MuscleMeat

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Bezoekers in dit topic

Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Een van de beste en meest aantrekkelijke vechters in de wereld, Badr Hari, zal vechten in de K-1 WGP Final die worden gehouden in Zagreb op 15 maart 2013.
Badr Hari zal in de Grand Prix kwartfinale vechten als de vervanger voor Ben Edwards. Dit betekent ook dat we Hari zien in zijn eerste partij tegen de Azerbeidzjaanse Zabit Samedov en dat hij de tegen winnaar van Londt vs Gerges zal staan ​​als hij door gaat naar de halve finale.

Hari en Samedov hebben al eerder tegen elkaar gevochten namelijk bij de K-1 WGP Final 16 in 2009, Hari won toen van Samedov op knock-out na slechts 2 minuten en 15 seconden in de eerste ronde.
Er is geen behoefte te benadrukken wat de komst van een ster van dit kaliber betekend voor het gehele toernooi. In zijn professionele carrière heeft Hari 111 wedstrijden gevochten met een ongelooflijke record van 100 overwinningen en slechts 11 verliezen.

Nog indrukwekkender zijn zijn knock-out statistieken: 88% van zijn overwinningen kwamen door knock-out.

zouden die overwinningen in het nachtleven daar ook bij zijn gerekend.
Ik ben wel benieuwd hoe hij gaat terugkomen.

Ben benieuwd , hij was zo te zien aardig wat gewicht verloren.

In de open klasse? Dan mag hij er nog aardig wat kg's bij juicen. Nu blaas je hem bijna weg.

ronduit schandalig dat er nog organisaties zijn die vechters zoals hem aannemen

Mag hij Nederland uit dan?

In de open klasse? Dan mag hij er nog aardig wat kg's bij juicen. Nu blaas je hem bijna weg.

Moet geen probleem zijn. Als de gemiddelde DBB'er met één kuur 30kg zwaarder wordt, moet het hem zeker lukken :D

ronduit schandalig dat er nog organisaties zijn die vechters zoals hem aannemen

Des te aantrekkelijker voor de organisatie.
Hopelijk schopt hij het letterlijk tot aan de finale waarna hij de titel binnensleept.
Ik kan niet wachten.

Hari, een klootzak van een mens, maar een pracht van een k1-fighter. Valt aan, geen schrik om tikken te krijgen, en veel KO's. Jammer dat hij zijn demonen niet de baas kan. Misschien ooit?!

****ing vet!! Moet wel ff roiden nog maar ik hoop dat hij gaat slopen daar!

Hari, een klootzak van een mens, maar een pracht van een k1-fighter. Valt aan, geen schrik om tikken te krijgen, en veel KO's. Jammer dat hij zijn demonen niet de baas kan. Misschien ooit?!

Dit +1 :)

Badr Badrr is a baddboyyy

Hij gaat 2de ronde knockie hheh

Hoop dat ie finaal de tering ingetrapt gaat worden, zou hem niet eens in m'n organisatie willen hebben. Fundament voor vechtsport is respect, dat is bij hem ver te zoeken.

Tsyon mocht toch ook gewoon weer vechten na zijn veroordeling.
Badr is nog niet eens veroordeeld! Ik denk dat hij gewoon onschuldig is en dat de jaloerse mensen hier in NL hem er gewoon bij hebben gelapt :roflol:

Back
Naar boven