Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Bezoekers in dit topic

Nog nooit zo een corrupte K1 gezien als vandaag. Crocop die partijen op zijn naam krijgt die hij gewoon overduidelijk verliest en nu is Badr zogenaamd geblesseerd, **** this shit. Ik gunde het Crocop maar niet op deze vieze manier. Hoop dat Londt hem KO slaat anders kan die fluiten naar de overwinning.

Badr geblesseerd?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 23:43 ----------

Breekt voet lees ik nu.

wtf dude
waar lees je dat??

je lult haha

Badr Hari breekt voet en is uitgeschakeld

Badr Hari blijkt zijn voet gebroken te hebben en is uitgeschakeld in de K-1 World Grand Prix kickboksen in Zagreb. Volgens de omroeper in de Zagreb Arena is de Nederlandse Marokkaan naar het ziekenhuis gebracht en zal hij niet meer vechten.

Het gala in de Kroatische hoofdstad had zijn grote comeback moeten worden in het internationale kickboksen.

Hari had eerder op de avond de kwartfinale gewonnen tegen de Azerbeidzjaanse Zabit Samedov. Hari gold als favoriet voor de titel.

http://www.parool.nl/parool/nl/224/...dr-Hari-breekt-voet-en-is-uitgeschakeld.dhtml

hahahah goddamn man fuaaaarkkk

edit: zal wel karma zijn :)

Laatst bewerkt:
Daar gaat zijn laatste 50 euro :roflol:

Komt er nu nog een rechtzaak tegen Hari of ..?

Ik hoor er weinig van op dit moment.

'Doping gevonden in huis Badr Hari'
Bij een huiszoeking in de woning van kickbokser Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen.

Foto: ANP
Dat meldt Crimesite maandag, dat voorinzage had in informatie in handen van het KRO-programma Brandpunt Reporter.
De Amsterdamse politie zou de verboden middelen aangetroffen hebben op 22 juli 2012, toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs van de mishandeling van zakenman Koen Everink.
In de keukenla en de ijskast zou de politie vervolgens een grote hoeveelheid supplementen en poeders gevonden hebben, waarvan een aantal op de dopinglijst zou staan.
Volgens de advocaat van Hari, Benedicte Ficq, zijn de middelen niet van Badr Hari, maar van 'derden', zo citeert Crimesite.
Door: NU.nl

'Doping gevonden in huis Badr Hari'
Bij een huiszoeking in de woning van kickbokser Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen.

Foto: ANP
Dat meldt Crimesite maandag, dat voorinzage had in informatie in handen van het KRO-programma Brandpunt Reporter.
De Amsterdamse politie zou de verboden middelen aangetroffen hebben op 22 juli 2012, toen de recherche eigenlijk op zoek was naar bewijs van de mishandeling van zakenman Koen Everink.
In de keukenla en de ijskast zou de politie vervolgens een grote hoeveelheid supplementen en poeders gevonden hebben, waarvan een aantal op de dopinglijst zou staan.
Volgens de advocaat van Hari, Benedicte Ficq, zijn de middelen niet van Badr Hari, maar van 'derden', zo citeert Crimesite.
Door: NU.nl

Verbaast me helemaal niks;)

1-4a9888be8e.jpg

Back
Naar boven