Fitness Seller

bad trips en andere onprettige confrontaties met jezelf (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog een verhaal wat me te binnen schiet!

Ik blow vanaf mijn 14de vrij fanatiek, tot voor kort zelfs dagelijks. Iedereen die blowt weet dat als je heeeeel erg stoned bent je nou niet bepaald zekerder wordt in gezelschap.
Toen ik 14 of 15 was zat ik ooit eens boven op mijn slaapkamer een film te kijken. En af en toe glipte ik mijn balkon op om een hashjoint te roken. Op een gegeven moment was ik dus zo stoned als een aap, ik was waar ik wezen wilde zeg maar. Ik lag voor pampus op mijn bed toen ik plotseling mijn moeder aan de trap hoorde roepen dat ik even beneden moest komen om even mijn gezicht te laten zien aan de visite. Ik balen natuurlijk, want ik had geen zin om mijn stonede hoofd te laten zien aan de compleet oninteressante kennissen van mijn ouders.
Ik met frisse tegenzin de trap af mij onderwijl mentaal voorbereidend op een kennismaking met een net iets te lang getrouwd echtpaar van middelbare leeftijd. Doe ik de deur van de woonkamer open, wat blijkt, bestond de visite uit 6 collega’s van mn pa. En ze waren alle 6 in uniform.
Dus ik sta daar, 15 jaar oud, te stoned om rechtop te blijven staan en in een woonkamer met 6 wouten! Poe hee, ik voelde echt mijn hart in mijn keel kloppen. Vervolgens moest ik ze ook nog allemaal een hand geven. :eek:
Daarna had ik aan mijn sociale verplichtingen voldaan en mocht ik weer vertrekken…. Het waren 5 benauwde minuten. :D

Oejee, wat leef ik met je mee:D:D:D
En paddo's heb ik ook wel eens gedaan, maar had er wel al over "geleerd"...Dus viel wel mee, zware hallucinaties, paranoia gedachten (even dacht ik dat ik in de matrix zat, en "agents" mij zouden komen hale:D), ook zat ik eens in een weide, vlak als wat...maar toch was het voor mij een landschap met heuvels enzo...:p

Maar ben er wel bang voor geworden, paddo's doet vreemde dingen met je hoofd:p
 
Hash ja, dat kan ook redelijk vaag zijn als je er te veel van hebt gehad.

Dit is wel echt een bad trip trouwens.

Roken is voor mietjes, dus een joint ook. Maar om ook van wiet en hash te genieten heb ik vaak een spacecake gebakken of hashmelk gemaakt. De eerste keer hashmelk was bij mijn vriendin in haar studentenhuis. We hadden allebei nog geen ervaring met hashmelk, dus we besloten het rustig aan te doen. 2 gram hash gehaald en de helft in warme melk opgelost. Tering, wat een ranzigheid zeg. Daar kan Vendetta een puntje aan zuigen.

Maar toch doorzetten en de melk met z'n tweeën opgedronken met wat koffiemelk erbij om de ranzige smaak te verdringen. Halfuurtje gewacht, maar allebei merkten we er helemaal niets van. Ja, boeien, dachten we, gewoon doen. Dus die andere gram opgekookt in de melk en met een dichtgeknepen neus weer de bende opgedronken.

Weer een halfuur later begon er vanalles te draaien bij mij. Nog 15 minuten volgehouden en toen op bed gaan liggen. Toen ging het wel weer. Allebei retegeil een flinke stomende coïtussessie gehad en daarna, toen de tweede sloot hashmelk begon te werken, weer liggen.

En toen begon het. Sjezus, wat voelde ik me beroerd. Alles draaide, alsof ik op een draaimolen lag. En ineens voelde ik het opkomen. Als ik ergens niet op zat te wachten was het wel op dit. Ik moest poepen. Ik voorzag problemen in mijn gang naar de toilet (die gelukkig op dezelfde etage was als de kamer van mijn vriendin). Maar goed, wie niet waagt, wie niet wint. Dus ben ik opgestaan en naar de toilet gelopen, maar op het moment dat ik opstond, was het alsof mijn gezichtsvermogen heel snel ineenklapte. Terug liggen. En opnieuw proberen. Een ker of vijf gedaan en toen op handen en voeten naar de toilet gekropen. Al kruipens toch nog drie keer omgevallen en uiteindelijk in de badkuip half-liggens zitten kakken omdat ik niet op de wc-pot kon blijven zitten.

