XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Wat hoop je uit de Dhb te halen? Ken weinig over het middel eigenlijk
 
Hee Daan,

Top dat je je weer goed voelt, kijk je bij je resultaten ook of je kwa testosteron hersteld bent of enkel naar de lever, nier, etc waardes?
ik check alles, kost niets extra :p
Wat hoop je uit de Dhb te halen? Ken weinig over het middel eigenlijk
niks specifieks, ben een enorme fan van bold en primo dus moest hier wel een poging aan wagen. dusja wil eigenlijk alleen maar kijken of het wat is :p
 
Misschien een botte vraag.
Ga hen toch stellen :D

Waarom ga je off?
Je bent nu 7 weken off en je kan niet wachten om weer te beginnen typ je.

Waarom dan niet bridgen?
 
Misschien een botte vraag.
Ga hen toch stellen :D

Waarom ga je off?
Je bent nu 7 weken off en je kan niet wachten om weer te beginnen typ je.

Waarom dan niet bridgen?
niet een hele botte vraag volgensmij :p

sowieso omdat mijn coach het me opdraagt :p
voel me beter dan wanneer ik "bridge/cruise"
wil gewoonweg niet zo lang "on" zijn.
daarnaast is er een "guru" die ik waardeer die dit prijst.

maar vooral omdat ik me gewoonweg beter voel.
ik weet dat er zeer weinig mensen achter deze visie staan, maar ik voel me gewoonweg een stuk beter dus blijf het zo doen.
 
Is dat niet een ontzettend zware aanslag op je lijf? Ik snap wel dat AAS sowieso een aanslag is, maar ik bedoel meer in het opzicht van:
- kuren is aanslag
- offgaan, waardoor je lichaam keihard z'n best moet doen om te herstellen van die eerdere aanslag;
- enkele weken later weer de aanslag van een kuur
- offgaan enz. enz. enz.

Is dit gezondheidswise verstandiger, dan een lage cruisedosering te gebruiken?

(is overigens uit interesse, niet als commentaar op de manier waarop je het doet)
 
Is dat niet een ontzettend zware aanslag op je lijf? Ik snap wel dat AAS sowieso een aanslag is, maar ik bedoel meer in het opzicht van:
- kuren is aanslag
- offgaan, waardoor je lichaam keihard z'n best moet doen om te herstellen van die eerdere aanslag;
- enkele weken later weer de aanslag van een kuur
- offgaan enz. enz. enz.

Is dit gezondheidswise verstandiger, dan een lage cruisedosering te gebruiken?

(is overigens uit interesse, niet als commentaar op de manier waarop je het doet)
discutabel is het zeker, denk ten eerste sowieso dat het persoonsafhankelijk is.
bij mij persoonlijk komt alles zeer snel weer op gang, ben nog jong en heb geluk.

daarnaast is dit een werkwijze die ik veel zie terugkomen bij coaches van de "oude garde". mijn eigen coach heeft jaren geleden nog wk's meegedraaid en heeft evenals velen uit zijn tijd op deze manier gewerkt. momenteel een vijftiger zonder gezondheidsproblemen, zoals de meesten die op deze manier kuurden.

als je kijkt naar de mensen die blasten en cruisen (deze "generatie") zie ik ontzettens veel gezondheidsproblemen voorbij komen.
of dit direct hieraan gerelateerd is, geen idee, maar ik vermoed van wel.

daarnaast voel ik me stukken beter, zit veel beter in mijn vel dan wanneer ik cruise. luisteren naar mijn lichaam vind ik toch wel belangrijk.

ook laat ik me regelmatig controleren bij een mesoloog, hier blijkt telkens dat het functioneren van diverse organen een stuk beter is dan wanneer ik cruise. roids blijven toch "giftig" voor je lichaam en ik denk dat ze op lange duur een hoop meer kunnen verstoren in je lichaam dan enkel de voorgeschreven bijwerkingen. enigzins een slap argument, maar toch zit er iets in: welk medicijn kun je ongestraft het hele jaar door nemen?

ik weet dat velen dit complete lulkoek zullen vinden, maar ik heb hier zeer goed over nagedacht en ben ervan overtuigd dat dit beter is voor mijn gezondheid, wanneer het tegendeel wordt bewezen zal ik hier ook op terugkomen.
 
Laatst bewerkt:
Denk ook dat veel ligt aan de manier van cruisen. Als je de meeste ziet cruisen op let's say 300 mg Test, iets tegen het vocht, wat Provi voor de leuke harde look, dan nog wat Mast erbij voor de inmiddels grijs gedraaide A;E verhouding en je hebt gewoon een beginnersblast als cruise.

Zolang je je er zo goed bij voelt en je bloed gezond terug komt lekker blijven doen ouwe.
 
Zet je wel hCG, en zo ja, ook tijdens de cruise?

Ben zelf van plan om ook een tijd te cruisen maar heb ook het idee dat een hele lage dosis test voldoende is, of alleen hCG. 1000iu in de week zou gelijk staan als 100-150 test dus in principe gewoon cruise dosis meen ik even. Of zet je dat niet?

Edit: hoelang ga je de dhb doen weet je dat al? Lijkt me interessant.
 
Zet je wel hCG, en zo ja, ook tijdens de cruise?

