XXL Nutrition

ballen krimpen niet= eigen test wordt niet onderdrukt ?

Bezoekers in dit topic

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
562
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste,
Om de een of andere reden blijven mijn ballen op formaat(of mss 10% kleiner)
Nu is mijn vraag welke voordelen heeft dit?
& bloed laten trekken heb ik nog niet gedaan aangezien dit mijn 3de kuur is en er reeds genoeg tijd tussen de kuren zat.
Na deze kuur ga ik het wel doen (tren kuur)
Kuur verleden:
50dbol-500 test e
50dbol-500test e-200 deca
50winny-500sus-200tren e.
Groeten
 
Je produktie ligt gewoon volledig plat hoor.
 
je eigen test word wel degelijk onderdrukt alleen verkleinen je ballen niet. Sommige jongens hebben dit ja, als je logisch nadenkt herstel je sneller maar of dat ook echt zo is weet ik niet. Na 3 kuren zou ik wel eens bloed laten trekken hoor, vooral als je orals en tren gebruikt heb.
 
Je test zal alsnog onderdrukt zijn, ongeacht de formaat. Voordeel zou zijn dat je (theoretisch) sneller zou (kunnen) herstellen dan iemand waar de atrofie wel heeft toegeslagen. De mate van atrofie speelt een grote, dan wel niet de grootste rol voor je herstel.
 
als je voelt dat je balle zijn gekrompen maar in je nakuur weer
tot volledige grootte zijn gegroeid.
zegt dit dan ook niks over je herstel?
 
Ok alvast bedankt!
Moest het voordeel zijn ;vlugger herstellen.Is dit zeker een pluspunt:cool:
 
Mijn eigen ervaring is (heb helaas wèl last van krimp, ondanks gebruik van middelen als HCG en HMG tijdens de kuur) dat voor het herstel inderdaad het niet uit maakt of ze groot of klein zijn, als de rand maar hard aanvoelt. Dan gaat herstel vlotter bij mij dan wanneer de boel als een soort pulp aanvoelt.
Lekker verhaaltje, maar dit is mijn praktijkervaring ;)
 
Mijn eigen ervaring is (heb helaas wèl last van krimp, ondanks gebruik van middelen als HCG en HMG tijdens de kuur) dat voor het herstel inderdaad het niet uit maakt of ze groot of klein zijn, als de rand maar hard aanvoelt. Dan gaat herstel vlotter bij mij dan wanneer de boel als een soort pulp aanvoelt.
Lekker verhaaltje, maar dit is mijn praktijkervaring ;)

Begrijp je beschrijving toch niet goed.
 
Begrijp je beschrijving toch niet goed.

Kern van het verhaal: hoe groot of klein, als ze maar hard aanvoelen dan zijn ze het meest startklaar om weer voorspoedig zelfstandig T af te geven.
 
mee eens, mijn balen zijn nooit gekrompen, terwijl mijn testwaarde op 0,6 lag
 
Hoe kleiner de ballen, hoe groter je lul lijkt; snap je probleem niet :cool:

Je ballen hoeven niet te krimpen, is persoons en gear gerelateerd...
 
Kern van het verhaal: hoe groot of klein, als ze maar hard aanvoelen dan zijn ze het meest startklaar om weer voorspoedig zelfstandig T af te geven.
Ok, daar ben ik wijzer uitgeworden ;) bedankt!
 
jep, zegt nogsteeds weinig over je bloedwaardes denk ik hoor, je ballen zijn dan sneller hersteld maar je hormonen nogsteeds uit ballans. voor deel is dat je sneller kan beginnen met in ballans komen. en dit kan lang duren ondaks de mindere atrophy. alles in dit sport is gewoon persoons gebonden.
 
Back
Naar boven