XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Probeer het zou ik zeggen, als je al last hebt op deze dosis zal het nog wel vervelend worden als je gaat verhogen. Misschien dat het je iets helpt.
Thanks, ik ga het eens proberen! Was niet van plan te verhogen
 
Hey guys, sorry voor de inactiviteit. Doe ook mee aan de big-t contest vandaar!
Blast gaat tot nu toe prima, hgh begint zijn vetverbrandende werking te doen, recomp gaat heel prima tot nu toe
 
Foto updatee

IMG_20170609_140351_658.jpg
 
Laatst bewerkt:
I'm back! ben een tijdje weggeweest ivm contest, maar ben weer terug! drukke periode achter de rug ivm verhuizing en overleden mensen, helaas stond sport daardoor even op nr2.

nog 11weken totaan de atlascup, direct 5weken daarna de iron man in luxemburg!

prep is dus aan de gang, er moet de eerste weken wat gas op gegooid worden dus 6x1u cardio op lege maag per week! gelukkig heb ik nog vakantie en alle tijd om er weer goed in te komen!

op het moment ben ik nog aan het cruisen op 200mg test-c in de week, daarnaast loopt hgh natuurlijk nog steeds mee!
ik cruise nog tot 8weken voor de atlas cup
 
Hoeveel hgh per dag zet je?
 
cruise trouwens op hcg nu ipv test
 
op 20augustus mag ik weer beginnen met blasten, dan heb ik nog 8weken tot de atlascup, 5weken daarna is de iron man in luxemburg die ik ook mee wil doen. hgh laat ik meelopen tot 2weken voor de atlas cup.

wat het plan tot nu toe is:
atlas cup prep week 1-4:
test-e 450mg ew
test-p 175mg ew
tren-a 175mg ew
mast-p 175mg ew
primo 675mg ew

5-8
test-p 175mg ew
tren-a 175mg ew
mast-p 175mg ew
primo 675 mg ew

in week 8 is de atlas cup, hierna heb ik 5weken totaan de iron man in luxemburg.

9-13
trest 175mg ew
tren-a 175mg ew
mast-p 175mg ew
methyltren 3.5mg ew
supertren 262.5mg ew (mix van:trena, trene, para en methyltren)

wat denken jullie?
 
ik zou prep vroeger starten :P

ik vermoed dat je voornamelijk wilt pieken op de laatste wedstrijd?
zit je gebonden aan een gewichtsklasse?
 
ik zou prep vroeger starten :P

ik vermoed dat je voornamelijk wilt pieken op de laatste wedstrijd?
zit je gebonden aan een gewichtsklasse?
met voeding ben ik al gewoon dik van start, alleen zit nu in cruise, ook in een xruise kun je prima preppen:p

pieken op beide wedstrijden natuurlijk :p
en nee, geen gewichtsklasse doe nog bij junioren mee, kan evt ook nog bij een gewichtsklasse mee kunnen doen als extra.
heb evt ook nog dnp om nu te gebruiken totaan begin prepkuur
 
best lage doseringen tren ook, ben benieuwd!:D
 
Ik zou zelf denk ik die DNP in de eerste 4 weken pakken op een lage dosis. Weet niet of je er ook T3 bij pakt maar op 2 weken HGH, DNP en T3 vloog het vet er bij mij echt heel rap af. Jammer dat ik een zwak lulhannesje ben en een paar keer heb toegegeven aan de cravings van de DNP anders was het nog wat beter geweest.

Verder ziet het er prima uit imho, Tren kan uiteraard hoger voor een meer freaky look maar gezien de Primo heb ik het idee dat dat niet helemaal de bedoeling is?
 
best lage doseringen tren ook, ben benieuwd!:D
voor de eerste wedstrijd wel, wil de primolook het liefst, vandaar. voor de 2e wedstrijd wel flink wat tren, 50tren-a eod 0.5mg methyltren eod.
ook 0.5ml supertren eod (tren-a 25mg,tren-e 25mg, para 25mg en 0.5mg methyltren eod)
 
Ik zou zelf denk ik die DNP in de eerste 4 weken pakken op een lage dosis. Weet niet of je er ook T3 bij pakt maar op 2 weken HGH, DNP en T3 vloog het vet er bij mij echt heel rap af. Jammer dat ik een zwak lulhannesje ben en een paar keer heb toegegeven aan de cravings van de DNP anders was het nog wat beter geweest.

Verder ziet het er prima uit imho, Tren kan uiteraard hoger voor een meer freaky look maar gezien de Primo heb ik het idee dat dat niet helemaal de bedoeling is?
nope, 1e wedstrijd graag primolook.
daarna voor de 2e wedstrijd tren op 125mg eod met wat methyltren

en ja ook met t3, ben benieuwd hoe dat uitpakt, welke dosis dnp nam je?
 
nope, 1e wedstrijd graag primolook.
daarna voor de 2e wedstrijd tren op 125mg eod met wat methyltren

en ja ook met t3, ben benieuwd hoe dat uitpakt, welke dosis dnp nam je?

Daarom ook de 1e 4 weken, daar kun je nog prima wat rechttrekken. Vetter zul je er niet van worden dus als je bloated raakt heb je tijd zat om stappen te ondernemen. Ik zat op 200 mg DNP.

Benieuwd wat het gaat worden en gaat opleveren man!
 
2 weken 400 dnp + 2x cap t5 per dag tegen cravings (t3 overbodig)

Met al die gear merk je niets van krachtverlies (op een sarm of oral behoud ik kracht al)
 
2 weken 400 dnp + 2x cap t5 per dag tegen cravings (t3 overbodig)

Met al die gear merk je niets van krachtverlies (op een sarm of oral behoud ik kracht al)
thanks voor het advies, ik houd het lekker op 200mg, verhoog alleen als ik amper last heb van sides. t5 wacht ik liever mee tot het einde van mn prep, ben voorzichtig met mn hart :p
 
dus toch begonnen met dnp, ik denk tot 20-25 augustus. dan start ook mn prepblast.

dieet momenteel:
80gr oats
45gr whey
10gr amandelen

400gr pangasius
30/60gr rijst
150gr broccoli

400gr pangasius
30/60gr rijst
150gr broccoli

250gr biefstuk
30/60gr rijst
150gr broccoli


250gr biefstuk
30/60gr rijst
150gr broccoli

30/60 hangt af of ik een lage of middel koolhydraat dag heb.

daarnaast 6x per week 1u fasted cardio

dus op een hoge dag (zie foto)

Screenshot_20170805-142611.png
 
Laatst bewerkt:
vanochtend op lege maag getraint en daarna ook nog cardio voor de 1e maaltijd. doe het steeds vaker en het bevalt me erg goed.

word wakker, kopje koffie om wakker te worden en een halve liter water.
daarna naar de sportschool (10gr bcaa's (8:1:1))
eerst krachttraining daarna direct een uur cardio erachteraan.
bij thuiskomen direct ontbijt +1.5iu hgh (de rest zet ik voor het slapen)

gewicht op lege maag blijft rond 100-101kg hangen en vet daalt met de dag. perfect dus!
 
Back
Naar boven