AndroidHealthClinic

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

omdat volgens mijn coach high carbs the way to go zijn. daar bouw je mee.

daarbij is het voor mijn lichaamstype sowieso slimmer, relatief trage vertering namelijk

Oke helder. En neem je dan wel visolie supps? In mijn logica zijn vetten essentieel voor je lichaam en zijn carbs maar brandstof. Dan lijken die vetten wat weinig in eerste opzicht.
 
Laatst bewerkt:
Oke helder. En neem je dan wel visolie supps? In mijn logica zijn vetten essentieel voor je lichaam en zijn carbs maar brandstof. Dan lijken die vetten wat weinig in eerste opzicht.
cholesterol is gewoon okay elke bloedtest, zodra dat veranderd begin ik pas met supplementeren
 
cholesterol is gewoon okay elke bloedtest, zodra dat veranderd begin ik pas met supplementeren

Dat is meer dan prima. Dan heb je nog hersenfuncties, haren en huid bijv, maar het zou zomaar kunnen dat je hiervoor niet veel vet nodig hebt.
 
Dat is meer dan prima. Dan heb je nog hersenfuncties, haren en huid bijv, maar het zou zomaar kunnen dat je hiervoor niet veel vet nodig hebt.
hersenfunctionaliteit heb ik sowieso niet :(
nee geintje doe gewoon hbo hahaha :p
ik heb nergens last van en merk geen verschil met iets wanneer ik een periode veel vet eet...
 
Oke helder. En neem je dan wel visolie supps? In mijn logica zijn vetten essentieel voor je lichaam en zijn carbs maar brandstof. Dan lijken die vetten wat weinig in eerste opzicht.
Voor natties misschien.
 
Macros is voor iedereen anders en moet je voor jezelf zien uit te zoeken, waar je het beste op respond. De een respond super op high carb de ander komt er geen moer mee vooruit. Dat de een super gaat op high carb en ultra low fat wil niets zeggen. Kopiëren van iemand anders is al helemaal foute boel. als natty zijnde zo laag in vetten is fucked, dat weet ik toch wel :p
 
hopelijk heeft iedereen goede kerstdagen gehad! laatste dagen 104-105kg in de ochtend en shape is verbeterd. helemaal top dus! libido is 200% wat eigenlijk bijna storend is hahahaha
 
hopelijk heeft iedereen goede kerstdagen gehad! laatste dagen 104-105kg in de ochtend en shape is verbeterd. helemaal top dus! libido is 200% wat eigenlijk bijna storend is hahahaha

Vervelend voor je rechterhand ja! :p

Heb je foto van je shape?
 
Vervelend voor je rechterhand ja! :p

Heb je foto van je shape?
gelukkig heb ik een vriendin die dat voor me doet :D
nope laatste dagen geen gemaakt, zal kijken of ik deze log met meer fotos kan bijhouden, maar momenteel ben ik niet meer zo actief op het forum
 
Gaat lekk maat ben benieud naar je gains
 
hieronder een foto van de progressie die ik heb geboekt dit jaar, november 2016 vs november 2017. tevreden met vooruitgang!
iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!

sketch-1514732366936.png
 
Goede progressie inderdaad en fijne jaarwisseling
 
2e fotos zijn niet van nu, heb sinds vandaag pas arimidex dus ben een aardig vochtkanon :) vet is minimaal though
Ahahah het kan erger ik tik avondgewicht bijna de 105 aan ben nog nooit zo groot geweest, ben weer terug op het niveau van veters strikken of traplopen is hartaanval. Ik vind het erg netjes dat je je vet in toom heb gehouden! Ik maak er gewoon een lee priest offseason van lmao
 
Hoe gaat het inmiddels?
weeg momenteel een 104kg, gewicht is niet mega snel gestegen, oa vanwege wat privé dingen afgelopen dagen waardoor voeding niet 100% was. hier baal ik enorm van want dit had ik prima kunnen doen.
maargoed ben weer 100% aan de bak!

wat wel zichtbaar is aan verbetering:
-veeeeel ronder
-dikte en 3d (lastig omschrijfbaar)

verder valt alles mentaal en fysiek helemaal prima, voel me top enkel soms wat last van vocht. maar dat is ook niet gek met ruim 600gr carbs.
 
flink knallen nu ik ben benieuwd
 
Back
Naar boven