XXL Nutrition

Badkamerinstallateur gevraagd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Martinus zei:
Bij aannemertje kan `t misschien ook zwart. Gewoon effe zeggen dat je geen bon hoeft en dat `t gerust na 18:00 en in `t weekend kan.
Wit betaal je je natuurlijk helemaal scheel.
En 75 euro per uur zal ook wel voor `n ploegje zijn, anders draait ie je een poot uit.


int zwart dan krijg je iemand die er niets van kent en die prullenwerk levert .
de bekende all arroun knutselaars zijn zeker niet geschikt voor zulke klussen
 
Heb de mazzel dat ik tegen kostprijs werk kan laten uitvoeren via mijn werkgever, zal eens informeren of dat ook bij derden kan. Verwacht het overigens niet, maar goed niet geschoten is altijd mis. Kostprijs is dan 25 euro per uur ongeveer. Met eventuele opslagen voor materiaal.
 
koetje zei:
int zwart dan krijg je iemand die er niets van kent en die prullenwerk levert .
de bekende all arroun knutselaars zijn zeker niet geschikt voor zulke klussen


Je moet gewoon de juiste mensen kunnen die et zwart kunnen doen ;) scheelt je een hoop geld. Ben zelf ook een Installateur, tenminste ik leer ervoor.

Kan mezelf ook wel redden met een badkamertje, is ook niet zo heel moeilijk, je moet gewoon de nodige ervaring in et werk hebben en niet te bang zijn om es een beunputje aan te nemen. Veel van men collega's die beunen s'avonds en weekends heel wat af, die verdienen er bakken met geld mee.
 
koetje zei:
int zwart dan krijg je iemand die er niets van kent en die prullenwerk levert .
de bekende all arroun knutselaars zijn zeker niet geschikt voor zulke klussen
Iemand die `s avond bijbeunt kan overdag gewoon voor een erkend installateur werken. Is maar net wie je kent.
25 euro per uur via bedrijf is goedkoop. Maar van die 25 euro gaat het grootste deel naar de fiscus, verzekeringen en weet ik waarheen, dus meneer de loodgieter houdt er zelf niet zo heel veel aan over. En als ie dan bij jou mag komen voor 15/uur of hij neemt `t aan (zwart), dan is iedereen weer blij.
 
LammertJange zei:
Je moet gewoon de juiste mensen kunnen die et zwart kunnen doen ;) scheelt je een hoop geld. Ben zelf ook een Installateur, tenminste ik leer ervoor.

Kan mezelf ook wel redden met een badkamertje, is ook niet zo heel moeilijk, je moet gewoon de nodige ervaring in et werk hebben en niet te bang zijn om es een beunputje aan te nemen. Veel van men collega's die beunen s'avonds en weekends heel wat af, die verdienen er bakken met geld mee.


ja maar durf jij garantie geven op materiaal en installatie ?

wij dus wel wij leveren zeer goed werk , wij hebben zoveel werk gehad dat we dingen moesten weigeren om toch alles perfect af te kunnen werken .

int zwart is meestal snel snel makkelijk geld maar zorgen voor later
 
Doe zelf elektro/cv/loodgieterswerk (in opleiding).. dus óók badkamers maar aangezien ik me rijbewijs nóg niet heb wordt het moeilijk.
 
koetje zei:
ja maar durf jij garantie geven op materiaal en installatie ?

wij dus wel wij leveren zeer goed werk , wij hebben zoveel werk gehad dat we dingen moesten weigeren om toch alles perfect af te kunnen werken .

int zwart is meestal snel snel makkelijk geld maar zorgen voor later

zit wel wat in... ik doe zelf nieuwbouw en bestaande woningen alles zon beetje maar soms tref je me toch een bras aan :eek:
 
kijk op www.klussenier.nl , en druk op het kaartje de provincie waar je woont, grote kans dat er een Klussenier in de buurt zit;)

voordelen:
- geen voorrijkosten
- gratis offerte binnen 1 week
- VLOK Garantie + geschillencommissie ( www.vlok.nl )
- goede en snelle arbeid voor weinig geld ( gemiddeld 40~42 euro per uur)

een gemiddelde badkamer rekende ik altijd een week met 2 man ( arbeidsloon is 80 * 42 euro is 3360,- euro + materiaal ( ongeveer2 a 3 duizend afhankelijk van de klant) is totaal max 6000,- tot 6500,- euro:D :D

incl. installatiewerk, tegelwerk, afwerking enz.:D :cool:


ps: ik ben onder eigen naam verder gegaan omdat de Klussenier een franchise is en je voor de naam alleen al 400,- euro in de maand moet dokken!!
 