Ben zelf van plan om ook een tijd te cruisen maar heb ook het idee dat een hele lage dosis test voldoende is, of alleen hCG. 1000iu in de week zou gelijk staan als 100-150 test dus in principe gewoon cruise dosis meen ik even. Of zet je dat niet?

Edit: hoelang ga je de dhb doen weet je dat al? Lijkt me interessant.
ik cruise niet, ben off.

als je wel wil cruisen zou ik gewoon hcg door blijven nemen 2x 500iu per week.

ik denk dat het niet ontzettend veel uitmaakt, als je enkel op hcg wil cruisen zou ik wel zorgen dat de hcg uit de apotheek komt. ik zou sowieso altijd zorgen dat je hcg uit de apotheek hebt, maar bijv daarnaast 125mg test zetten elke week of elke 10dagen is ook prima, veel verschil zal je niet merken.

betreft dhb weet ik nog niet zeker of ik het ga gebruiken, kuur wordt 10-12 weken.
 
ik cruise niet, ben off.

als je wel wil cruisen zou ik gewoon hcg door blijven nemen 2x 500iu per week.

ik denk dat het niet ontzettend veel uitmaakt, als je enkel op hcg wil cruisen zou ik wel zorgen dat de hcg uit de apotheek komt. ik zou sowieso altijd zorgen dat je hcg uit de apotheek hebt, maar bijv daarnaast 125mg test zetten elke week of elke 10dagen is ook prima, veel verschil zal je niet merken.

betreft dhb weet ik nog niet zeker of ik het ga gebruiken, kuur wordt 10-12 weken.

Okee ik zie wel voorbij komen of het wel/geen dhb wordt. ;)
 
foto update, afgelopen kuur hard gewerkt aan het verbeteren van mn rug, zat totaal geen breedte in. dus vrij tevreden met het resultaat tot nu toe!

IMG_20180330_144202_928.jpg
 
hoe hoog is je vet op die foto?
 
kuurplan is toch wat veranderd :
hgh 4iu ed
test-e 500mg ew
primo ace 700mg ew

bloedresultaten zijn teruggekomen en zien er weer uit zoals ik had verwacht, desondanks begin ik niet direct.

geen dhb meer, weinig onderzoek naar gedaan en laat het liever eerst nog even over aan andere proefkonijnen :p
 
  • Like
Waarderingen: 040B
kuurplan is toch wat veranderd :
hgh 4iu ed
test-e 500mg ew
primo ace 700mg ew

bloedresultaten zijn teruggekomen en zien er weer uit zoals ik had verwacht, desondanks begin ik niet direct.

geen dhb meer, weinig onderzoek naar gedaan en laat het liever eerst nog even over aan andere proefkonijnen :p

Waarom laat je de tren eruit?
Is wel heerlijk spul :p
Goede gains gemaakt zie ik ook droger
Zit je nog bij ikke?
Ik ben het met je eens voel me na 12 weken kuren ook verrot helaas
Off gaan kan wel fijn zijn, vooral met een zonvakantie valt de klap wel mee :)
Zit nu zelf ook op 4 iu hg hgh wat merk jij er van mentaal?
Als je er iets meer uit wilt halen zou je er wat peptides bij kunnen zetten , doe ik ook vanaf morgen :)
 
Waarom laat je de tren eruit?
Is wel heerlijk spul :p
Goede gains gemaakt zie ik ook droger
Zit je nog bij ikke?
Ik ben het met je eens voel me na 12 weken kuren ook verrot helaas
Off gaan kan wel fijn zijn, vooral met een zonvakantie valt de klap wel mee :)
Zit nu zelf ook op 4 iu hg hgh wat merk jij er van mentaal?
Als je er iets meer uit wilt halen zou je er wat peptides bij kunnen zetten , doe ik ook vanaf morgen :)
ja tren is ook leuk, kan er evt nog bij, dan wel primo omlaag denk ik.
nooit bij ikke gezeten man :p
merk mentaal helemaal niets van hgh, ofja misschien dat ik bijna geen sides meer merk van AAS. Heb idd ook wat gekeken naar peptides, waar ga je zelf voor?

iemand uit mn gym heb ik een tijdje igf zien gebruiken en dat was vrij spectaculair
 

Klaarblijkelijk als de resultaten goed waren. Er zijn ook best een aantal peptidebronnen met goede IGF Lr3 of DES. En ook Increlex is wel aan te komen. Wel prijzig maar een stuk minder duur dan de tienduizenden euro verhalen die hier de rondte doen.
 
kuurplan is toch wat veranderd :
hgh 4iu ed
test-e 500mg ew
primo ace 700mg ew

bloedresultaten zijn teruggekomen en zien er weer uit zoals ik had verwacht, desondanks begin ik niet direct.

geen dhb meer, weinig onderzoek naar gedaan en laat het liever eerst nog even over aan andere proefkonijnen :p

Primo ace?
 
Klaarblijkelijk als de resultaten goed waren. Er zijn ook best een aantal peptidebronnen met goede IGF Lr3 of DES. En ook Increlex is wel aan te komen. Wel prijzig maar een stuk minder duur dan de tienduizenden euro verhalen die hier de rondte doen.

Increlex komt uit de kraan in Koeweit :cool:
 
Back
Naar boven