goed voor het zelfvertrouwen als het je toch lukt (weliswaar door te cheaten maar ja... :p)
 
wat een verhaal zeg haha, ram eens wat op die entertoets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven