Fitness Seller

Peiling Badr vs Rico

Zegt u het maar:


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik ben niet echt iemand die veel verstand van vechtsport heeft maar het voelde voor mij wel alsof Badr de bui zag hangen en na die 2e 8 seconde was het voor hem een perfect moment om wederom de handdoek in de ring te gooien. Te veel trots en te weinig eer.
 
Ik ben niet echt iemand die veel verstand van vechtsport heeft maar het voelde voor mij wel alsof Badr de bui zag hangen en na die 2e 8 seconde was het voor hem een perfect moment om wederom de handdoek in de ring te gooien. Te veel trots en te weinig eer.

Badr de bui zag hangen? Een perfect moment? Weinig eer?

giphy.gif
 
Je hebt gelijk, daar is hij te dom voor.
 
Badr de bui zag hangen? Een perfect moment? Weinig eer?

giphy.gif

Ja dat moment dat je weet dat het waarschijnlijk is dat je de pot niet af kan maken maar op dat moment nog wel favoriet bent. Dat is het ideale moment om een blessure te krijgen en het potje te staken.

Ik zie een motief. Een patroon.

oog-in-oog-met-peter-r-de-vries.jpg
 
Als er een derde confrontatie komt, zal alle psychologische druk bij Badr komen te liggen, want een derde keer op deze manier opgeven zou wel een afgang zijn.
 
Als er een derde confrontatie komt, zal alle psychologische druk bij Badr komen te liggen, want een derde keer op deze manier opgeven zou wel een afgang zijn.
Maar die wint hij en dan zegt iedereen zie je wel dat hij beter is.
 
Als er een derde confrontatie komt, zal alle psychologische druk bij Badr komen te liggen, want een derde keer op deze manier opgeven zou wel een afgang zijn.
was het deze keer al en geloof er geen reet van dit dit (deze keer) gefaket was
 
was het deze keer al en geloof er geen reet van dit dit (deze keer) gefaket was
Geloof ik ook niks van. En als het wel zo is, is het geen aanwinst voor de sport, want een blessure faken is gewoon laf.
 
Kickboksen is al jaren dood
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven