XXL Nutrition

bah wat een gedoe allemaal :/ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
nou heerlijk.. ik heb amper geld. me moeder wil geen kwark en melk enzo voor mij halen. omdat ze vindt dat ik teveel eet. ik kan zelf nix halen omdat me geld voor deze maand alweer op is aan me vaste lasten :(

kan niet veel geld verdienen omdat ik nu met mijn nieuwe rooster altijd laat thuis ben (6-7 uur savonds). dus kank niet meer werken.

op school zelf had ik een 1,3 voor een onderdeel van me tentamen waar ik KEI hard voor geleerd had :( :S :|

bij ons thuis eten ze nu tegenwoordig minmaal 3x in de week friet oid uit de frietpan met vakensvlees.. spek.. we hebben ook geen kip meer voor op de boterham.. fruit is op en word pas vrijdag bijgehaald.

k krijg morgen weer betaald van deze maand.. maar dat gaat weer op aan me vaste lasten.. EN mijn voeding van de computer is kapot. dus ik hou + - 20-30 euro over voor de hele maand feb. voor me eten en stappen etc. :(

me vet % is omhoog gegaan.. en ik voel me nu gewoon slap
pffffff.. voel me gewoon ff k*t...

wou dit alleen ff kwijt
 
In jou plaats zou ik een vriendin (of vriend indien homo) zoeken die al werkt en dus geld genoeg heeft...
 
ik leef met je mee!! het leven van een student is niet altijd even fijn :(
 
Word het toch tijd dat je hem dan wat meer keuze geeft in de thread van vrouwen die je wou delen en poen bezitten.

Maar het is idd erg klote zo'n financieel probleem, momenteel werkloos dus heb ook niet erg veel meer te besteden. Een auto al wat reparatie's gehad voor de apk en is nog niet klaar maar heeft al 220 euro gekost en de ander rijd momenteel niet vanwege benzinepomp die defect is (laat ik ff zo, als ik weer werk koop ik er waarschijnlijk toch een sterker blok voor die een andere pomp vereist). Ach het is fftjes met minder doen, maar het zal toch wel weer goed komen met je?
 
Originally posted by Frenkpie
me moeder wil geen kwark en melk enzo voor mij halen. omdat ze vindt dat ik teveel eet.

Hoe oud ben je.... 12 ? :D
 
hehe...ik ken het, die 100 euro die ik per maand heb gaan bijna helemaal op aan voeding en supps (en dat moet ik soms nog wat geld "lenen"van ons mam :D ), ouders vinden het ook niet normaal dat ik zoveel eet ne lopen ook de hele tijd aan mijn kop te zeuren, ze begijpemn het gewoon niet..maar ja..gewoon keuzes maken, ik zou stappen eenk eertje laten zitten. suc6
 
Ik ben ook student, al 7 jaar lang :rolleyes: , maar ik heb altijd kunnen werken om m'n sporten te betalen, te stappen, huur te betalen enz. Neem een krantenwijk, of ga als huismeeste via VNV/securitas/Randon werken. Die hebben vaak avond diensten beschikbaar licht werk en goed betaald....je kan er vaak huiswerk maken ook nog !

Moraal van het verhaal.....waar een wil is, is een weg.

Dus kop op en bekijk je opties er vast wel iets in te passen.
 
MOM, dit laatste moet ik wel tegenspreken. Ik ben tot het inzicht gekomen dat je werken ten alle koste moet vermijden!! Dan nog beter een maaltijd minder! Dat weegt niet op tegen de stress die dan wegvalt (minder stress is dan weer meer rust en groei!)
 
Werken kan ook juist rustgevend zijn..hangt er maar net vanaf wat voor werk je doet. Stress is wel het slechtste wat je jezelf kan aandoen idd.
 
Maar om on-toppic te blijven:

Ik zou wat meer op datingforums gaan rondhangen en een wijffie aan de haak slagen met een mooi spaarboekkie die van bodybuilding houdt!
Zij zal met plezier al je eten en supplementen en misschien zelfs wel een kuur betalen!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een tip: Wateengedoe2 zegt trouwens ergens in 1 of andere topic dat ze weer vrij is!!
Ik geloof dat ze ook werk heeft!
 