koetje zei:
ja maar durf jij garantie geven op materiaal en installatie ?

wij dus wel wij leveren zeer goed werk , wij hebben zoveel werk gehad dat we dingen moesten weigeren om toch alles perfect af te kunnen werken .

int zwart is meestal snel snel makkelijk geld maar zorgen voor later

Garantie op materiaal sowieso wel, we hebben altijd wel goed spul .. nooit problemen mee gehad. Ligt em meer aan de manier van aansluiten denk ik :P

En beter zoek je gewoon iemand die je goed kent, of waar je van gehoord hebt dat ie wel een vakmannetje is .. dan heb je daar ook geen problemen nou.
 
klusmier zei:
kijk op www.klussenier.nl , en druk op het kaartje de provincie waar je woont, grote kans dat er een Klussenier in de buurt zit;)

voordelen:
- geen voorrijkosten
- gratis offerte binnen 1 week
- VLOK Garantie + geschillencommissie ( www.vlok.nl )
- goede en snelle arbeid voor weinig geld ( gemiddeld 40~42 euro per uur)

een gemiddelde badkamer rekende ik altijd een week met 2 man ( arbeidsloon is 80 * 42 euro is 3360,- euro + materiaal ( ongeveer2 a 3 duizend afhankelijk van de klant) is totaal max 6000,- tot 6500,- euro:D :D

incl. installatiewerk, tegelwerk, afwerking enz.:D :cool:


ps: ik ben onder eigen naam verder gegaan omdat de Klussenier een franchise is en je voor de naam alleen al 400,- euro in de maand moet dokken!!



Nou mooi is dat, jij bent net zo duur!!!!!!!!!!!!!! schiet lekker op :D
 
een aannemer mag maar 30 tot 35 eu per uur vragen.
Meer niet, En als je het zwart doet betaal je natuurlijk stukken minder.

Laat je niet vernken! haha
 
Jopie zei:
een aannemer mag maar 30 tot 35 eu per uur vragen.
Meer niet, En als je het zwart doet betaal je natuurlijk stukken minder.

Laat je niet vernken! haha

een aannemer die aangesloten is bij een vakorganisatie, rekent sowieso 30 tot 32 euro per uur EXCL. BTW!!:D
 
klusmier zei:
een aannemer die aangesloten is bij een vakorganisatie, rekent sowieso 30 tot 32 euro per uur EXCL. BTW!!:D

Idd,
soms zie ik op begroting ook wel vrolijk 38 uur excl.

Geld wolfen zijn het
 
Nou speaking of the Devil..

werd net gebeld door mijn vriendin..eerste offerte binnen..

12.356 EURO !!!

en dat alleen voor een beetje installatiewerk..pff..wordt een duur grapje die badkamer.......
 
klusmier zei:
kijk op www.klussenier.nl , en druk op het kaartje de provincie waar je woont, grote kans dat er een Klussenier in de buurt zit;)

voordelen:
- geen voorrijkosten
- gratis offerte binnen 1 week
- VLOK Garantie + geschillencommissie ( www.vlok.nl )
- goede en snelle arbeid voor weinig geld ( gemiddeld 40~42 euro per uur)

een gemiddelde badkamer rekende ik altijd een week met 2 man ( arbeidsloon is 80 * 42 euro is 3360,- euro + materiaal ( ongeveer2 a 3 duizend afhankelijk van de klant) is totaal max 6000,- tot 6500,- euro:D :D

incl. kwark, tonijn, rijst installatiewerk, tegelwerk, afwerking enz.:D :cool:
QUOTE]

zoek een andere hobbie dan hoef je je klanten ook niet zo af te zetten ;)
 
Back
Naar boven