AndroidHealthClinic

Badr hari busted

Bezoekers in dit topic

nee, ken hem niet persoonlijk,

maar iemand die getraind is om te vechten zoals badr en vervolgens een totaal ongetraind persoon op een feestje helemaal total los rost, dat is gewoon een losgeslagen gek.
en dit is niet het eerste en ook niet het laatste incident.

wat is het volgende? ga je over breivick zeggen dat het wel een hele aardige kerel kan zijn omdat hem niet persoonlijk kent. bij sommige daden hoef je de persoonlijkheid niet te kennen om de persoon te veroordelen.
x2

Gewoon een zielig figuur.
Ook het doortrappen op Bonjasky in de K1 finale maar 36 mishandelingen is nog het ergst.
Naar een inrichting met die gast,of hopen dat hij een keer tegen de verkeerde begint.
Ik heb respect voor grote vechters maar voor deze kluns niet meer.
Boek hoef ik ook echt niet te lezen,zon stakkertje intresseert me niet,hij is nog lager dan een hoop str*nt.

:ohe dat lucht op.

'Aan derden'

Ok badr aanklagen voor dealen :o

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 11:36 ----------

Zo werkt het niet. Het blijft een verboden middel dus als de politie het vindt bij een huiszoeking of bij het fouilleren wordt het nog steeds in beslag genomen, je bent alleen niet strafbaar.

Mijn aas hebben ze laten liggen

nee, ken hem niet persoonlijk,

maar iemand die getraind is om te vechten zoals badr en vervolgens een totaal ongetraind persoon op een feestje helemaal total los rost, dat is gewoon een losgeslagen gek.
en dit is niet het eerste en ook niet het laatste incident.

wat is het volgende? ga je over breivick zeggen dat het wel een hele aardige kerel kan zijn omdat hem niet persoonlijk kent. bij sommige daden hoef je de persoonlijkheid niet te kennen om de persoon te veroordelen.

Je gaat wel erg ver met je Breivick vergelijking, van Breivick staat vast en is onomstotelijk bewezen dat hij de dader is en Breivick is een massamoordenaar, denk ff na man wat je neerzet :(

On topic.
Hoe kunnen wij nou weten of Badr het wel allemaal gedaan heeft, de hele situatie is onduidelijk en er is vaker naar voren gekomen dat er meerder mensen bij betrokken waren.
Wie weet echt wat zich daar heeft afgespeeld, wij zeker niet.
Het kon zijn dat die Koen al een paar daagjes op pad was en lam,doorgesnoven,strontvervelend en handtastelijk was, is gewaarschuwd, daagde hij Badr uit en wie weet gaf Badr alleen een corrigerende tik en doken anderen er boven op en rosten die Koen helemaal af.
Ik denk dat Badr niet eens getrapt heeft want met een lo kick trap je geen enkels door en geen enkele kickbokser is getraind om op enkels te trappen, die gaat altijd voor het bovenbeen als hij laag trapt of voor trap naar het lichaam.
Als je een snoeiharde lo kick zou blokken is het wel mogelijk dat je enkel of scheen breekt maar lijkt me sterk en heel erg vergezocht dat Badr ging trappen en die Koen ging blokken.
Er kloppen teveel dingen niet dat zie ik zelfs al met de beperkte info die we via de media gekregen hebben.
Het letsel dat die Koen heeft opgelopen lijkt naar mijn mening op een chaotische afranseling door een groep.
Maar wie zal het zeggen,ik was er niet bij dus mijn mening is hypothetisch.

Plus dat als jij of ik of een ander die niet bekend is of je nou kickbokst of niet betrokken zou zijn bij zo een incident er heel anders en 100 keer milder mee omgegaan wordt.

Het blijft een triest incident dat alleen maar verliezers kent, geweld is nooit een optie is wel een les die iedereen hieruit kan trekken, Als die Koen echt vervelend was hadden ze hem er gewoon uit moeten zetten op een leuke manier met een dolletje, met een paar man optillen en lekker ergens anders neerleggen.

Zo werkt het niet. Het blijft een verboden middel dus als de politie het vindt bij een huiszoeking of bij het fouilleren wordt het nog steeds in beslag genomen, je bent alleen niet strafbaar.