De volgende dag was ook echt k*t. Ik moest een presentatie geven en door die overdosis hashmelk wist ik na 15 seconden niet meer wat ik gezegd had. Dat was ee daverend succes, die presentatie. Mijn vriendin kon ook niet uit haar woorden komen die dag en de hashmelk heb ik daarna heel lang laten staan.
 
leuke verhalen! misschien als ik 18 ben ga ik ook paddo's proberen:D

wat voor soort paddo's hebben jullie eigelijk genomen?
 
Oejee, wat leef ik met je mee:D:D:D
En paddo's heb ik ook wel eens gedaan, maar had er wel al over "geleerd"...


Dikke Bull! Je kan niet "leren" over een drugs. Pas als je het ervaart dan kan je weten wat een bepaalde drugs inhoud.

Daarom heb ik ook een bloedhekel aan al die gastjes die zeggen dat ze het totaal niet nodig hebben en het overbodig vinden. Ze weten totaal niet waar ze het over hebben.
 
Mooie verhalen, maar ik hoef dat spul zelf niet.
 
Lauw, jongen jongen wat ken je vertellen.
Echt een plezier om jouw posts te lezen, ik kan alleen niet meer karma aan je geven :p
Splendid jij heb ook karma verdiend hoor.
COOLE TOPIC!
 
Dus ben ik opgestaan en naar de toilet gelopen, maar op het moment dat ik opstond, was het alsof mijn gezichtsvermogen heel snel ineenklapte. Terug liggen. En opnieuw proberen. Een ker of vijf gedaan en toen op handen en voeten naar de toilet gekropen. Al kruipens toch nog drie keer omgevallen en uiteindelijk in de badkuip half-liggens zitten kakken omdat ik niet op de wc-pot kon blijven zitten.

:roflol: :roflol: :roflol:

whahaha briljant! Dat is tenminste nog eens out gaan! :bow: :roflol:

Ik ben 1 keer min of meer out gegaan. Toen had ik spacecake gekocht in een shop in nijmegen. De hele handel opgevroten samen met een kameraad van me en na 15 minuten besloten we dat het niet ging werken. Een uur later waren we echt enorm stoned van alle jointjes die we hadden opgerookt en 5 minuten daarna begon de space-cake te werken :roflol:
Ik dacht dat de bank waar ik op zat een dikke tak van een boom was en dat ik niet mocht bewegen om er niet af te vallen en die kameraad van me heeft de hele avond op de grond gelegen en rare geluiden liggen maken. Ik voelde me ook echt hondsberoerd:roflol:
 
whahaha te vette verhalen heb nu vet zin om lekker te trippen:D
 
Dikke Bull! Je kan niet "leren" over een drugs. Pas als je het ervaart dan kan je weten wat een bepaalde drugs inhoud.

Daarom heb ik ook een bloedhekel aan al die gastjes die zeggen dat ze het totaal niet nodig hebben en het overbodig vinden. Ze weten totaal niet waar ze het over hebben.

Kan je niet leren over drugs:rolleyes:DAT is pas bull
Dus je kan geen ervaringen lezen (zoals hier trouwens), niet leren welke de gevaren zijn, of hoe snel je een overdosis hebt, of je kan dus ook niet leren wat voor soort effect je bekomt met wat, of wat je als voorzorgsmaatregelen kan treffen voor een goed trip:rolleyes:;)
 
Mijn vriendin was eens nieuwsgierig naar LSD. Ze hoorde van mij de meest mooie verhalen over dit wondermiddel en paddo's zijn niet heftig genoeg meer voor haar dus wilde ze het ook graag eens proberen. Zo gezegd zo gedaan. Ik had wat Microdotjes geregeld en wat zegeltjes.

