Fitness Seller

Badkamerinstallateur gevraagd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Gasten,

Ik ben op zoek naar een goeie badkamerinstallateur, mijn nieuwbouwwoning word eind van het jaar opgeleverd en zoek eigenlijk een goede installateur, die mijn badkamer wilt installeren. 3 bij 3meter.

Uiteraard betaald werk, wie oh wie kan dit of kent een goeie installateur.

Mijn huis word opgeleverd in Berkel en Rodenrijs ( omgeving rotterdam)
 
Bro,

Ik zit met hetzelfde probleem..heb voor 10.000 euro aan badkamer spullen in mijn huis liggen, maar kan geen goede aannemer vinden die het wil inbouwen..heb er GVD 6 gebeld, aangeschreven etc..is minimaal 200 uur werk..dus ongeveer 8.000 euro arbeidsloon, maar het lijkt wel of ze geen van allen zin in hebben..pfff.....
Er zijn er twee langsgeweest afgelopen weken ..ja de offerte heeft u binnen een week...nog geen ene **** gezien..

lijkt wel of ze niets willen verdienen die gasten..

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Bro,

Ik zit met hetzelfde probleem..heb voor 10.000 euro aan badkamer spullen in mijn huis liggen, maar kan geen goede aannemer vinden die het wil inbouwen..heb er GVD 6 gebeld, aangeschreven etc..is minimaal 200 uur werk..dus ongeveer 8.000 euro arbeidsloon, maar het lijkt wel of ze geen van allen zin in hebben..pfff.....
Er zijn er twee langsgeweest afgelopen weken ..ja de offerte heeft u binnen een week...nog geen ene **** gezien..

lijkt wel of ze niets willen verdienen die gasten..

grt. Rico

Ja ik het hetzelfde, ik heb er eentje gevonden, die wil het allemaal bouwen voor 6000 euro, maarja het is maar 10 dagen werk, het is gewoon belachelijk, zulke bedragen, ik verdien het niet eens.
 
Waarom proberen jullie het zelf niet dan? Zo moeilijk is het toch niet?
 
Centaur zei:
Waarom proberen jullie het zelf niet dan? Zo moeilijk is het toch niet?

bro, als ik tegels van 90 euro per vierkante meter koop, ga ik ze echt niet zelf plaatsen...Kijk je koopt voor een hoop geld spullen, dan wil je ook dat de badkamer er tiptop uitziet..de afwerking is heel erg belangrijk....

grt. Rico
 
ccnp zei:
Ja ik het hetzelfde, ik heb er eentje gevonden, die wil het allemaal bouwen voor 6000 euro, maarja het is maar 10 dagen werk, het is gewoon belachelijk, zulke bedragen, ik verdien het niet eens.

10 dagenw erk is 80 uur..6000/80 = 75 euro per uur..pff..dat is inderdaad geen goedkope bro...
Ik ga maar weer eens bellen hoe het met mijn offerte staat :kots:

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
bro, als ik tegels van 90 euro per vierkante meter koop, ga ik ze echt niet zelf plaatsen...Kijk je koopt voor een hoop geld spullen, dan wil je ook dat de badkamer er tiptop uitziet..de afwerking is heel erg belangrijk....

grt. Rico

dan heb je dus een tegelzetter en een loodgieter nodig?

Zal wel ff bellen voor je. Ken een paar jongens die installatuer zijn.

Ben je in een dag of 3 klaar. :)
 
Centaur zei:
Waarom proberen jullie het zelf niet dan? Zo moeilijk is het toch niet?


Ja ik kan het zelf ook wel, alleen heb ik daar de tijd niet voor, dan ben ik waarschijnlijk 4 weken bezig en ja bij een nieuwbouwwoning heb je meer dingen te doen, dus wil ik het liever uit besteden
 
Centaur zei:
Waarom proberen jullie het zelf niet dan? Zo moeilijk is het toch niet?
Centaur komt het doen.
 
Rebel_x zei:
Centaur komt het doen.


Volgens mij kan ik het dan beter laten doen door mijn vriendin :D
 
dutch windmill zei:
10 dagenw erk is 80 uur..6000/80 = 75 euro per uur..pff..dat is inderdaad geen goedkope bro...
Ik ga maar weer eens bellen hoe het met mijn offerte staat :kots:

grt. Rico

Ja 75 euro per uur, Volgens mij moet ik ook zo bedrijfje beginnen, het verdient echt super, beter dan mijn eigen baan

Maar wel belachelijk veel hé
 
SAHR zei:
Is dat zo'n bootwerker dan? :D


Nee tuurlijk niet.......... maar wel grote armen voor een vrouw, daar zijn een hoop mannen jaloers op ;)
 
Ja maar bij een autogarage vragen ze ook 60 euro, en dat is volgens mij fysiek minder zwaar werk dan een badkamertje plaatsen. Toch?
 
mijn oom heeft een klus en bouw bedrijf heeft al heel wat badkamers verbouwd.
Dus roept u maar zal ik het hem vragen ik denk dat ie als het 10 dagen werk is dat ie rond de 3500 is zo ie zo bijna helft minder en 2 je moet ook altijd rekenen dat zo bouw bedrijf niet op 60 euro per uur zit maar ook materiaal nodig heeft want jou tegels blijven niet plakken aan de muur als je alleen maar tegen aan douw :P
 
heb ik ff mazzel dat me pa.. badkamer en keuken monteur is :D
 
crasher zei:
mijn oom heeft een klus en bouw bedrijf heeft al heel wat badkamers verbouwd.
Dus roept u maar zal ik het hem vragen ik denk dat ie als het 10 dagen werk is dat ie rond de 3500 is zo ie zo bijna helft minder en 2 je moet ook altijd rekenen dat zo bouw bedrijf niet op 60 euro per uur zit maar ook materiaal nodig heeft want jou tegels blijven niet plakken aan de muur als je alleen maar tegen aan douw :P


ik bied mijn pa voor 3000 :P
 
ik ben badkamerinstallateur eveneens doe ik sanitair en centrale verwarming .

maarre aangezien ik zoal onderbetaald ben door het teveel aan zwartwerkers begin ik nergens aan voordat ik een zeer goede prijs krijg . want ik, lever kwaliteit en geef garantie :)
 
koetje zei:
ik ben badkamerinstallateur eveneens doe ik sanitair en centrale verwarming .

maarre aangezien ik zoal onderbetaald ben door het teveel aan zwartwerkers begin ik nergens aan voordat ik een zeer goede prijs krijg . want ik, lever kwaliteit en geef garantie :)


Check pm
 
Bij aannemertje kan `t misschien ook zwart. Gewoon effe zeggen dat je geen bon hoeft en dat `t gerust na 18:00 en in `t weekend kan.
Wit betaal je je natuurlijk helemaal scheel.
En 75 euro per uur zal ook wel voor `n ploegje zijn, anders draait ie je een poot uit.
 
Back
Naar boven