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 23:55 ----------

Ik ken genoeg mensen die met hem hebben getraind en het is gewoon buiten de ring een rustige en aardige jongen maar stond er om bekend om tijdens het sparren veel te hard door te slaan/trappen. Eenmaal hij vecht verliest hij echt alle zelfbeheersing en stopt hij pas als zijn tegenstander neer gaat en zelfs dan nog niet (zie het natrappen etc). Voeg daar AAS aan toe en je hebt een tikkende tijdbom.

Aas is niet verboden, alleen wel het verkopen ervan zonder vergunning. Als ze bij hem thuis wel verboden middelen hadden gevonden was hij daarvoor ook gewoon strafbaar. Dat de huiszoeking ergens anders voor is maakt niet uit.

x2

Ook het doortrappen op Bonjasky in de K1 finale maar 36 mishandelingen is nog het ergst.
Naar een inrichting met die gast,of hopen dat hij een keer tegen de verkeerde begint.
Boek hoef ik ook echt niet te lezen,zon stakkertje intresseert me niet,hij is nog lager dan een hoop str*nt.

idd ik heb ook nog steeds respect voor grote vechters, ook sommigen die vroeger als jong kereltje misschien ook op straat om het minste al op de vuist wilden gaan... Maar als ze eenmaal zo ver in hun sport zijn als badr en eigenlijk ook het respect-gedeelte van dit soort sporten hebben geleerd, zelfs dan nog zo kinderachtig mensen bedreigen en mishandelen, dan mag je van mij levenslang geweerd worden uit wat voor sport dan ook en wat voor grote feestjes dan ook eigenlijk :)

Badr is een aardige man, die zal nooit dit soort dingen doen. De middelen waren gewoon van de kinderen van Estelle voor een scheikunde proef van school. :)

• Like
Waarderingen: Tsn
denk trouwens ook dat je nog best wat empathie zou krijgen voor hem als je het boek zou lezen, maar het blijft een crimineel :P

x2

/Wacht op D77 voor commentaar...

Hoe zou je anders zulke aders krijgen?

Da's toch niet uitzonderlijk. Nu ik 9 kg ben afgevallen zie je die aders ook zo tijdens mijn training. Is een kwestie van goed droog staan en genetische aanleg. En ik heb ook al lang geen spuit meer in mijn lichaam gestoken. Heb je dus geen AS voor nodig.

/Wacht op D77 voor commentaar...

Kijk uit Ray, straks wordt je weer gepest en moet je om je nodige emoties te kunnen verwerken wederom een topic openen dat je DBB zat bent.
Don't go there son...

Kijk uit Ray, straks wordt je weer gepest en moet je om je nodige emoties te kunnen verwerken wederom een topic openen dat je DBB zat bent.
Don't go there son...

:roflol:

Ja lezen we weer: Kappen nou ik kan het niet meer aan enzo.

Je lokt het zelf uit Ray, met mij was je ook al bezig.
Pas maar op want ik stuur zo Tatt op je af :D

• Like
Waarderingen: D77

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 23:55 ----------

Ik ken genoeg mensen die met hem hebben getraind en het is gewoon buiten de ring een rustige en aardige jongen maar stond er om bekend om tijdens het sparren veel te hard door te slaan/trappen. Eenmaal hij vecht verliest hij echt alle zelfbeheersing en stopt hij pas als zijn tegenstander neer gaat en zelfs dan nog niet (zie het natrappen etc). Voeg daar AAS aan toe en je hebt een tikkende tijdbom.

nee dan heb je een prototype Marokkaan want zo zijn ze allemaal hou op excuses voor die mongool te maken iedereen weet nu wat voor gestoorde gast hij is zowel binnen als buiten de ring

gewoon opsluiten en sleutel weggooien of beter terugtrappen naar dat k*tland waar hij vandaan komt
ben echt helemaal klaar met die lul elke keer meer ellende met hem ...

Over het stukje Nederlandse tv wat in dit filmpje zit, schande. Wat een slechte uitzending zeg, alles wordt door elkaar gehaald. Bovendien stelt TNO me teleur met het onderzoek. De methode die het meest aantal gebruikers uit de fitnesswereld voor waarheid aannemen, en vervolgens dat percentage integreren over de Nederlandse bevolking. Schande, een kleuter kan dit nog beter.

