XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Blast is voorbij, prima resultaat geboekt!

Nu langzaam dalen betreft kcal en al langzaam cutten om ditmaal ruim op tijd klaar te zijn voor komende wedstrijd!
 
Is me eerste keer para maar heeft dat een beethe fatsoenlijke kick in time? Voel E vaak met 2 weken en A 7/8 dagen.

Lees dingen van 4/6 weken maar dat lijkt me sterk
 
Is me eerste keer para maar heeft dat een beethe fatsoenlijke kick in time? Voel E vaak met 2 weken en A 7/8 dagen.

Lees dingen van 4/6 weken maar dat lijkt me sterk
Binnen een dag of 10 merkte ik het wel!

before en after pics? Daan010
Zal morgen even zoeken!

Sorry heb de laatste dagen weinig gepost, ben aan cruise beginnen en voel me al een aantal dagen behoorlijk slecht. Slaap slecht en last van darmen.

Vandaag begonnen met dnp en ga erbij carbcyclen!
 
Hopelijk voel je je snel terug 100%. Na een tijdje tren voel ik me ook altijd slecht.

Welke dosis dnp gebruik je en welk merk? Wat ik merk bij dnp is dat medium carbs zero fat het beste werkt voor mij. En gewoon laag in kcals gaan.
 
Welke wedstrijd wordt het?
 
Binnen een dag of 10 merkte ik het wel!


Zal morgen even zoeken!

Sorry heb de laatste dagen weinig gepost, ben aan cruise beginnen en voel me al een aantal dagen behoorlijk slecht. Slaap slecht en last van darmen.

Vandaag begonnen met dnp en ga erbij carbcyclen!
succes met de dnp ben net ook 7 dagen weer bezig
 
Hopelijk voel je je snel terug 100%. Na een tijdje tren voel ik me ook altijd slecht.

Welke dosis dnp gebruik je en welk merk? Wat ik merk bij dnp is dat medium carbs zero fat het beste werkt voor mij. En gewoon laag in kcals gaan.
Thanks! Ook je hele vertering op hol?

Yes dat is wat ik ook ga doen!
Merk staat er niet op, maar heb mensen gezien die het gebruikten en alles wees erop dat het toch wel legit is! 200mg per dag totdat bloedwaardes op peil zijn en kijk dan even hoe ik me voel en of ik verhoog of niet.
Welke wedstrijd wordt het?
Atlas cup, hopelijk daarna ook direct iron man!
succes met de dnp ben net ook 7 dagen weer bezig
Thanks! Bevalt het?
 
Binnen een dag of 10 merkte ik het wel!


Zal morgen even zoeken!

Sorry heb de laatste dagen weinig gepost, ben aan cruise beginnen en voel me al een aantal dagen behoorlijk slecht. Slaap slecht en last van darmen.

Vandaag begonnen met dnp en ga erbij carbcyclen!
Carbcyclen tijdens dnp? Lijkt me onprettig met die lichaamshitte. Denk dat je beter heel laag in vette kunt gaan en medium/high carb op gevoel kijken natuurlijk. Benieuwd naar je ondervindingen van de dnp!
 
Thanks! Ook je hele vertering op hol?

Yes dat is wat ik ook ga doen!
Merk staat er niet op, maar heb mensen gezien die het gebruikten en alles wees erop dat het toch wel legit is! 200mg per dag totdat bloedwaardes op peil zijn en kijk dan even hoe ik me voel en of ik verhoog of niet.

Atlas cup, hopelijk daarna ook direct iron man!

Thanks! Bevalt het?
check me log maar .. 6-7 dagen verschil is goed te zien :roflol:

(mindfucked wel ben echt depleted)
 
Thanks! Ook je hele vertering op hol?

Yes dat is wat ik ook ga doen!
Merk staat er niet op, maar heb mensen gezien die het gebruikten en alles wees erop dat het toch wel legit is! 200mg per dag totdat bloedwaardes op peil zijn en kijk dan even hoe ik me voel en of ik verhoog of niet

Jep helemaal om zeep, geen eetlust, darmen die heel lastig doen en me gewoon slecht voelen. Maar na 2-3 weken cruisen is het terug oke.

Ik heb de oude tabs dnp van EA en ben nu 7 dagen ermee bezig op 200 per dag. Vind het allemaal wel meevallen en mijn trainingen gaan zalig .... En gewicht dropt amper.
 
3dagen dnp onderweg... pff wat een gif joh niet normaal, voel me echt super lam de hele dag. Goed warm en flink zweten...
Cruise nu op 200testc en 300primo
 
3dagen dnp onderweg... pff wat een gif joh niet normaal, voel me echt super lam de hele dag. Goed warm en flink zweten...
Cruise nu op 200testc en 300primo

Na 3 dagen al? ik ben nog steeds aan het wachten op de eerste zweetbui....
Ondertussen al 2 maal naar de chinees gegaan "all you can eat" en dan kreeg ik het een beetje warm thats it.
 
Na 3 dagen al? ik ben nog steeds aan het wachten op de eerste zweetbui....
Ondertussen al 2 maal naar de chinees gegaan "all you can eat" en dan kreeg ik het een beetje warm thats it.
heb het idee dat de een er gevoeliger voor is dan de ander.. ik zit zonder echte problemen op 600mg.. eerste x zat ik de laatste dagen op 800mg ook zonder echte problemen (op iedere nacht een drijfnat bed na en een uitgedroogde strot)

Strive4muscle merkt het geloof ik nu ook al na 2 dagen
 
Strive had die van EA, de nieuwe van 50 mg/tab. Misschien die dan eens bijbestellen want ik wil na mijn bulk zeker nog eens 10-14 dagen aan de dnp gaan. Dosis zal dan ook wel hoger liggen dan 200mg/dag.
 
Strive had die van EA, de nieuwe van 50 mg/tab. Misschien die dan eens bijbestellen want ik wil na mijn bulk zeker nog eens 10-14 dagen aan de dnp gaan. Dosis zal dan ook wel hoger liggen dan 200mg/dag.
iemand die ik ken zat ook op die zelfde van AE en kreeg iedere dag wel appies 'ik ga dood' en hij zat op 300mg max geloof ik
 
iemand die ik ken zat ook op die zelfde van AE en kreeg iedere dag wel appies 'ik ga dood' en hij zat op 300mg max geloof ik

Lekker.
 
heb het idee dat de een er gevoeliger voor is dan de ander.. ik zit zonder echte problemen op 600mg.. eerste x zat ik de laatste dagen op 800mg ook zonder echte problemen (op iedere nacht een drijfnat bed na en een uitgedroogde strot)

Strive4muscle merkt het geloof ik nu ook al na 2 dagen
Idd zit nu de op de 2e dag en het ligt echt puur aan welk koolhydraatsoort ik eet. Oats, aard/zoete aardappel en fruit zijn geen probleem, maar met de rijst vandaag holyshit! Zat helemaal onder de zweetplekken. Ook vandaag tijdens het trainen drijfnat. Maar buiten de lichtelijke temperatuursverhoging is het te doen.

Was vanmorgen net geen kilo lichter, maar duidelijk vet gedropt. Tijdens m'n training zo net kon ik ook weer glimlachen, want wat ik nu in 2 dagen zag was normaal gesproken 1 week flink diëten+cardio.
 
Back
Naar boven