Het zou bij een ander stelletje waarmee we vaker trippen plaatsvinden. Omdat het stelletje zelf en mijn vriendin geen ervaring hadden besloten we rustig te beginnen met 1 zegeltje omdat deze doorgaans vele malen minder sterk zijn dan een Microdot. Zo gezegd zo gedaan. Zegeltje gedropt en wachten en wachten en wachten. Het enige wat we ervaarden was een licht stoned effect maar totaal geen visuals. Toen besloten we toch maar een microdotje erbij te nemen. Een uur later was iedereen goed van het pad.
Met mij ging het prima zoals altijd was ik de rust zelf ook al was ik helemaal van de wereld :)

Maar toen begon het. Bertus de man bij wie we aan het trippen waren die zag wezens in zijn tuin. Gewapend met een hamer stormde hij naar buiten om deze aliens kapot te rammen. Hij sloopte zijn halve schutting op jacht naar iets wat toen ik eenmaal buiten was een plastic bleek te zijn was die door de lucht waaide :D

Terug in de kamer was hij niet rustig te krijgen. Ik was ondertussen met zijn vrouw aan het praten die net als ik wel rustig was. Mijn vriendin had al die tijd +- een half uur nog niets gezegd. Opeens sprong Bertus weer op begon hij op handen en voeten te kruipen en brulde als een leeuw. Zoals hij er op dat moment uitzag dat vond ik zelfs angstaanjagend.

Mijn vriendin dit stond op en riep iets wat ik niet kon verstaan en liep toen zo de deur uit (hartje winter zonder jas) Ik pakte al onze spullen en riep nog dat we zouden bellen als we thuis waren. Ondertussen stapte mijn vriendin aardig door en moest ik gewoon rennen om haar in te kunnen halen. Op de vraag waarom ze er zo vandoor was gegaan antwoorde ze: "het waren duivels dit heeft een hoger doel".
Op alle vragen die ik daarna aan haar stelde antwoorde ze alleen nog maar met : "alles heeft een hoger doel". Meer kwam er niet meer uit de 30min die we naar huis liepen.

Een maal thuis aangekomen zat ze met een glazige blik op de bank en bleef ze maar de zin: "alles heeft een hoger doel". herhalen.

Ik heb haar toen maar naar bed gebracht en na een half uur was ze vertrokken. Al die tijd voelde ik me al erg schuldig en was ik bang dat ze in een psychose beland was. Maar pas toen ze eidelijk sliep en ik minder bezord hoefde te zijn toen begon de wroeging. Ik zag al voor me hoe mijn vriendin opgenomen moest worden in een kliniek en ik haar ouders uit zou moeten leggen hoe dit nou had kunnen gebeuren en meer van dat soort iedeeen.

In mijn hoofd vond zich echt een gevecht plaats met mijn geweten. Ook had ik enorme koppijn en een aardig verhoogde hartslag. Ik heb me zelden zo klote gevoeld als toen en er leek maar geen einde aan te komen :(

Pas toen mij vriendin na 2 uurtjes weet wakker werd (2 uur is een eeuwigheid in een trip) en weer "normaal" aan het trippen was werd ik rustig en kon ik het loslaten. Daarna hebben we nog 6 uurtjes samen getript en veranderde de bad trip in een enorm mooie ervaring :)
 
Mijn vriendin was eens nieuwsgierig naar LSD. Ze hoorde van mij de meest mooie verhalen over dit wondermiddel en paddo's zijn niet heftig genoeg meer voor haar dus wilde ze het ook graag eens proberen. Zo gezegd zo gedaan. Ik had wat Microdotjes geregeld en wat zegeltjes.

Het zou bij een ander stelletje waarmee we vaker trippen plaatsvinden. Omdat het stelletje zelf en mijn vriendin geen ervaring hadden besloten we rustig te beginnen met 1 zegeltje omdat deze doorgaans vele malen minder sterk zijn dan een Microdot. Zo gezegd zo gedaan. Zegeltje gedropt en wachten en wachten en wachten. Het enige wat we ervaarden was een licht stoned effect maar totaal geen visuals. Toen besloten we toch maar een microdotje erbij te nemen. Een uur later was iedereen goed van het pad.
Met mij ging het prima zoals altijd was ik de rust zelf ook al was ik helemaal van de wereld :)

