XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

wow een kilo vlees per dag nice, hoeveel eiwitten zijn dit wel niet inclusief amino zuren? 400?
 
Wat dat betreft is het onzin dat zoveel protein slecht is voor je nieren.
 
Kan jij gewoon op werk hgh+ slin zetten?
 
wow een kilo vlees per dag nice, hoeveel eiwitten zijn dit wel niet inclusief amino zuren? 400?

khd:885gr
vet:61gr
eiw:472gr aminozuren niet meegerekend.
Kan jij gewoon op werk hgh+ slin zetten?
school, geen probleem. ik heb een koelelement in mn tas. betreft werk, ik bezorg in een busje dus timing is geen probleem.
 
Zet je je Slin en HGH tegelijk of een 10 a 15 min uit elkaar? Ik wil het 't liefst ook zo doen alleen kom ik er niet mee weg om 2 keer in 10 min naar de plee te lopen en dat 3 a 4 keer haha.
 
Zet je je Slin en HGH tegelijk of een 10 a 15 min uit elkaar? Ik wil het 't liefst ook zo doen alleen kom ik er niet mee weg om 2 keer in 10 min naar de plee te lopen en dat 3 a 4 keer haha.
als het ff kan dan wel (lukt meestal)
hgh IM zetten scheelt al wat, dan is het verschil minimaal. heb ook al wat gasten gehoord die het IV zetten, echter lijkt me dat niet slim als je geen apotheek variant gebruikt.
 
Welke probiotica gebruik je?
Kan ook voor mij best eens helpen.
 
Welke probiotica gebruik je?
Kan ook voor mij best eens helpen.
vrij compleet, wel prijziger dan de rest vgm. maargoed goede supps kosten wat :p

DSC_0463.JPG
 
Thanks bro! Als het helpt, is het het geld wel waard. Ik ga het ook proberen ☺️
 
maandag laatste inject gehad, vind het wel weer genoeg geweest. laatste weken constant half ziek, belachelijk druk op school en dan ook nog 2 bijbaantjes dus werd me even te veel.

vanochtend op lege maag woog ik 109.5 waar ik zeer tevreden mee ben. shape is redelijk gelijk gebleven dus wat dat betreft niets te klagen!

dit was de eerste keer hgh, AAS en slin.
OVERDUIDELIJK de beste manier om veel massa aan te zetten.
volgende keer gaat de dosering AAS wel omlaag.

hopelijk herstel ik opnieuw zo supersnel en kan ik snel weer beginnen.
voor nu enkel hgh (3iu ed) en 5iu insuline pre-workout
 
110kg bij jouw lengte:o dus nog geen AAS? Vanwaar de keuze om geen lage dosis Test te zetten en wel lage dosis gh/slin?
 
Ug hgh had je gebruikt?
 
Back
Naar boven