Fitness Seller

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Ik zie steeds vaker para terugkomen in logs.

Wellicht wordt het een keer tijd voor een Para vs. Tren A review.
Heb nu ervaring met beide:D dus het snel eens doen
 
Review
Parabolan vs Trenbolone acetate

Tren-a is denk ik "the all-time favourite" voor veel mensen wanneer het op aas aankomt. Zelf ben ik altijd al een trenfan geweest, al vlug kwam ik er achter dat de enanthaat versie slechts kinderspel is vergeleken met de acetate versie. Onlangs toch eens een poging gewaagd aan parabolan.

TREN-A
Gebruikte doseringen: 50mg eod, 100mg eod, 500mg ew
Bijwerkingen: op 50mg eod zo goed als geen bijwerkingen. Op 100mg eod veel last van night sweats,puffy nips, irritatie aan kleine dingen en natuurlijk... road rage. Op 500mg ew werden deze bijwerkingen VEEL erger en ben ook gestopt na week 2.
voordelen: krachttoename,look en prima om te bouwen

PARABOLAN:
gebruikte doseringen: 75mg eod en 150mg eod
Bijwerkingen: op 75mg eod zo goed als geen bijwerkingen, helemaal geen last van puffy nips. 150mg eod enkel last van slechte conditie
Voordelen: krachttoename,look, geen prolactine problemenen prima om op te bouwen

Conclusie: ik zou parabolan verkiezen, mits je een goede bron hebt want wordt veel gefaked en je het geld er voor over hebt. Tren zonder sides kun je het min of meer noemen
 
Dan werkt het :D minder sides?
Kan ik nu nog moeilijk zeggen. Wel iets meer agressie.

Stond woensdag zo'n jongen van 18 in de weg met zen telefoon te klieren in de gym en voordat ik het in de gaten had, had ik al gezegd van wakker worden snotneus. Moven

gebeurt me normaal niet zo snel haha
 
Hahahaha gewe
Kan ik nu nog moeilijk zeggen. Wel iets meer agressie.

Stond woensdag zo'n jongen van 18 in de weg met zen telefoon te klieren in de gym en voordat ik het in de gaten had, had ik al gezegd van wakker worden snotneus. Moven

gebeurt me normaal niet zo snel haha
Nahaha geweldig, totaal geen last van bij para
 
Hahahaha gewe

Nahaha geweldig, totaal geen last van bij para
Was wel na dat ik me al 3x overal langs wurmen moest door van die groepjes met 18kg dumbbels in me hand.

Zit op 250 para 300 npp 300 test pp en 100mcg t3 dus roid rage zou mee moeten vallen vanaf nu haha
 
Was wel na dat ik me al 3x overal langs wurmen moest door van die groepjes met 18kg dumbbels in me hand.

Zit op 250 para 300 npp 300 test pp en 100mcg t3 dus roid rage zou mee moeten vallen vanaf nu haha
Lol, familiair... vanwaar zoveel t3
 
Lol, familiair... vanwaar zoveel t3
Probeerseltje om eerlijk te zijn. Heb poosje op 75mcg gezeten toen een maand rustig aan gedaan qua cutten en 37.5mg t3.
Wil kijken of 100mcg wezenlijk verschil maakt met 75mcg

Heb 350 tabs tiromel nog dus kan wat proberen haha
 
Probeerseltje om eerlijk te zijn. Heb poosje op 75mcg gezeten toen een maand rustig aan gedaan qua cutten en 37.5mg t3.
Wil kijken of 100mcg wezenlijk verschil maakt met 75mcg

Heb 350 tabs tiromel nog dus kan wat proberen haha
moet je eens 150mcg pakken
 
moet je eens 150mcg pakken
Durf ik op deze doseringen aas nog niet goed. sta ook al op een goeie 9% als ik schatten moet.

Ga na deze 6 weken op 1250 bold en 600 tren. Miss als ik dan nog wat t3 pak dat ik het eens probeer
 
Durf ik op deze doseringen aas nog niet goed. sta ook al op een goeie 9% als ik schatten moet.

Ga na deze 6 weken op 1250 bold en 600 tren. Miss als ik dan nog wat t3 pak dat ik het eens probeer
ik zou er idd dan wel genoeg naast zetten :P
 
ik zou er idd dan wel genoeg naast zetten :P
Eerste keer ook dat ik echte t3 heb. Dus is ff proberen qua eten en macro's. Kan er weinig over vinden vooral qua macro's. Op 50mcg t3 was me onderhoud ongeveer 4200 en cut nu op 3300 en dan zigzaggen
 
Darmproblemen zijn weg, eetlust is terug. Heb 2 rijstmaaltijden met aardappelpuree vervangen om eens te proberen.

Cruise gaat prima nu, dnp is wel een zwaar middel maar het begint te werken. Lastig oordelen hoe het er precies uit ziet met al dat vocht dat er bij komt kijken!

Wil vlot dalen in bf zodat ik over een week of 6 wanneer prep begint veel tijd heb om te recompen!
 
Dnp gaat me nu wat beter af gelukkig, veel zweten nog maar honger is wat gezakt. Trainingen gaan ook wat lekkerder, kracht is echt lachwekkend laag, maar pomp is nog prima!

Over ong een maand begin ik ook met hgh (2iu per dag) ben benieuwd wat dat me extra gaat brengen!
 
In !

Is me even onduidelijk Hoelang je blast ondanks dat ik vele ( nog net niet alle ) pagina's heb doorgenomen.
En doe je gewoon om de 8 weken van compound wisselen en af een toe eens cruisen of hoe ?
 
In !

Is me even onduidelijk Hoelang je blast ondanks dat ik vele ( nog net niet alle ) pagina's heb doorgenomen.
En doe je gewoon om de 8 weken van compound wisselen en af een toe eens cruisen of hoe ?
Welkom!
Was een week of 16, liefst na 10-16 weken paar weken cruisen. Deze blast was wel stuk langer dan gepland
 
Paar daagjes weg met mn vriendin dus zal wat meer rommel eten helaas. Vandaag wel weer lekker benen kunnen trainen, weer eens zwaar kunnen trainen maar kracht was nog ruk.

Squat
20x70
5x5x175

Squat machine
4x10x180

Single leg curl(staand)
12x30
12x40
10x50
10x50

Leg extension (single)
4x15x50

20min cardio
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Terug van een paar dagen weggeweest, veeeeeel te veeeeeel pizza gehad :p maar een lekker uitstapje gehad met mn meid en ook dat is soms nodig! Nu weer volle bak aan de gang! Motivatie is 110% gelukkig ook klaar met DNP.... niet mijn ding, wellicht in de toekomst ooit nog! Nu even het vocht eraf en dan checken wat het heeft gebracht.
Komende week bloed trekken en ff kijken hoe het er mee staat.

Mocht dat goed zijn dan kan ik beginnen met 4weken:
75test p eod
75mast p eod
75parabolan eod
25provi ed

Daarna start prep, dit is eigenlijk onnodig maar om een beetje in shape te komen voor zomer, nodig?nee. Leuk?ja.
 
Gisteren weer eens gesquat, paar weken overgeslagen ivm dnp en lichte blessure. Voelde goed zwaar en not as before...
Kracht wil ik snel weer opbouwen en ditmaal volledig zonder straps! Maandag trek ik bloed overigens.

Squat
15x60
5x180
5x180
5x180
5x180
4x180 (insta filmpje online)

Legpress
5x20x280

Leg extension
4x12x80

Leg curl
4x12x40
 
Benieuwd naar een before and after dnp pic.
 
Back
Naar boven