Maar toen begon het. Bertus de man bij wie we aan het trippen waren die zag wezens in zijn tuin. Gewapend met een hamer stormde hij naar buiten om deze aliens kapot te rammen. Hij sloopte zijn halve schutting op jacht naar iets wat toen ik eenmaal buiten was een plastic bleek te zijn was die door de lucht waaide :D

Terug in de kamer was hij niet rustig te krijgen. Ik was ondertussen met zijn vrouw aan het praten die net als ik wel rustig was. Mijn vriendin had al die tijd +- een half uur nog niets gezegd. Opeens sprong Bertus weer op begon hij op handen en voeten te kruipen en brulde als een leeuw. Zoals hij er op dat moment uitzag dat vond ik zelfs angstaanjagend.

Mijn vriendin dit stond op en riep iets wat ik niet kon verstaan en liep toen zo de deur uit (hartje winter zonder jas) Ik pakte al onze spullen en riep nog dat we zouden bellen als we thuis waren. Ondertussen stapte mijn vriendin aardig door en moest ik gewoon rennen om haar in te kunnen halen. Op de vraag waarom ze er zo vandoor was gegaan antwoorde ze: "het waren duivels dit heeft een hoger doel".
Op alle vragen die ik daarna aan haar stelde antwoorde ze alleen nog maar met : "alles heeft een hoger doel". Meer kwam er niet meer uit de 30min die we naar huis liepen.

Een maal thuis aangekomen zat ze met een glazige blik op de bank en bleef ze maar de zin: "alles heeft een hoger doel". herhalen.

Ik heb haar toen maar naar bed gebracht en na een half uur was ze vertrokken. Al die tijd voelde ik me al erg schuldig en was ik bang dat ze in een psychose beland was. Maar pas toen ze eidelijk sliep en ik minder bezord hoefde te zijn toen begon de wroeging. Ik zag al voor me hoe mijn vriendin opgenomen moest worden in een kliniek en ik haar ouders uit zou moeten leggen hoe dit nou had kunnen gebeuren en meer van dat soort iedeeen.

In mijn hoofd vond zich echt een gevecht plaats met mijn geweten. Ook had ik enorme koppijn en een aardig verhoogde hartslag. Ik heb me zelden zo klote gevoeld als toen en er leek maar geen einde aan te komen :(

Pas toen mij vriendin na 2 uurtjes weet wakker werd (2 uur is een eeuwigheid in een trip) en weer "normaal" aan het trippen was werd ik rustig en kon ik het loslaten. Daarna hebben we nog 6 uurtjes samen getript en veranderde de bad trip in een enorm mooie ervaring :)

Eind goed al goed :D
 
Maar ben er wel bang voor geworden, paddo's doet vreemde dingen met je hoofd:p

Dat kan je wel stellen ja. :D

Maar alles wat je ervaart komt wel uit je eigen hoofd. Gelukkig! :D
 
Kan je niet leren over drugs:rolleyes:DAT is pas bull
Dus je kan geen ervaringen lezen (zoals hier trouwens), niet leren welke de gevaren zijn, of hoe snel je een overdosis hebt, of je kan dus ook niet leren wat voor soort effect je bekomt met wat, of wat je als voorzorgsmaatregelen kan treffen voor een goed trip:rolleyes:;)


De informatie en ervaringen die je leest hebben totaal geen waarde meer op het moment dat je zelf een bad trip ondergaat.



De rest wat je zegt over voorzorgsmaatregelen treffen is goed dat je dat gedaan hebt maar ook dat zijn maar voorzorgsmaatregelen. Je weet nooit hoe je zelf op een drugs reageert. Daar kunnen 1000 boeken en verslagen ook niets aan veranderen.
 
...verhaal...

Dat lijkt een beetje op dat van Zelda. Dat is echt niet relaxed.

