MuscleMeat

Aankondiging Badr gaat weer vechten (en trouwen?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
4.552
Waardering
342
Lengte
1m85
Badr Hari gaat trouwen met Daphne Romani en vecht in oktober in Dubai

Badr Hari Daphne Romani trouwen GettyWedden op sport? Er gaan geruchten dat Badr Hari gaat trouwen met Daphne Romani, de moeder van zijn dochtertje Amber May. E.e.a. heeft De Telegraaf vernomen uit ‘een betrouwbare bron’. Bovendien heeft Romani een trouwring en hartjes toegevoegd aan haar status op Instagram.

Badr Hari – Daphne Romani

Afgelopen maart werden Badr Hari en Daphne Romani voor het eerst weer samen gezien in Marrakesh. In deze Marokkaanse stad brengt Hari sinds herfst 2013 veel tijd door na de straf en verboden die hem in Nederland zijn opgelegd na de mishandeling van Coen Everink.

Hari en Romani hadden in 2011 een kortstondige relatie en in het voorjaar van 2012 werd hun dochter geboren. De twee waren toen al uit elkaar. Vervolgens had Badr Hari van voorjaar 2012 tot maart 2014 een relatie met Estelle Cruijff maar na het incident in de Amsterdam ArenA tijdens White Sensation, ging het rap bergafwaarts met de relatie.

Over eventuele trouwplannen met Daphne Romani zegt Badr Hari niets: “Ze is een goede vriendin. Ik denk aan het belang van mijn dochter.” Maar ingewijden weten te melden dat de kickbokser Romani ten huwelijk heeft gevraagd.

Lees alles over Badr Hari hier
Facebook

Begin juli verschenen op Facebook meldingen dat Badr Hari tijdelijk niet meer zou vechten. In het Algemeen Dagblad zei Hari hierover: “Ik ben dat niet op Facebook. Dat bericht komt niet van mij. Ik stop ook niet met kickboksen.” Naar aanleiding van de het valse bericht deed hij aangifte van identiteitsfraude: “We hebben alles neergelegd bij de politie.”

In het Facebook bericht stond o.a. dat Hari tijd voor zichzelf nodig had nadat hij het nodige voor zijn kiezen heeft gehad.”En dan heb ik het niet over de liefde, sport of wat dan ook. Puur in de privé-sfeer (familie)”. Vooralsnog is niet duidelijk wie er achter de kwestie zit.

16 oktober vecht Badr Hari in Dubai

Op 16 oktober 2014 vecht Badr Hari in The Aviation Club in Dubai tegen Fransman Patrice Quateron. Het gaat om een gevecht om de inaugurele Global Fighting Championship (GFC) zwaargewichten titel en Hari’s tegenstander windt er geen doekjes om hoe het gevecht zal verlopen: “Geen man geboren uit een vrouw kan mij verslaan. Laten we dit gevecht als volgt noemen: ‘De man vs de magere jongen op steroïden’. Ik ben de ‘baddest man on the planet’ en ik breek Badr Hari.”

http://www.bet.nl/rumoer/badr-hari-gaat-trouwen-met-daphne-romani-kickboksen-16-oktober-dubai-37394

-----------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk dit soort gevechten waar een grote lading op ligt.

http://www.youtube.com/watch?v=mwC8QuB3hDY
 
Magere jongen op steroïden vind ik leuker :D
Zal Badrtje ongetwijfeld anders over denken.
 
Waarom heeft ie een Franse vlag?

Wel een prachtige KO trouwens.
 
Hopen dat ie flink klapjes krijgt
 
Attitude van die gozer irriteerde mij altijd zo hard. Hoop dat hij op zijn plaats word gezet.
 
Badr Hari aangehouden in Marokko

van onze redactie
Badr Hari is aangehouden in de Marokkaanse stad Marrakech. De kickbokser beging een verkeersovertreding.
Badr is afgelopen zondag in de fout gegaan, schrijven Marokkaanse media. Hij zou te hard hebben gereden. Toen de politie hem aanhield, scheurde hij ervandoor maar werd alsnog staande gehouden. Ook zou hij door rood hebben gereden.
De vechter zou hebben geroepen of de politie wel wist wie hij was, een wereldkampioen. De kickbokser zat naar verluidt in het voertuig met zijn vriendin Daphne en zijn broer. Badr was niet blij met de actie van de politie, blijkt uit zijn bericht op Twitter:

Badr Hari ✔ @Team_Badr_Hari
Volgen
Fuck Marrakech man looks like some police officers gonna lose their job after yesterday. But that's none of my business.

http://www.telegraaf.nl/prive/22932606/__Badr_Hari_aangehouden__.html

------------------------------------------------------------------------------------------

Het blijft een bescheiden knul.
 
Leeft in een fantasiewereld. Denkt dat hij alles wel kan maken. Veel vrouwen vinden dat wel cool. Is hij tenminste niet alleen.
 
Badr heeft geen twittert..
 
hehe wat een stumper blijft die badr toch, een zwarte vlek in de sport.

Prachtig hoe Graham em knockout trapt, heerlijk gevoel zal die man gehad moeten hebben :D
 
Kampioen ? Hij heeft nooit K1 gewonnen lawl.
 
Blijft een opgefokt kut marokkaantje. Gewoon zun knieschijven verbrijzelen, dan zijn we daar ook klaar mee.
 
Back
Naar boven