Fitness Seller

banaan op wedstrijdavontuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vorige week weer van start gegaan, komende weken houd ik de kcal wat lager om iets aan vet te verliezen. (hoop niet langer dan een week of 4) daarna weer opbouwen.

betreft de kuur:
500mg test-e ew
150mg primo ace eod
50mg tren eod
4iu hgh ed

trainings intensiteit direct flink omhoog. even geen insuline in de komende weken, wellicht wordt hgh vervangen door igf-lr3.
gewicht vanochtend: 103.8kg
 
was sowieso al een primo fan, ben er zeer over te spreken. al helemaal vanwege de side effects.. die zijn er namelijk niet echt :p

Hoelang ga je het nemen? Is het net zo als met Mast Prop dat +/- 6-8 weken kan volstaan?
 
Hoelang ga je het nemen? Is het net zo als met Mast Prop dat +/- 6-8 weken kan volstaan?
gewoon de hele kuur, week of 10-12.
snap niet helemaal waarom mensen daar zo'n ding van maken hoelang je iets neemt? dat bijv prop minimaal 6 weken moet en bold minimaal 14 oid?
 
gewoon de hele kuur, week of 10-12.
snap niet helemaal waarom mensen daar zo'n ding van maken hoelang je iets neemt? dat bijv prop minimaal 6 weken moet en bold minimaal 14 oid?

Het visuele aspect begint meestal pas naar een paar weken. In die zin snap ik het wel, want het kan werken met dag 1. Je ziet het miss pas in week 6+.

Nog een vraag. Zie jij (miss wat vroeg) verschil tussen primo en mast icm tren?
Zie de combi niet zo vaak omwille mast-tren 'synergie' maar geloof daar niet zo in. Wil de combi in de toekomst ook doen omdat voor mij primo>mast
 
Het visuele aspect begint meestal pas naar een paar weken. In die zin snap ik het wel, want het kan werken met dag 1. Je ziet het miss pas in week 6+.

Nog een vraag. Zie jij (miss wat vroeg) verschil tussen primo en mast icm tren?
Zie de combi niet zo vaak omwille mast-tren 'synergie' maar geloof daar niet zo in. Wil de combi in de toekomst ook doen omdat voor mij primo>mast
visuele effect interesseert me eigenlijk niet zo. ik train, eet en kuur niet om er nu perfect uit te zien en leip zonder shirt te lopen op een festival om het zo maar te zeggen :p

mijn enige doel is om een beter fysiek neer te zetten op mijn volgende wedstrijd! dus of een compound visueel tot zijn recht komt kan me niet zo veel schelen :p

heb vorig jaar in prep tren en primo gecombineerd en dat was liefde op het eerste gezicht, vervolgens nog een wedstrijd gedaan en primo vervangen voor mast en dat vind ik minder. dus qua look ga ik voor primo, het is wat meer 'gepolijst' en mast is wat harder. maargoed imo komt de echte hardheid grotendeels uit orals in de laatste weken pre comp en de juiste manier van carbloading.

daarnaast heeft primo voor mij geen direct merkbare side effects wat voor mij erg belangrijk is.
 
visuele effect interesseert me eigenlijk niet zo. ik train, eet en kuur niet om er nu perfect uit te zien en leip zonder shirt te lopen op een festival om het zo maar te zeggen :p

mijn enige doel is om een beter fysiek neer te zetten op mijn volgende wedstrijd! dus of een compound visueel tot zijn recht komt kan me niet zo veel schelen :p

heb vorig jaar in prep tren en primo gecombineerd en dat was liefde op het eerste gezicht, vervolgens nog een wedstrijd gedaan en primo vervangen voor mast en dat vind ik minder. dus qua look ga ik voor primo, het is wat meer 'gepolijst' en mast is wat harder. maargoed imo komt de echte hardheid grotendeels uit orals in de laatste weken pre comp en de juiste manier van carbloading.

daarnaast heeft primo voor mij geen direct merkbare side effects wat voor mij erg belangrijk is.

Ow je doet wedstrijden daar had ik even niet aan gedacht. Dan begrijp ik je denkwijze helemaal.

Verder helemaal met je eens qua beredenering! Alleen heb ik het tren stukje er nog niet bij ervaren maar dat is voor later miss. Succes ik blijf volgen!
 
afgelopen tijd last gehad van een darminfectie, dat is goed klote geweest ivm eten. paar kg lichter nu (ong 103-105 op lege maag) maargoed als dat gewicht er zo snel af gaat kan dat er ook weer snel op :D

betreft kracht ga ik goed hard vooruit, zal een filmpje hierbij linken van 8x300kg machinesquats, 8e rep staat er alleen helaas niet fatsoenlijk op

verder ben ik op alle lifts een stuk sterker geworden, sets bankdrukken met 140 is geen probleem meer. deadliften 10x250 gaat ook soepel.

sinds darminfectie primo iets naar beneden gedaan. kuur ziet er nu zo uit:
500mg test-e ew
100mg primo eod
50mg tren eod
als ik dit vergelijk met mijn kuur hiervoor dan kan ik nu wel zeggen dat al die extra gear niet mega veel toegevoegde waarde had in offseason.

en de link:
per kant: 5x25,1x20 en 1x5

 
Hehe, na die vorige kuur piepte je wel anders:P lijkt overigens wel een leuke kuur!
 
Er is een behoorlijk verschil tussen offseason en onseason knallen natuurlijk (qua visuele resultaten)
 
Meende dat je toen zei dat je de hogere doseringen+slin (en gh?) wel echt een meerwaarde vond
yes dacht ik toen idd, maar gelukkig verander ik van mening wanneer dat nodig is.

je zal zeer waarschijnlijk met die zwaardere kuur meer kunnen gainen, maar nu ik dit doe merk ik dat het kleine beetje extra wat het geeft niet opweegt tegen de sides en het extra geld.
 
yes dacht ik toen idd, maar gelukkig verander ik van mening wanneer dat nodig is.

je zal zeer waarschijnlijk met die zwaardere kuur meer kunnen gainen, maar nu ik dit doe merk ik dat het kleine beetje extra wat het geeft niet opweegt tegen de sides en het extra geld.
Mooi zo! Merk je veel van 50mg tren a eod?
 
Mooi zo! Merk je veel van 50mg tren a eod?
ik merk precies wat ik ervan verwachtte.
kracht, volheid en dus ook 'meer vooruitgang'. sides zijn ook niet echt te bekennen
 
10x250 dl?
Damn dat is heavy hoor
 
Back
Naar boven