Ik heb wel eens meegemaakt dat een vriend van me helemaal out was van de GHB. Slokje hier en een slokje daar, je kent het wel. Tot het moment daar is en BAM: out. Dat was op Mallorca. Vreemde omgeving, je weet niet waar je heen moet, je weet niet hoe ze daar met drugs omgaan enzo. Die gast is echt een uur of wat totaal weg geweest. Pols verdween steeds verder, wij scheten peentjes. Door constant in zijn arm te knijpen (hard!), gaf hij een schrikreactie en had ie weer even een normale pols. Maar steeds zakte hij weer weg. Dat heeft een uur geduurd. En dat is lang als je ze zelf ook niet helemaal op een rij hebt. Die avond nog alle restjes van dat spul door de plee gespoeld.
 
De informatie en ervaringen die je leest hebben totaal geen waarde meer op het moment dat je zelf een bad trip ondergaat.



De rest wat je zegt over voorzorgsmaatregelen treffen is goed dat je dat gedaan hebt maar ook dat zijn maar voorzorgsmaatregelen. Je weet nooit hoe je zelf op een drugs reageert. Daar kunnen 1000 boeken en verslagen ook niets aan veranderen.

Ik snap je punt wel hoor,;)...
maar hoe je het zei kwam het niet goed over:p
nu wel;):D, en je weet idd niet hoe je op drugs reageert, maar de waarde van ervaringen kan zeker wel helpen bij het relaxt voelen (geruststellend),
en ook heb ik gelezen dat je je altijd voor ogen moet houden dat je drugs hebt gebruikt...

Mijn broer heeft anders wel een serieuze trip meegemaakt, hij heeft 5 verschillende dingen meegemaakt over dezelfde tijdsduur .(ofzo)
Hij zat ergens, hij was aan het wandelen, hij was aan het vechten, en hij werd achterna gezeten door flikken, allemaal terzelfdertijd:p...
Dit alles is gebeurt op een uurtje van aan een park (waar we de trip begonnen) tot bij mij thuis.
Eerst gaf hij over (wit, vuil van de paddo's neem ik aan), en toen ben ik met hem,en een vriend naar huis gegaan...omdat hij er slecht uitzag en heel veel zweette:p...
Ik was paranoia dat hij een overdosis had genomen:o:p...
ik heb ook bijna niet gehalucineerd, teveel stress door mijn broertje:o...
Is in bed gekropen en alles was goed na een uurtje of 2;)


wat ik wel nog weet is dat alles er zo 1 uitziet, en dat de vorm van je oren iets te maken heeft met het profiel van je gezicht;):D
 
Ervaring met jointje:

Stiefbroer van mij had daar al meer ervaring mee, en ik dacht laten we dat ook
eens proberen , was boven op mijn kamer , tijdens het roken was alles nog onder controle,
kon nog normaal funtioneren echter 10 minuten later begon het al.
Eerst ontzettend hard lachen om niks, het werd echter nog erger, ik was precies aan mijn bed geplakt,
ik kon niet meer recht. het plafond begon precies te bewegen, en op de achtergrond hoorde ik mijn stiefbroer maar lachen.
Ben die avond maar op mijn kamer gebleven.

combi alcohol + xtc

We gingen normaal naar de voetbal zien met de bus,hadden afgesproken in een cafe en ik had de nodige pilletjes bij voor later op de avond.
ik begon echter van de nodige alcohol flink in de
stemming te geraken in dat cafe en dacht, ach ik neem nu al maar snel
een xtc. ondertussen was het tijd geworden om naar de plaats te rijden
waar de bus vertrok, auto in keiharde house natuurlijk, onder weg besefte ik
dat deze pillen wel goed hun werk deden, ik ging lekker hard..
Bij die bus aangekomen besefte ik ineens dat ze onderweg geen keiharde house zouden draaien.
ik zeg tegen mijn maat dit kan niet, we rijden zelf , ondertussen kon
niks me nog deren , ik zat in hogere sferen, de beats raasden door mijn lichaam.
We vertrokken dan maar zelf , echter alles wat ik zag , zoals lichten van andere auto's maakte me happy??
Daardoor afgeleid reed ik 2 minuten later met mijn auto vanachter op een
geparkeerde Mercedes. Bam!! Vreemde was, ik was nog altijd happy, het kon
me niks schelen. Politie erbij natuurlijk, in de combi moeten komen, alles moeten invullen. Ik begrijp nu nog altijd niet waarom ik toen niet moeten
blazen heb, en heb hier achteraf nooit niks meer van gehoord, verzekering
had alles terug betaald. Wij zijn die avond nog lekker doorgegaan ,
wel niet naar de voetbal :D
 
