Fitness Seller

bad ass vorm good or bad? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
beter is toch altijd om de oefening gecontroleerd uit te voeren denk ik...

is er geen spotter die je kan helpen ?

het is misschien efkes goed voor het zelfvertrouwen als het je toch lukt (weliswaar door te cheaten maar ja... :p)

spotten bij dumbbell curls is behoorlijk gay :D
ik zal voortaan dan maar enkele herhalingen vroeger stoppen :p

@hierboven:
verhaal aangepast, enkele korte toevoegingen, leestekens, hoofdletters, spellingsfouten en alinea's toegevoegd
 
gay...

zet je over je ego :p haha

heb het toch al enkele keren gezien hier bij filmpjes over pro's
maarja...

jij je zin :D
 
gay...

zet je over je ego :p haha

heb het toch al enkele keren gezien hier bij filmpjes over pro's
maarja...

jij je zin :D

moet er dan iemand voor je gaan staan en met zijn handen over jouw handen wat meehelpen ? :D
en ik train alleen dus moet ik dat al aan de plaatselijke gaylord vragen ook :o
 
moet er dan iemand voor je gaan staan en met zijn handen over jouw handen wat meehelpen ? :D
en ik train alleen dus moet ik dat al aan de plaatselijke gaylord vragen ook :o

:haha:

nee, in de filmpjes zie je er meestal iemand achter staan...

ok.. dit is nog meer gay :p
 
Als je vanaf rep 5 moet beginnen zwieren om bij 10 te geraken, ga je te zwaar. Maar als je 8-9 reps goed uitvoert, zie ik niet in waarom je dan geen 2-3 cheated reps erbij zou kunnen doen. Je moet het natuurlijk niet te bont maken, james.

oja, gay dat je met db curls begint en eindigt met squat en nog gayer dat je machine squats doet.
 
Tering ouwe! :D
 
Als je vanaf rep 5 moet beginnen zwieren om bij 10 te geraken, ga je te zwaar. Maar als je 8-9 reps goed uitvoert, zie ik niet in waarom je dan geen 2-3 cheated reps erbij zou kunnen doen. Je moet het natuurlijk niet te bont maken, james.

oja, gay dat je met db curls begint en eindigt met squat en nog gayer dat je machine squats doet.

tnx for the input
en ik begon met mn borst!!!
daarna biceps, daarna buik en daarna benen :p
als ik mn benen eerst doe heb ik geen energie meer voor de rest
 
Ik zou je zorgen maken om het feit dat je machine squats doet ipv een paar minder strikte reps op de curls.
 
tnx for the input
en ik begon met mn borst!!!
daarna biceps, daarna buik en daarna benen :p
als ik mn benen eerst doe heb ik geen energie meer voor de rest

k wil niet zeuren, maar in het begin van je verhaal dat je eerst maar incline curls ging doen omdat een brede vent zonodig 10 x 100 kg ging drukken waar jij wilde benchen ;)
 
k wil niet zeuren, maar in het begin van je verhaal dat je eerst maar incline curls ging doen omdat een brede vent zonodig 10 x 100 kg ging drukken waar jij wilde benchen ;)

nee er staat incline flies
ofwel heb ik dat verkeerd getypt :D
 
Ik zou je zorgen maken om het feit dat je machine squats doet ipv een paar minder strikte reps op de curls.

ik maak me geen zorgen over mijn benen hoor. Maar ik apprecieer het dat je mij op het goede pad wilt helpen :p
 
wtf man leer schrijven. Hier valt niet doorheen te lezen
 
kids, please, don't do drugs...
 
Jezus wat een verhaal... het er een speed geslikt...
 
Jezus smurfo.. veelste lang dat verhaal man.. zeg nou maar gewoon dat je jezelf ontzettend ielig voelde die eerste keer weer.. of gewoon de eerste keer, in de gym.. :roflol:
 
Mooi verhaal! zeer vermakelijk! :clap:
 
zou je volgende keer gewoon kunnen typen:

mag ik cheaten? hoeveel waarde heeft dit, zeker omdat ik nu al een paar jaar alles strict doe?

dat shceelt een heleboel mensen een hoop overbodig leesvoer, en is je vraag makkelijker te beantwoorden!

OT: ik juist een tijdje niej echt op de uitvoering gelet, gaak nu wel een tijdje doen, met HIT...
denk dat het wel zinnig is om af en toe af te wisselen!

(PS: een log niks voor jou:rolleyes:?)
 
zou je volgende keer gewoon kunnen typen:

mag ik cheaten? hoeveel waarde heeft dit, zeker omdat ik nu al een paar jaar alles strict doe?

dat shceelt een heleboel mensen een hoop overbodig leesvoer, en is je vraag makkelijker te beantwoorden!

OT: ik juist een tijdje niej echt op de uitvoering gelet, gaak nu wel een tijdje doen, met HIT...
denk dat het wel zinnig is om af en toe af te wisselen!

(PS: een log niks voor jou:rolleyes:?)

leuke sig :D
 
wtf man leer schrijven. Hier valt niet doorheen te lezen

de romantiek druipt uit je woorden :rolleyes:

kids, please, don't do drugs...

Jezus wat een verhaal... het er een speed geslikt...

i no do drugs... tis te zien wada ge onder drugs verstaat :p

Jezus smurfo.. veelste lang dat verhaal man.. zeg nou maar gewoon dat je jezelf ontzettend ielig voelde die eerste keer weer.. of gewoon de eerste keer, in de gym.. :roflol:

het was niet mijn eerste keer :eek:

Mooi verhaal! zeer vermakelijk! :clap:

tnx een positieve reactie had ik niet direct zien aankomen :D

zou je volgende keer gewoon kunnen typen:

mag ik cheaten? hoeveel waarde heeft dit, zeker omdat ik nu al een paar jaar alles strict doe?

dat shceelt een heleboel mensen een hoop overbodig leesvoer, en is je vraag makkelijker te beantwoorden!

OT: ik juist een tijdje niej echt op de uitvoering gelet, gaak nu wel een tijdje doen, met HIT...
denk dat het wel zinnig is om af en toe af te wisselen!

(PS: een log niks voor jou:rolleyes:?)
tnx :p ga dan proberen ze strict juist uit te voeren en alleen de laatste herhaling beetje cheaten.
ik heb geen tijd voor een log :p alleen in het weekend :D
en zo intressant zou dat wel niet worden denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven