MuscleMeat

banaan op wedstrijdavontuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren weer eens gesquat, paar weken overgeslagen ivm dnp en lichte blessure. Voelde goed zwaar en not as before...
Kracht wil ik snel weer opbouwen en ditmaal volledig zonder straps! Maandag trek ik bloed overigens.

Squat
15x60
5x180
5x180
5x180
5x180
4x180 (insta filmpje online)

Legpress
5x20x280

Leg extension
4x12x80

Leg curl
4x12x40

Na 5a6 dg ben je weer de oude man.. komt goed! :)
 
Bloedresultaten binnen, zeeer vlot herstelt! Kan dus al aan de bak. Wil eigenlijk paar weken 'spelen' voordat prep begint, dus kan wat uitproberen.
Daarna start direct blast voor prep, dus zo'n 4weken 'aankloten'.
Dacht zelf aan
350testp ew
350para ew
350mastp ew
600primo (evt) ew
50/75mg anavar ed
12.5mg nolva eod (zag het veel gebeuren in us en wil het eens proberen ipv arimidex)

Er zal richting einde ook wat hgh meelopen op 2iu ed

Wat vinden jullie?
Heb genoegl thuis liggen dus kan het makkelijk nog aanpassen
 
hoe lang zal de blast voor prep zijn? zou de primo voor prep houden.
NPP mss? al herinner ik me dat je er niet zo'n fan van was.

anavar op 75 lijkt me leuk:D
 
hoe lang zal de blast voor prep zijn? zou de primo voor prep houden.
NPP mss? al herinner ik me dat je er niet zo'n fan van was.

anavar op 75 lijkt me leuk:D
Heb 9vials primo liggen en wat blends waar het ook in zit dus heb meer dan genoeg :D dat is het me niet. Npp zou nog kunnen, wel veel compounds dan. Idd vond het vorige x niks. 16weken prep, eerste wel recompen natuurlijk 10weken ong
 
Heb 9vials primo liggen en wat blends waar het ook in zit dus heb meer dan genoeg :D dat is het me niet. Npp zou nog kunnen, wel veel compounds dan. Idd vond het vorige x niks. 16weken prep, eerste wel recompen natuurlijk 10weken ong
dat verklaard veel :P
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ongeveer 16 weken voor mn wedstrijd nu, gisteren begonnen met blast. Eerste 4weken zijn "wat aankloten" maar dieet gaat nu 100% serieus natuurlijk. Wat foto's getrokken vandaag.
Weer de junioren klasse op de atlas cup, enkele weken later ironman in luxemburg!

IMG_20170517_190730_442.jpg
 
Die traps en benen :eek:
Wel goed harig je traps, haha.
Succes man
 
Blast nog niet begonnen, eerst even met coach bespreken komende week wat we precies gaan doen!
 
Blast nu toch uitgevogeld, wordt 8weken(recomp) daarna 4weken rust en dan nog 8weken blast naar de wedstrijd toe!

Heb een mix met dit per ml:
200mg bold
100mg primo
75mg tren a
75mg mast p

Deze zal ik 1ml eod zetten samen met een ml primo en een ml test-c (200mg/ml)
Daarnaast 20mg nolva eod en 50mg anavar ed
En over 2/3dagen start ik met gh op 2iu ed!
 
Hoe ben je op de dosis van je var gekomen? Ervaring mee of?
 
Hoe ben je op de dosis van je var gekomen? Ervaring mee of?
Nope, wat rondlezen. Wellicht wat 'laag gedoseerd' volgens velen maar heb altijd prima resultaten gehaald op low dose orals, houd ze meestal heel mn kuur aan, leverwaardes zijn altijd netjes. Nu eens kijken of dat met var ook is!
 
Hgh is ook binnen dus ga er vandaag mee starten! Zeer benieuwd wat het gaat brengen! Vp staat op 9.9 met nog zo'n 20weken te gaan voor ik het podium op moet, zo lang mogelijk recompen dus! Deze blast houd ik 8weken aan, dan 4weken niets en dan nog 8weken knallen totaan de wedstrijd! Excited!
 
Back
Naar boven