Ervaring met jointje:

Stiefbroer van mij had daar al meer ervaring mee, en ik dacht laten we dat ook
eens proberen , was boven op mijn kamer , tijdens het roken was alles nog onder controle,
kon nog normaal funtioneren echter 10 minuten later begon het al.
Eerst ontzettend hard lachen om niks, het werd echter nog erger, ik was precies aan mijn bed geplakt,
ik kon niet meer recht. het plafond begon precies te bewegen, en op de achtergrond hoorde ik mijn stiefbroer maar lachen.
Ben die avond maar op mijn kamer gebleven.

combi alcohol + xtc

We gingen normaal naar de voetbal zien met de bus,hadden afgesproken in een cafe en ik had de nodige pilletjes bij voor later op de avond.
ik begon echter van de nodige alcohol flink in de
stemming te geraken in dat cafe en dacht, ach ik neem nu al maar snel
een xtc. ondertussen was het tijd geworden om naar de plaats te rijden
waar de bus vertrok, auto in keiharde house natuurlijk, onder weg besefte ik
dat deze pillen wel goed hun werk deden, ik ging lekker hard..
Bij die bus aangekomen besefte ik ineens dat ze onderweg geen keiharde house zouden draaien.
ik zeg tegen mijn maat dit kan niet, we rijden zelf , ondertussen kon
niks me nog deren , ik zat in hogere sferen, de beats raasden door mijn lichaam.
We vertrokken dan maar zelf , echter alles wat ik zag , zoals lichten van andere auto's maakte me happy??
Daardoor afgeleid reed ik 2 minuten later met mijn auto vanachter op een
geparkeerde Mercedes. Bam!! Vreemde was, ik was nog altijd happy, het kon
me niks schelen. Politie erbij natuurlijk, in de combi moeten komen, alles moeten invullen. Ik begrijp nu nog altijd niet waarom ik toen niet moeten
blazen heb, en heb hier achteraf nooit niks meer van gehoord, verzekering
had alles terug betaald. Wij zijn die avond nog lekker doorgegaan ,
wel niet naar de voetbal :D

:roflol: coole topic dit :D ken overal wel om lachen:D
En lauw jij bent de man! ;) :cool:
 
Nou heb ik zelf eigenlijk geen echte bad trips gehad, buiten wat sombere trips waar ik wel mezelf beter leerde kennen. Maar heb wel meegemaakt hoe een meisje dat ik goed kende volledig ging flippen op een stuk spacecake.

Werkte in die tijd bij een fietsenwinkel samen met mijn broer en een vriend van me. In het weekend was het voor mij toen meestal tijd voor een LSD-trip, iets waar mijn broer ook graag aan meedeed. Die vriend was zelf op drugsgebied nog vrij groen, dus LSD leek ons niet de juiste keuze voor hem als hij eens wilde meegaan op een trip.

Wij hem dus verteld dat spacecake ook een behoorlijk trippend effect heeft, echter hem wel op het hart gedrukt dat je het best licht kan eten voordat je de spacecake inneemt. Na werktijd met mijn broer huiswaarts gekeerd. Eerst wat gegeten, een 1 1/2 tripje genomen en toen een korte douche om de bloedsomloop op gang te krijgen. De trip kickt dan meestal binnen 30 minuten wel in, soms nog sneller.

Daarna afgereisd naar het huis van die vriend, waar zijn vriendin en hij al zaten te wachten op de spacecake. Zelf zat ik op dat moment in de rushfase van de trip, liep dus behoorlijk te stuiteren. Vriend en vriendin begonnen maar aan de spacecake, zodat zij ook binnen afzienbare konden gaan trippen. Zelf vermaakte ik mij prima met allerlei randzaken, amper opgemerkt door anderen dat ik zwaar los ging.

Na ongeveer 40 minuten begon het 'feest' ook voor mijn vriend en zijn vriendin. De vriend vond het allemaal prachtig en sprak honderuit over zijn nieuwste fiets, lulkick eerste klas dus. Maar met zijn vriendin ging het eigenlijk al direct een stuk minder. Bleek bekkie, trillen en paniek in de ogen. Die was duidelijk op weg naar een bad trip.

