MuscleMeat

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Heb de bestelling ook binnen! En de 3 gratis vials voor een review ook.

Jammer dat ik nog 2 weken moet wachten. Ben nu al benieuwd naar die para
 
Afgelopen week para verhoogt naar 150mg eod, wil het eens proberen, heb nooit hoger dan 100eod gedoseerd. Zo komt precies alle parabolan op, blast is bijna voorbij.
Vind het maar niks, ben hele training kortademig. Erg storend!

Squats
20x100
5x180
5x220
5x230
3x240
1x250 :D

Legpress
4x15x430

Leg curl
5x20x55

Leg extension
5x20x70
 
Parabolan is lekker maar als je dat hoog gaat doseren dan gaat de conditie snel achteruit.
Volgende keer wat bold naast laten lopen op een lage dosis. Werkt bij mij.
 
Afgelopen week para verhoogt naar 150mg eod, wil het eens proberen, heb nooit hoger dan 100eod gedoseerd. Zo komt precies alle parabolan op, blast is bijna voorbij.
Vind het maar niks, ben hele training kortademig. Erg storend!

Squats
20x100
5x180
5x220
5x230
3x240
1x250 :D

Legpress
4x15x430

Leg curl
5x20x55

Leg extension
5x20x70
Squat machine
 
250 squat is echt ziek.
 
Vid? :D
 
Parabolan is lekker maar als je dat hoog gaat doseren dan gaat de conditie snel achteruit.
Volgende keer wat bold naast laten lopen op een lage dosis. Werkt bij mij.
Thanks voor het advies! Heb er nog 500mg bold bij lopen, maar merk nu al dat dit te veel voor me is. Morgen bloeddruk meten en kijken hoe het daarmee staat.
 
Thanks voor het advies! Heb er nog 500mg bold bij lopen, maar merk nu al dat dit te veel voor me is. Morgen bloeddruk meten en kijken hoe het daarmee staat.
Hoe merk je dat? Enkel aan de kortademigheid?
 
Hoe merk je dat? Enkel aan de kortademigheid?
Dat en alle standaard sides van tren die echt op beginnen te spelen. Al die kleine irritaties, alles jeukt en slecht slapen etc.
 
Thanks voor het advies! Heb er nog 500mg bold bij lopen, maar merk nu al dat dit te veel voor me is. Morgen bloeddruk meten en kijken hoe het daarmee staat.

Benieuwd naar je bloeddruk. Bold op 500 is meer dan genoeg. Ik bedoel iets van 200-250 mg per week. Teveel is ook niet goed. Parabolan + Bold is zowiezo aan de lisinopril gaan bij mij. Anders zit ik met een bloeddruk van 110-185 met deze combo.
 
Benieuwd naar je bloeddruk. Bold op 500 is meer dan genoeg. Ik bedoel iets van 200-250 mg per week. Teveel is ook niet goed. Parabolan + Bold is zowiezo aan de lisinopril gaan bij mij. Anders zit ik met een bloeddruk van 110-185 met deze combo.

Bij mij valt dat reuze mee anders. Op 1000 bold en 600 tren E ( beide engels) dan zat ik net op 85-135/140
 
Benieuwd naar je bloeddruk. Bold op 500 is meer dan genoeg. Ik bedoel iets van 200-250 mg per week. Teveel is ook niet goed. Parabolan + Bold is zowiezo aan de lisinopril gaan bij mij. Anders zit ik met een bloeddruk van 110-185 met deze combo.
Zit nu ong vrij hoog... 100-165. Dus maar aspirine laatste dagen helaas. Lisinopril ken ik niet, alleen op recept zeker?
 
Bij mij valt dat reuze mee anders. Op 1000 bold en 600 tren E ( beide engels) dan zat ik net op 85-135/140
3letter merk beginnend met een M?
Persoonsgebonden dan dus I guess
 
Ik heb normaal ook 0 last van m'n bloeddruk op Bold, ook niet op 900 mg. Ga vanaf morgen op 500 mg van de Engelsen beginnen, ik ben benieuwd.
 
Zit nu ong vrij hoog... 100-165. Dus maar aspirine laatste dagen helaas. Lisinopril ken ik niet, alleen op recept zeker?

Vooral je onderdruk is belangrijk want dat is de gevaarlijkste. En alles boven de 100 is niet goed. Aspirine kan helpen maar is peanuts met de gear ernaast. Lisinopril is idd op recept maar werkt perfect op 20 mg/dag
 
Back
Naar boven