XXL Nutrition

Bal van Mariagaard @ Kokorico

Bezoekers in dit topic

eskeboy

Cool Novice
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
196
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
== Be prepared cause we're back, bal Mariagaard 2012! ==

This year we worked hard to give you a new prom in style with different location, date and DJ's!
This year is gonna be a party you'll never forget!


|| Dresscode ||

Betty's: cocktail
Dude's: no tie, no prom


|| Line-up ||

POLFLIET * 21.30/23.00 * Fête des Belges @ Saint-Tropez / Culture Club / Apropo / Bal van Loppem

NICOLAZ * 23.00/0.30 * Noxx Antwerp / Carré / Vip Room

GHENT BANGERS * 0.30/2.30 * Culture Club / Tomorrowland

DJ WOUT * 2.30/4.00 * Sylver / Best national dj /

JEAN VS SIR LANKA * 4.00/6.00 * Jean s: Culture club / Bal de Gand / Bal De Neige / Lime * Sir Lanka: Lime / Culture Club / Boardx


|| Practical Information ||

Kokorico
Grote baan 22
9930 ZOMERGEM

+16 (ID will be checked)

Tickets ☞ 15 euro
Presale starts at January 25
** more information soon...

There is NO guestlist!


|| At least ||

* LET'S GET THIS PARTY STARTED! *

Eventpage: http://www.facebook.com/events/152405574870694/
 
lol nee dank u
 
kokorico, een disco voor de lokale boerenkliek :roflol: en daar kom je hier mee af en nog 15 euro durven vragen ook en sylver best national dj omg :nut: let's get this party started, there is no guestlist hahaha gtfo
 
ik stel voor dat we er met dbb binnenvallen in onze tanktops en powerhouse broeken
 
Mijn oude school hmmmmmmm :rolleyes:
Maar neen bedankt om tussen al die kindjes te gaan lopen ben ik al iets te oud geworden ...
 
kokorico, een disco voor de lokale boerenkliek :roflol: en daar kom je hier mee af en nog 15 euro durven vragen ook en sylver best national dj omg :nut: let's get this party started, there is no guestlist hahaha gtfo

De vorige edities waren in het feestpaleis, t.o.z. daarvan is dit echt geen disco voor de lokale boerenkliek. De meeste bals van de regio Gent zijn in Club Kokorico, tenzij mss CC maar daar kan niet zoveel volk binnen, Pravda Room is failliet dus daar kan het ook niet.

Mijn oude school hmmmmmmm :rolleyes:
Maar neen bedankt om tussen al die kindjes te gaan lopen ben ik al iets te oud geworden ...

Je bent 21, je zal heus niet de oudste zijn, er komen ook veel oud leerlingen.

ik stel voor dat we er met dbb binnenvallen in onze tanktops en powerhouse broeken

Moet je vooral doen! Ik weet niet waarom dit event wordt afgekraakt/ gemarginaliseerd, blijkbaar is de sectie Evenementen, meetings & aankondigingen hiervoor niet bedoeld.
 
Back
Naar boven