- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb dus al zo'n kleine week last van mijn linkerschouder. Het begon met een heel klein pijntje bij bepaalde bewegingen maar echt zeer deed het eigenlijk niet. Vorige Donderdag was het dus schouderdag en ik had zoiets van ik kijk wel hoe het gaat, zodra ik pijn voel stop ik meteen maar het rare was dus dat ik toen helemaal niks voelde. Ik begon met een heel licht gewicht en kon daarna gewoon voluit gaan met military press, db press en lat raises. Alleen vrijdag was de pijn er dus weer. Zaterdag was het rugdag en ben ik redelijk zwaar gegaan met alle oefeningen, en de db row o.a. voelde eigenlijk al niet echt goed aan. Nu is het dus Zondag en is de pijn nog erger geworden, zat vandaag de hele dag in de Arena (jaja ajax kampioenen!) met een stijve arm langs me arm. En nu weet ik dus echt dat er iets niet goed zit en dus gewoon echt rust moet nemen waar ik dus echt helemaal geen zin in heb. Ik wil gewoon trainen weet je, geen stilstand of zelfs achteruitgang maarja, ook geen zin om het erger te maken en straks nog langer niet te kunnen trainen.
Ik had het er al met mijn vader over en die zei dat het waarschijnlijk een slijmbeurs ontsteking was? Hoe hij tot die conclusie komt weet ik ook niet, misschien is het wel iets met de rotator cuff of toch gewoon spiertje gescheurd?
Ik zit in ieder geval te twijfelen of ik er nou mee naar de huisarts moet of gewoon m'n rust te pakken en kijken hoe het over 1-2 weekjes aanvoelt? Als ik me arm bv gewoon slap langs me lichaam moet hangen voel ik niks maar als ik, zeg maar iemand z'n hand wil schudden, met mijn elleboog in een hoek van 90 graden en dan me arm omhoog doe (dus een lateral raise met gebogen ellebogen) voel ik de pijn.
- jinxx (zwaar sacherijnig atm)
Ik had het er al met mijn vader over en die zei dat het waarschijnlijk een slijmbeurs ontsteking was? Hoe hij tot die conclusie komt weet ik ook niet, misschien is het wel iets met de rotator cuff of toch gewoon spiertje gescheurd?
Ik zit in ieder geval te twijfelen of ik er nou mee naar de huisarts moet of gewoon m'n rust te pakken en kijken hoe het over 1-2 weekjes aanvoelt? Als ik me arm bv gewoon slap langs me lichaam moet hangen voel ik niks maar als ik, zeg maar iemand z'n hand wil schudden, met mijn elleboog in een hoek van 90 graden en dan me arm omhoog doe (dus een lateral raise met gebogen ellebogen) voel ik de pijn.
- jinxx (zwaar sacherijnig atm)