AndroidHealthClinic

Bak en Braadolie Zonder Vet! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Ik weet niet ofdat jullie het al hebben of gehoord hebben, maar olie zonder vet of calorieën bestaat echt!! Ik ga er direct eentje bestellen zodra ik wat geld heb.. het het Pam cooking spray.
 
ik heb m van de week al binnne.
ideaal lijkt me.
 
Originally posted by dandyman
ik heb m van de week al binnne.
ideaal lijkt me.

en smaakt het raar ?
 
Originally posted by capricik


en smaakt het raar ?

nee (misverstandje) krijg m van de week binnen.
heb eergister besteld, maar zal laten weten
 
olie zonder vet?

ik bereid meestal met ketjap in een anti-aanbak-pan
 
Originally posted by capricik
Ik ga er direct eentje bestellen zodra ik wat geld heb.. het het Pam cooking spray.

kost geen drol. 9.10,-
12,50 met verzendkosten
 
Waar bestellen jullie dat ??? ik gebruik het al meer als 3 jaar en het smaak nergens naar , maar waar ik het normaal koop hebben ze het niet meer m double y is gestopt met verkopen van pam spray heb ik gehoord en daar bestelde hun het.



Groeten bigboy25.
 
Originally posted by bigboy25
Waar bestellen jullie dat ??? ik gebruik het al meer als 3 jaar en het smaak nergens naar , maar waar ik het normaal koop hebben ze het niet meer m double y is gestopt met verkopen van pam spray heb ik gehoord en daar bestelde hun het.

hercules-fitness.nl

Groeten bigboy25.
 
Waarom gebruiken jullie het dan? Als er toch geen smaak aan zit. Je kan net zo goed een velletje bij de Blokker halen, daarmee kan je zelfs vetvrije gebakken aardappels mee maken. Ik gebruik zelfs sinds kort een Tefal contact-grill.
 
Vet is erg belangrijk voor de textuur van een gerecht en de mate waarin het vult. Als het een echte vet vervanger zou zijn op alle punten ...... ik ben benieuwd zal het eens proberen.
 
Als je wel de smaak van vet, maar niet de calorien wilt zou ik eens Olestra proberen
 
wat is dat preciesv oor spul 3xl?

heb je ervaring met andere vetvangers?

wil je ook de prijzen erbij vermelden en hoelang je ermee doet ongeveer
 
Originally posted by 3XL
Als je wel de smaak van vet, maar niet de calorien wilt zou ik eens Olestra proberen

verklaar je nader svp
 
Originally posted by 3XL
Als je wel de smaak van vet, maar niet de calorien wilt zou ik eens Olestra proberen

Indruk wekkende literatuur over olean/olestra, maar tot noch toe geen aanknooppunten waar het te koop is, enig idee ?
 
@dandyman

wat is olean/olestra

letterlijk :
olean is een sucrose molecuul veresterd met vetzuren waarvan de ketenlengte 16 of meer is. De vetzuren worden gewonnen uit plantaardige olien.

figuurlijk:
vet bestaat uit vetzuren met een 'ruggegraat' van glycerine. in olean wordt de 'ruggegraat' van het vet vervangen door door een suiker molecuul. Hier door is het lichaam niet meer instaat de vetzuren van de 'ruggegraat' te 'knippen'. Het 'onverknipte' vet molecuul kan door het lichaam niet opgenomen worden (het is te groot) en dus verlaat het vet het lichaam onveranderd.
 
Laatst bewerkt:
Okay okay ik draaf weer door hier 2 chemische modellen,

Links heb je olestra, rechts normaal vet

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
eh... werkt goed die link..
 
Back
Naar boven