Fitness Seller

baltic pharmaceuticals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

totilas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 sep 2014
Berichten
256
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
iemand ervaring met dit merk of kent het?

baltic1.jpg


baltic2.jpg


baltic3.jpg
 
<SNIP>.... Echt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Regels van dit subforum - Lees dit alvorens je hier post
REGELS VAN DIT SUB-FORUM: GELIEVE TE LEZEN ALVORENS JE HIER POST

1. Niet vragen naar bronnen/sources/dealers/adressen etc...
2. Geen anabolen of andere illegale middelen aanbieden
3. Niet reageren als je er geen verstand van hebt
4. Geen topics of posts plaatsen die niets te maken hebben met discussie rond echtheid
5. Geen off-topic reacties posten
6. Niet naar foto's hotlinken, altijd de upload functie van het forum gebruiken
7. Geen onduidelijke foto's plaatsen, close up en detail zijn nodig om goed te beoordelen
8. Geen discussie rond UG labs zelf (beperk de discussie tot het product)
9. Geen 'reviews' plaatsen
10. Geen positieve of negatieve reacties over producten of merken, het gaat enkel over echt of nep
 
Test E, Parabolan, primo en anavar gebruikt.
Kamaraad de Sustanon, Deca en Dbol
Goeie resultaten dus real.
 
Goeie resultaten wil niet zeggen dat het real is. En de producten die je noemt geeft ook maar nog is weer dat het geen HG merk is. Gewoon een oostblok UG merk.
 
Goeie resultaten wil niet zeggen dat het real is. En de producten die je noemt geeft ook maar nog is weer dat het geen HG merk is. Gewoon een oostblok UG merk.

Niemand zegt dat 't HG is. 't Is zoiets als Alpha Pharma en Shree en dat soort producten die bij mijn weten veel als goed gezien worden.

En goeie resultaten zeggen niet dat het real is.. Tuurlijk, maar je pakt er wel goede resultaten op.
 
Goeie resultaten wil niet zeggen dat het real is. En de producten die je noemt geeft ook maar nog is weer dat het geen HG merk is. Gewoon een oostblok UG merk.

Kijk eens op http://www.wedinos.org/db/samples/search en toets dan bij search in "baltic" op deze site zijn de stanazolol en oxandrolone getest, producten bevatten netjes de juiste stoffen.

Toch verkies ik dit soort ampul / blister merken boven de reguliere 10ml UG ook al is het officieel niet HG volgens de meesten.
Je hebt flink wat centjes nodig of een echt pharma bedrijf tot je beschikking hebben om ampullen en blisters met tabletten in mooie verpakking te produceren.
Iedereen met een beetje kennis kan 10ml vials produceren, vials, labels, grondstoffen en andere benodigdheden kun je makkelijk over laten komen uit China.
IMO zou wel heel dom zijn om zoveel geld te investeren in apparatuur etc. en er rommel of andere stoffen in de stoppen.
 
Goeie resultaten wil niet zeggen dat het real is. En de producten die je noemt geeft ook maar nog is weer dat het geen HG merk is. Gewoon een oostblok UG merk.

hoe kom jij er bij dat is een ug is?
 
Ja nu wil ik ook wel eens weten waarom een test e van Baltic GEEN hg is en van norma WEL .

Denk dat niemand mij daar antwoord op kan geven met een goeie onderbouwing.
 
Ja nu wil ik ook wel eens weten waarom een test e van Baltic GEEN hg is en van norma WEL .

Denk dat niemand mij daar antwoord op kan geven met een goeie onderbouwing.

Over BP kan ik je in ieder geval al wel vermelden dat het echt geen UG is, heb ze zelf ook en haal net 1,1ml uit het eerste ampul. Ziet er allemaal wel erg netjes uit tho.
 
Ja nu wil ik ook wel eens weten waarom een test e van Baltic GEEN hg is en van norma WEL .

Denk dat niemand mij daar antwoord op kan geven met een goeie onderbouwing.

HG is human grade kerel, dus verkopen producten wat goedgekeurd is voor menselijk gebruik. Daar kan bijv. Tren niet bij in het assortiment omdat dat nooit goed gekeurd is voor menselijk gebruik.
 
Over BP kan ik je in ieder geval al wel vermelden dat het echt geen UG is, heb ze zelf ook en brak net het eerste ampul open waar ik 1,1ml uit kon halen. Ziet er allemaal wel erg netjes uit tho.
 
lijkt wel een reclame forum hiero
de ene na de ander komt zijn produkten tentoonstellen
 
Zou wel de dbol eens willen proberen van dit merk.
Want de nederlandse UG orals zijn echt slecht vind ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven