AndroidHealthClinic

Badr Hari vecht op K-1 WGP Final 15 maart in Zagreb!

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwt hoe Badr vecht vanavond, thanks voor stream.

Wat een anticlimax. Die Ismael Londt had z'n kop eraf getrapt.

Laatst bewerkt:
Iedereen krijgt het ineens aan zijn pootjes daar in Zagreb.

Wat een waardeloze partij van Ismail tegen Porturak, echt k1 onwaardig dit. Ik denk dat Badr zo onder de indruk was van Crocop dat die zijn voet maar heeft gebroken

Kon anders wel heel makkelijk naar cruijffje hobbelen voor iemand met een gebroken poot.

"And the belt is 18 ct gold plated..."
commentator: 18 karaats zeg!

Gold PLATED ja... 10 micrometer dik laagje...

Crocop blijft een baas.

• Like
Waarderingen: TalentLoos
Kwam denk ik deels door die kick op z'n hoofd, waardoor hij pas in de 3e ronde kon losgaan ipv wat eerder

Dat heeft er ook wel mee te maken denk ik ja aangezien zijn coördinatie ook niet meer zo scherp was. Jammer, maar toch nog een mooie prestatie. En hij had natuurlijk ook niet zien aankomen dat hij tegen Cro Cop moest.

Het deed mij een beetje denken aan het show worstelen alsof de uitslag al bepaald was. K1 is niet meer wat het is geweest.

Er word overal beweerd dat het gefixed was nu.

**** k1. Om te huilen vanavond. Ismael die na de eerste partij geen puf meer had. Badr die echt bloed onder mn nagels vandaan haalt met zn t*fus smoes. Die oud politieagent die tegen londt vecht die begint te weinen om zn weet ik veel. Andere partijen die gewoon echt nergens op leken. Baal er egt van...
Glory zet tenminste nog wat vette toernooien neer. Met vechters zoals jamal ben sadik,gohkan saki,sem,peter, tyrone(binnekort op 23 maart),bonjasky(niet dar hij alles is),verhoeven,kraus,petrosyan,van roosmalen,direcki,holzken etc. Dat lijkt tenminste ng ergens op.

Cro cop moest er tegen miller al uit niet gewoon. zware fix van de maffia daar..

Terug
Naar boven