Fitness Seller

Balkenende verrast door DE breuk (1 bezoeker)

Balkenende vindt de breuk erg jammer

  • Fijn dat hij zo meeleeft

    Stemmen: 5 11,1%
  • Ga nou eens regeren!

    Stemmen: 35 77,8%
  • De breuk is pr-stunt

    Stemmen: 5 11,1%

  • Totaal stemmers
    45

Bezoekers in dit topic

Ik zal mijn shotgun eens op die linkse k*tkop zetten, kijken of hij dan ook verrast is.
 
Beetje jammer dat de man zich hiermee bezig houdt en in de media belang hecht aan dergelijke futiliteiten.

Ach een of andere irritante journalist die het leuk vond een reactie omtrent die breuk te ontlokken bij Balkenende. Hij zal zich de beroerdste niet hebben gevoeld en daarom maar een antwoord hebben gegeven.
 
Wat een sympathieke man is het toch..

:bang:
 
Ook minister van Financiën Wouter Bos sprak zich uit over de breuk. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft."
 
Waarom is deze scheiding zo belangrijk?
Ik had nog nooit van die Yolanthe gehoord tot ik het hier op DBB zag.
 
Ach joh, de pers vraagt die gast constant dingen. Dat ie daar nou antwoord op geeft betekend niet dat hij zich er echt mee bezig houdt ofzo.
 
Ook minister van Financiën Wouter Bos sprak zich uit over de breuk. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft."

:roflol:
 
Nou dat verbaast mijn ten stelligste, dat waren de woorden toen Balkie het hoorde.

WTF intreseerd mijn zijn mening, laat hem zijn werk eens goed doen.
 
DE breuk? Alsjeblieft man, minister president die zich even gaat bemoeien met een relatiebreuk. Laat hij zich dan ook gaan bemoeien met al die andere relatiebreuken, dan kan die mooi psychiater worden i.p.v. minister relatiedent.
 
Back
Naar boven