Originally posted by Olimantado
MOM, dit laatste moet ik wel tegenspreken. Ik ben tot het inzicht gekomen dat je werken ten alle koste moet vermijden!! Dan nog beter een maaltijd minder! Dat weegt niet op tegen de stress die dan wegvalt (minder stress is dan weer meer rust en groei!)

Ik ben gelukkig bestand tegen de stress die verantwoordelijkheid met zich meebrengt ;)
 
Re: Re: bah wat een gedoe allemaal :/

Originally posted by HardcoreMF


Hoe oud ben je.... 12 ? :D


wat heeft me leeftijd ermee te maken? ik woon thuis dus eet ik ook thuis. maar eerst zegt ze.. ik haal al het eten voor je en nu ist van.. ohh niet nodig !


maja nu net weer ruzie gehad... ik dronk teveel melk..ze vonden 1 liter melk per dag teveel :S :S :S en ik freet ongezond en te eentonig omdat ik pap/kwark/eitjes eet :/// en 10-15 boterhammen overdag... :(

pffffff kep hier ECHT GEEN ZIN IN meer zeg... ffffffffffffff


btw.. als avond eten hadden we? PIZZA GVD !!!!! ALWEER VAN DA K*T JUNKFOOD !

pizza/friet/schijfjes uit frietpan/frietjes uit frietpan

dat is waar we hiervan leven... pff kep gewoon kwark en pap gegeten en een beetje lasagna..
 
Originally posted by Olimantado
een tip: Wateengedoe2 zegt trouwens ergens in 1 of andere topic dat ze weer vrij is!!
Ik geloof dat ze ook werk heeft!

heheh lol denk dat weg iets te oud voor mij is ;)
en verder, kben niet zon casanova. ik kom ook amper meidjes tegen.... zeker nu ik maar 1 a 2 x per maand op stap kan. ik ben meestal op school of werk of sporten :/ OF ik zit wat tv te kijken/computer

en kep een paar weken geleden een superdure vakantie geboekt met wa vrienden.. maja da zie ik ook niet zo zitten. (naast dat t zo duur is) :/

en ben bijna 18 en moet dan me kleren ook zelf gaan betalen.. dat gaat een ramp worden :(
 
Ach tweedehandskleren kosten bijna niks...
Koop ik ook altijd!
 
Re: Re: Re: bah wat een gedoe allemaal :/

Originally posted by Frenkpie
btw.. als avond eten hadden we? PIZZA GVD !!!!! ALWEER VAN DA K*T JUNKFOOD !

pizza/friet/schijfjes uit frietpan/frietjes uit frietpan

dat is waar we hiervan leven... pff kep gewoon kwark en pap gegeten en een beetje lasagna..
Heb zelf een keer uitgerekend dat junkfood duurder is dan gewoon zelf koken. Misschien dat je moeder daar gevoelig voor is, of wil ze gewoon niet koken? In dat geval, koopt ze het wel voor je en bereid je het zelf, als je maar gezonder eet dan die junkshit. Geld dat ze uitspaart, kan jij mooi gebruiken voor kwark ed? Probeer het in ieder geval uit te praten, maar wat je ouders zo eten, is echt ongezond! :thumbup:
 
oldy.. wat jij zegt heb ik ze al 100 x verteld.. gediscussieerd over dat t ongezond is enzo.. en dan uiteindelijk geven ze me gelijk (zeggen ze niet .. maar we eten dan 2 weken gewoon rijst/spagettie/gekookte aardappelen etc.)

maar dan na die tijd begint t weer.. 3-4 x per week friet of iets uit de frietpan of gebakken aardappelen met gebakken worst oid. en ze vinden dat IK ongezond eet, en dat ik binnenkort in t ziekenhuis beland :D door zoveel te eten... en ook dat die eiwitshakes en creatine meer honger bezorgt !!!!!!!! OMG ZOOOOOOOOO FRUSTEREND die ouders van me
 
ervaring mee? :D
 
Back
Naar boven