Vind het beetje raar dat iedereen hier zo op Badr zijn 'mogelijk' AAS gebruik zit te bashe terwijl dit toch een AAS forum sectie en iedereen er zelf aan zit? :D en hij is trouwens een top sporter waar het eigenlijk wel meer voorkomt en wat hij in zijn vrije tijd doet is zijn zaak en als het zijn carrière kost so be it? Is en blijft een top vechter in de ring ok natrappen enz is zoizo not done en de laatste jaren is het wel wat minder goed met the golden boy maar goed hij heeft het toch allemaal maar bereikt komende van gewone arme straatvechter

Vind het beetje raar dat iedereen hier zo op Badr zijn 'mogelijk' AAS gebruik zit te bashe terwijl dit toch een AAS forum sectie en iedereen er zelf aan zit? :D en hij is trouwens een top sporter waar het eigenlijk wel meer voorkomt en wat hij in zijn vrije tijd doet is zijn zaak en als het zijn carrière kost so be it? Is en blijft een top vechter in de ring ok natrappen enz is zoizo not done en de laatste jaren is het wel wat minder goed met the golden boy maar goed hij heeft het toch allemaal maar bereikt komende van gewone arme straatvechter

Goed onder woorden gebracht... :rolleyes:

Je gaat wel erg ver met je Breivick vergelijking, van Breivick staat vast en is onomstotelijk bewezen dat hij de dader is en Breivick is een massamoordenaar, denk ff na man wat je neerzet :(

On topic.
Hoe kunnen wij nou weten of Badr het wel allemaal gedaan heeft, de hele situatie is onduidelijk en er is vaker naar voren gekomen dat er meerder mensen bij betrokken waren.
Wie weet echt wat zich daar heeft afgespeeld, wij zeker niet.
Het kon zijn dat die Koen al een paar daagjes op pad was en lam,doorgesnoven,strontvervelend en handtastelijk was, is gewaarschuwd, daagde hij Badr uit en wie weet gaf Badr alleen een corrigerende tik en doken anderen er boven op en rosten die Koen helemaal af.
Ik denk dat Badr niet eens getrapt heeft want met een lo kick trap je geen enkels door en geen enkele kickbokser is getraind om op enkels te trappen, die gaat altijd voor het bovenbeen als hij laag trapt of voor trap naar het lichaam.
Als je een snoeiharde lo kick zou blokken is het wel mogelijk dat je enkel of scheen breekt maar lijkt me sterk en heel erg vergezocht dat Badr ging trappen en die Koen ging blokken.
Er kloppen teveel dingen niet dat zie ik zelfs al met de beperkte info die we via de media gekregen hebben.
Het letsel dat die Koen heeft opgelopen lijkt naar mijn mening op een chaotische afranseling door een groep.
Maar wie zal het zeggen,ik was er niet bij dus mijn mening is hypothetisch.

Plus dat als jij of ik of een ander die niet bekend is of je nou kickbokst of niet betrokken zou zijn bij zo een incident er heel anders en 100 keer milder mee omgegaan wordt.

Het blijft een triest incident dat alleen maar verliezers kent, geweld is nooit een optie is wel een les die iedereen hieruit kan trekken, Als die Koen echt vervelend was hadden ze hem er gewoon uit moeten zetten op een leuke manier met een dolletje, met een paar man optillen en lekker ergens anders neerleggen.

haha,nee het is een goudeerlijke knaap en doet geen vlieg kwaad:D

"ik denk dat Bard niet eens heeft getrapt"
"alleen een corrigerende tik"

En zijn andere 13 mishandelingen dan waarbij hij mensen het ziekenhuis in heeft getrapt?
Deze man moet heel lang de bak in.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 11:30 ----------

Mijn respect gaat dan eerder ar Peter Aerts,Ernesto Hoost,Sem en zelfs Remy.
Die niet de straat opgaan om gezellig mensen voor het leven te traumatiseren en verminken.

haha,nee het is een goudeerlijke knaap en doet geen vlieg kwaad:D

"ik denk dat Bard niet eens heeft getrapt"
"alleen een corrigerende tik"

En zijn andere 13 mishandelingen dan waarbij hij mensen het ziekenhuis in heeft getrapt?
Deze man moet heel lang de bak in.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 11:30 ----------

Mijn respect gaat dan eerder ar Peter Aerts,Ernesto Hoost,Sem en zelfs Remy.
Die niet de straat opgaan om gezellig mensen voor het leven te traumatiseren en verminken.
Totaal met je eens

Back
Naar boven