Binnen 10 minuten was die bad trip de hel voor haar, met behoorlijke paniekaanvallen. Aangezien ik zelf op dat moment behoorlijk zwaar aan het trippen was besloot ik maar om tijdelijk de vibraties in de tuin op te pikken i.p.v. haar negatieve vibes. Maar na 5 minuten raakte mijn vriend toch ook wel in paniek, zijn ouders zouden namelijk binnen een uur thuis kunnen komen.

Waarom we toen hebben besloten om naar het drukke Scheveningen te gaan met een geflipte spacecake vriendin weet ik tot op de dag van vandaag niet. Maar goed we zijn maar ingestapt in de auto van mijn broer en al spacend afgereisd naar Scheveningen. Zelf begon ik steeds meer te trippen, iedere muziekgolf begon ik te proeven en kleuren begon ik te horen. Heavy shit.

Op Scheveningen was het zoals iedere zomeravond loeidruk, maar gelukkig was de vriendin iets bijgekomen. Om haar verder te laten bij komen zijn we op het strand gaan wandelen. Verkeerde keuze bleek al snel. Ze begon op eens keihard te huilen, te midden van honderden mensen op het strand. Daarna ook kreten te slaken als 'daar staat die!', wijzend naar de zee en ook nog de kreet 'Vinger, vinger!'.

Wij natuurlijk totaal verbijsterd, wat moet je in die drukte met iemand die totaal aan het flippen is? Afvoeren was geen optie, dat was voer geweest voor politie aandacht en blijven zitten leek ook niet op te schieten. Wij toch maar besloten om vriend en vriendin te laten zitten en mijn broer en ik zouden op zoek gaan naar suiker bevattende voeding. Wat meestal zorgt voor verkorting van de trip.

Maar ja tegen die tijd begon bij mij broer ook de LSD-trip vrij heftig te werken, de verlokking van een arcadehal was dus groter dan de zoektocht naar suikers. Denk dat we zeker 1 1/2 uur daar spelletjes hebben gespeeld, alle sensoren op volle kracht laten werken. Na 1 1/2 toch maar eens nagedacht dat we de zoektocht naar suikers waren gestart.

Op de boulevard een ijsje gekocht voor iedereen, met nog wat sportdrank er bij (suikers). Mijn vriend vroeg zich natuurlijk al lang af waar wij waren gebleven, met een vrij vaag verhaal maakten wij ons er vanaf.

Op dat moment kwamen we er eindelijk achter waarom die vriendin nou zo zwaar liep te flippen. Die bleek misbruikt te zijn door een oom van haar, iets wat er door de trip allemaal uit kwam. Vrij heftig dus. De term 'Vinger, vinger' begon nu ook een plaats te krijgen.

De trip zelf was overigens nog niet over, nadat we waren afgereisd uit Scheveningen zijn we nog naar een park gegaan met parkeerplaatsen. Een vrij rustige omgeving, goed om te chillen. Maar ook met 55+ flats in de buurt, die oudjes hadden dus de politie gebeld over een auto die zich op een vreemde tijd (vier uur 's nachts) in het park begaf.

Politie kwam met zwaailichten knalhard aan, altijd gezellig na zo'n ervaring die avond. Oom agent gelijk aan ons vragen wat we daar deden, wij doorgeven dat we er gewoon wat stonden en dat het niet verboden was. Oom agent begon over natuurlijke achterocht wat mijn broer de repliek uitlokte dat zoiets 'paranoia' heet. Handige opmerking dus, maar gelukkig mochten we blijven staan, de gipsarm van mijn broer viel ze nog niet eens op. Met die gipsarm had hij dus ieder stuk auto gereden die dag.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: coole topic dit :D ken overal wel om lachen:D
En lauw jij bent de man! ;) :cool:

@Lauw:je hebt nog iemand gevonden voor je sekte;)

Op vorige post(niet van Tkroes): Haha, domme flikken:D:D:D
Of heb je het gehalucineerd:p

@EricR: LoL:roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven