Fitness Seller

Baltic pharma nieuwe verpakkingen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

totilas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 sep 2014
Berichten
256
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
iemand enig idee of baltic nieuwe vepakkingen heeft uitgebacht? zit nu ook krascode op zodat je kunt checken op hun site. echt of nep?

baltic1.jpg


baltic2.jpg


baltic3.jpg
 
iemand enig idee of baltic nieuwe vepakkingen heeft uitgebacht? zit nu ook krascode op zodat je kunt checken op hun site. echt of nep?

er zitten er nu ook 5 in ipv 3 amps
 
Dat heb ik ook wel gezien op hun site maar er is mij niet bekend of Ze nieuwe verpakkingen hebben
 
Kwaliteit hetzelfde? Let me know!! Waarom weet ik niet dat er weer baltic te krijgen is :treuren: zwarte schaap word weer vergeten
 
Ik heb enorme pip en opgezwollen injectie plekken bij BP.
Als ik niet zoveel mensen om me heen had gehad die het echt een top merk vinden, had ik er echt niet aan gedacht dat ik er waarschijnlijk gewoon niet tegen kan.

Iedereen gaat uit van zn eigen ervaringen denk ik.
 
Hij kan er misschien gewoon niet tegen? Ik heb enorme pip en opgezwollen injectie plekken bij BP. Als ik niet zoveel mensen om me heen had gehad die het echt een top merk vinden, had ik er echt niet aan gedacht dat ik er waarschijnlijk gewoon niet tegen kan. Iedereen gaat uit van zn eigen ervaringen denk ik.


dat is jammer ja van de baltic , iets opgezwollen injectie plek trekt na enkele dagen weg, baltic heeft ook erg dikke olie wat injecteren zo ie zo al moeilijk maakt, ik had de test en deca en oxy er van en werkte echt super
 
Ik heb ook de nieuwe verpakking liggen. Moet nog wel testen.. is de nieuwe batch net zo goed als de oude?
 
Back
Naar boven