AndroidHealthClinic

bambix vs havermout vs brinta

Bezoekers in dit topic

DiRtY DeViL

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Als dit al voorbij is gekomen vergeef het me ik heb gezocht maar kan mijn antwoorden niet vinden in deze links
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/brinta-yoghurt-215531/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/havermout-vs-brinta-21691/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/brinta-brinta-brinta-215460/

allemaal leuk en aardag maar waarom bambix waarom brinta of havermout wat is het verschil hebt te te maken met smaak of vezels, gluten, enz
welke is beter op welk tijdstip en vooral waarom bulken cutten?
mij is verteld dat bambix beter is voor het cutten omdat het makelijker door je maag sluist en iemand anders op de sportschool zegt: dat maakt niks uit neem gewoon brinta t hebt te maken met je kcal in name(dat klopt ook wel maar waarom dan bambix is het dan toch de smaak) maar lees hier en daar dat brinta beter is op het forum en de ander zegt weer havermout dan vraag ik waarom en dan is dat niet te beargumenteren of krijg ik een antwoord ja dat drinkt makelijker weg ja oke ???? dus vandaar dat ik het hier drop op dit forum ben benieuwd of er nog realistisch antwoorden komen anders kap ik er mee met het maken van een topic:D

als ik zelf zo naar de waardes kijk per per 100gram vind ik dat bambix het beste uit de bus komt hoogst in kh en laagst in vet tevens ook nog gluten vrij

bambix(nutricia)
eiwitten7,8g
koolhydraten85,5g
vetten 1,2g

havermout(quakers)
eiwitten11g
koolhydraten60g
vetten 8G

brinta(info van internet sitehttp://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=545)
eiwitten11g
koolhydraten65g
vetten2,1g

(ik zelf neem bambix vind het heerlijk whey erbij honing erbij kaneel lading water schude en opdrinken heerlijk ontbijt makelijk en snel.:D)

Ik neem altijd bij mijn kingsize ontbijt havermout en mijn 2de ochtend maaltijd brinta :) Heb ik ze alle2 toch :D

Zero Bloat = Bambix!

Brinta vind ik het beste te eten, ook niet geheel onbelangrijk

Bambix zit volgens zitten volgens mij een klein beetje extra toegevoegde suikers die er in brinta en havermout niet zitten.
Ik wissel ze het liefst allemaal af, zo blijf ik ze allemaal lkkr vinden :)

• Topic Starter Topic Starter
Bambix zit volgens zitten volgens mij een klein beetje extra toegevoegde suikers die er in brinta en havermout niet zitten.
Ik wissel ze het liefst allemaal af, zo blijf ik ze allemaal lkkr vinden :)

nou op de pak bambix staat :zonder toegevoegd suiker/zout dus denk niet dat dat het m is ???
denk dat die myjector wel een punt heeft met dat bloat

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Bambix = voor baby's = fail

En ja, kinderen groeien ervan dus waarom jij niet :rolleyes:

waarom fail dan ? leg is ffe uit want weet niet waarom dat fail is deel je info ffe;)

Misschien ligt het aan mij maar ik lach altijd als mensen geld 'weggooien' aan duurdere merken die nog slechter zijn ook. Ik heb het nu over die havermout van quakers. Die is meer dan 100% duurder dan een onbekend merk. Je betaald voor quakers niet meer voor betere kwaliteit maar voor de relatief mooiere verpakking en reclamekosten.

Misschien ligt het aan mij maar ik lach altijd als mensen geld 'weggooien' aan duurdere merken die nog slechter zijn ook. Ik heb het nu over die havermout van quakers. Die is meer dan 100% duurder dan een onbekend merk. Je betaald voor quakers niet meer voor betere kwaliteit maar voor de relatief mooiere verpakking en reclamekosten.
Inderdaad, ik heb sinds kort eens een pak havermout van bio-time gekocht (wat veel minder kost) en de voedingswaarden zijn zelfs iets beter..:) Maarja we love quakers!:D

Havermout vult beter dan brinta (is ook grover, meer vezels) en daarom vind ik het beter dan Bambix. Brinta hangt er wat mij betreft tussenin.
Ik kan me geen maaltijden van 500+ Kcal veroorloven (laag BMR), waardoor havermout nogmaals beter uit de bus komt.
Last but not least: 500 gram voor 38 cent, wat wil je nog meer? (smaak voeg ik toe dmv whey of andere toevoegingen).

Terug
Naar boven