Fitness Seller

Ban Prohormonen USA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HarmH

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2008
Berichten
3.027
Waardering
78
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Ik las op bodybuilding.com een hoop posts over de ban op prohormonen die nu ook in the USA van kracht is, en wat de beste alternatieven zouden zijn etc voor gebruikers. Alleen ondertussen verkopen ze nog steeds producten als bold 200 op bb.com? WTF? Is bold 200 geen prohormoon?

Havoc verkochten ze eerst wel alleen nu niet meer...
 
Ik las op bodybuilding.com een hoop posts over de ban op prohormonen die nu ook in the USA van kracht is, en wat de beste alternatieven zouden zijn etc voor gebruikers. Alleen ondertussen verkopen ze nog steeds producten als bold 200 op bb.com? WTF? Is bold 200 geen prohormoon?

Havoc verkochten ze eerst wel alleen nu niet meer...

ik dacht dat ze ermee bezig waren maar het nog niet helemaal definitief was ?
 
ik dacht dat ze ermee bezig waren maar het nog niet helemaal definitief was ?
Wel dus, vanaf 24 juni geloof ik is de ban actief. Iforce produceert niet meer... Las ik net op bb.com
 
Wel dus, vanaf 24 juni geloof ik is de ban actief. Iforce produceert niet meer... Las ik net op bb.com

ban is actief maar ze kopen nog even hun voorraad dan ofzo ?

ik heb het topic ook gelezen maar toen ik het las op laatste page stond er volgens mij iets over dat ze nog niet helemaal wisten wat nu wel of niet banned moes worden. daarom zijn sommige producten al weg wel en andere niet ?
 
Ik las op bodybuilding.com een hoop posts over de ban op prohormonen die nu ook in the USA van kracht is, en wat de beste alternatieven zouden zijn etc voor gebruikers. Alleen ondertussen verkopen ze nog steeds producten als bold 200 op bb.com? WTF? Is bold 200 geen prohormoon?

Havoc verkochten ze eerst wel alleen nu niet meer...

Ik kan havoc nog gewoon vinden op bb.com en op order drukken
 
Ik kan havoc nog gewoon vinden op bb.com en op order drukken
Je hebt gelijk... Al wordt havoc wel geweerd bij de douane heb ik gehoord. Ik was op zoek naar wat bold 200, staat bij bb.com op backorder, of die nog terugkomt.... Iforce producten werden wel doorgelaten.
 
Je hebt gelijk... Al wordt havoc wel geweerd bij de douane heb ik gehoord. Ik was op zoek naar wat bold 200, staat bij bb.com op backorder, of die nog terugkomt.... Iforce producten werden wel doorgelaten.

Bold mag officieel ook niet, en de andere bold, de minder sterke is er nog wel. Neem je daar gewoon meer van lijkt me
 
Bold mag officieel ook niet, en de andere bold, de minder sterke is er nog wel. Neem je daar gewoon meer van lijkt me
Ik heb me niet ingelezen op de oude versie... So far. Wil wel weten of er niet iets aan de samenstelling veranderd is voordat ik het ga gebruiken. Maar is zeker wel een optie om te overwegen, thanks!
 
gewone bold is de helft van de dosage van de bold 200. Het is niet echt kost effectief om de lagere gedoseerde versie te gebruiken.

Momenteel is niets nog gebanned (totzover ik weet) maar er is idd een voorstel bij de senaat in vs ingediend en goedgekeurd.

Hierbij worden boldione producten, pheraclones en tren-producten gebanned.

Er is een volledige lijst beschikbaar op bb.com.

grtz

bart
 
bold 200 is terug in stock, net wanneer ik 5 gewone bold bottles besteld heb :rolleyes:
 
bold 200 is terug in stock, net wanneer ik 5 gewone bold bottles besteld heb :rolleyes:

volgens mij staat er op de site dat backorder slechts enkele dagen duurt
had je dus kunnen weten ?
 
volgens mij staat er op de site dat backorder slechts enkele dagen duurt
had je dus kunnen weten ?
Onder normale omstandigheden wel. Echter was het nu niet zeker of er nog daadwerkelijk Iforce gear zou binnenkomen ivm eindigen productierun's (ivm ban). Ik heb iig 3 potten bold 200 Besteld :D

De 6-oxo en Testabolan blijven wel legit, geloof ik, ook na de ban?
 
Ik heb zware twijfels bij die zogezegde ban, ze kunnen dat ook doen om de verkoop aan te wakkeren en wees maar zeker dat het helpt. Ik heb er in feite enkel nog maar op het forum van BB.com gelezen en daar kan iedereen zowat alles gaan beweren. Bold 200 is in elk geval nog gewoon te verkrijgen, het heeft idd een tijd op backorder gestaan maar dat was omdat ze de vraag niet meer aankonden juist door die geruchten...

Er werd beweerd dat het na een bepaalde datum niet meer verkrijgbaar zou zijn maar dat was niet waar.
 
Ik heb zware twijfels bij die zogezegde ban, ze kunnen dat ook doen om de verkoop aan te wakkeren en wees maar zeker dat het helpt. Ik heb er in feite enkel nog maar op het forum van BB.com gelezen en daar kan iedereen zowat alles gaan beweren. Bold 200 is in elk geval nog gewoon te verkrijgen, het heeft idd een tijd op backorder gestaan maar dat was omdat ze de vraag niet meer aankonden juist door die geruchten...

Er werd beweerd dat het na een bepaalde datum niet meer verkrijgbaar zou zijn maar dat was niet waar.
True, alleen zijn er ook berichten vanuit de DEA verspreid over de ban, en die doen niet mee aan zaken als het aanwakkeren van de verkoop. Maar je hebt wel gelijk, het is raar dat de deadline al ver verstreken is en er nog niks actief is doorgevoerd..
 
True, alleen zijn er ook berichten vanuit de DEA verspreid over de ban, en die doen niet mee aan zaken als het aanwakkeren van de verkoop.


Toon me dan eens een link naar een bericht of officiële mededeling dat de DEA berichten daarover verspreid? Bij mijn weten is het trouwens de FDA die daarover beslist of advies geeft.
 
Toon me dan eens een link naar een bericht of officiële mededeling dat de DEA berichten daarover verspreid? Bij mijn weten is het trouwens de FDA die daarover beslist of advies geeft.
Ik las hier wat op bb.com over, als je geïnteresseerd bent moet je daar maar ff zoeken. Ik vind het iig prima zo, hopen dat de potjes nog steeds te koop zijn ten tijde van mijn volgende salaris :)
 
allemaal aan de ph's jongens
 
Back
Naar boven