XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

foto backstage vd iron man, ontevreden over shape. moet gewoonweg droger en harder. verhoudingsgewijs en qua verbetering afgelopen maanden ben ik absoluut blij

sketch-1511085894457.png
 
Wel goede vooruitgang gemaakt.

Lijkt wel wat gyno/vocht?
 
Hoezo ben jij nog op zo'n strak dieet? Ga je nog een wedstrijd draaien of gewoon beetje in shape blijven?
 
Hoezo ben jij nog op zo'n strak dieet? Ga je nog een wedstrijd draaien of gewoon beetje in shape blijven?
zo eet ik eigenlijk het hele jaar ongeveer haha. rustig koolhydraten verhogen nu
 
zo eet ik eigenlijk het hele jaar ongeveer haha. rustig koolhydraten verhogen nu
Is er een reden daar je veel biefstuk eet? Lijkt me duur man. In offseason doe ik het op al het vlees dat ik kan vinden (zo goedkoop mogelijk) en is dus meerendeels gehakt en panga ahaha
 
Is er een reden daar je veel biefstuk eet? Lijkt me duur man. In offseason doe ik het op al het vlees dat ik kan vinden (zo goedkoop mogelijk) en is dus meerendeels gehakt en panga ahaha
afwisseling, betaal maar 6.70 voor een kilo biefstuk vandaar. verteer niet alles even lekker maar biefstuk gelukkig wel :D
 
Waar betaal jij 6,70
Dan ga jk elke dag 500 g biefstuk eten
niet regio alkmaar in ieder geval hahaha!
coach heeft een afspraak metde lokale slager, vandaar de prijs
 
Ik hoop dat ik daar zondag gelijk vanaf ben ahaha heb vannacht toch anderhalf uur aangetikt. Blijft dat altijd langer bij jou? Of andere evt in dit topic? vntl ? Nog moeite met slapen?
 
Ik hoop dat ik daar zondag gelijk vanaf ben ahaha heb vannacht toch anderhalf uur aangetikt. Blijft dat altijd langer bij jou? Of andere evt in dit topic? vntl ? Nog moeite met slapen?
Ik sliep na 1/2 dagen alweer beter :)
 
nu 2x 5iu insuline per dag, lijk wel een hele dag een pomp te hebben 5iu bij ontbijt en 5iu pre workout.

trainingen zijn echt insane, bijna een marteling zo'n extreme pomp
gewicht vanochtend 91kg op lege maag, flink vochtig dat wel, maarja oestrogeen rebound dus daar kom je niet omheen
 
foto backstage vd iron man, ontevreden over shape. moet gewoonweg droger en harder. verhoudingsgewijs en qua verbetering afgelopen maanden ben ik absoluut blij

Bekijk bijlage 420012

inderdaad vocht
mss teveel geladen?
maar je ziet wel dat er mooie massa aanwezig is, dus je hebt mooie vooruitzichten
 
inderdaad vocht
mss teveel geladen?
maar je ziet wel dat er mooie massa aanwezig is, dus je hebt mooie vooruitzichten
thansk kerel, maar heb het over vocht NU, op die foto is gewoon vet haha
 
Back
Naar boven