AndroidHealthClinic

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Na 3 dagen al? ik ben nog steeds aan het wachten op de eerste zweetbui....
Ondertussen al 2 maal naar de chinees gegaan "all you can eat" en dan kreeg ik het een beetje warm thats it.
Pff jaloers man haha!
Ik hoop dat dit het waard is want voel me echt heel kut. Het moet wel mega resultaat geven mocht ikcdit vaker gebruiken
 
Pff jaloers man haha!
Ik hoop dat dit het waard is want voel me echt heel kut. Het moet wel mega resultaat geven mocht ikcdit vaker gebruiken

Het geeft zeker resultaat. Maar ik kan niet zeggen dat ik me kut voel.
Mijn taille is bevoorbeeld echt wel een paar cm smaller geworden, buik terug strakker en onderrug is ook wat vet kwijt. Moet de touwtjes van men trainingsbroeken terug aanspannen en dichtknopen.
 
4e dag op dnp, ben hele dagen erg moe en lam.
Gisteren rug getraint in 20min. 3 supersets geen rust! Echt een heerlijke training!. Totaal 6oefeningen, elk 4sets 12-15reps

Gisteren ook sushi gaan eten(had iets te vieren voor mn vriendin) en dat heb ik vanacht wel geweten. Ben net echt DRIJFNAT wakker geworden xd
 
4e dag op dnp, ben hele dagen erg moe en lam.
Gisteren rug getraint in 20min. 3 supersets geen rust! Echt een heerlijke training!. Totaal 6oefeningen, elk 4sets 12-15reps

Gisteren ook sushi gaan eten(had iets te vieren voor mn vriendin) en dat heb ik vanacht wel geweten. Ben net echt DRIJFNAT wakker geworden xd
Ik zou dan lekker op deze dosis blijfen man..

Ik had oats pre bed kon me vanmorgen ook afdrogen maar was het waard :p
 
Ik zou dan lekker op deze dosis blijfen man..

Ik had oats pre bed kon me vanmorgen ook afdrogen maar was het waard :p
Was niet van plan te verhogen eigenlijk, miss wel t3 erbij!
Lekker he die nightsweats xd
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Vandaag ging training weer lekker, dnp maakt je zwak en pomp krijgen gaat niet zo makkelijk als normaal! Maar daar heb ik een oplossing voor!
3 supersets à4sets 15reps (geen rust)

Shoulderpress/machine side raises
Db Front raises/upright rows
Db side raises/ straight bar front raises

Dieet:
Ik wissel een hoge en lage dag af.
Oats 80gr
Whey 35gr
Amandelen 10gr

Meal1
Rijst 80gr (lage dag 50gr)
Kip 175gr
Groente 150gr

Meal2
Rijst 80gr (lage dag 50gr)
Kip 175gr
Groente 150gr

Meal3
Rijst 80gr (lage dag 50gr)
Biefstuk 175gr
Groente 150gr

Meal4
Rijst 80gr(lage dag 50gr)
Biefstuk 175gr
Appel 1st

Meal5
Oats 65gr (lage dag 30gr)
Whey 35gr

Voor slapen
35gr whey
2 kiwi's
 
Dnp deed bij mij ook kut met kracht.
Gaat hard achteruit, helemaal in de cut.

Heb je niet liever voor slapen echte meal ipv shake?
 
Dnp deed bij mij ook kut met kracht.
Gaat hard achteruit, helemaal in de cut.

Heb je niet liever voor slapen echte meal ipv shake?
daarom log ik me trainingen atm ook niet gaat nergens over
 
Dnp deed bij mij ook kut met kracht.
Gaat hard achteruit, helemaal in de cut.

Heb je niet liever voor slapen echte meal ipv shake?
Jawel eigenlijk wel xd
 
Vandaag armen getraint
Close grip pushdown ss wide grip pushdown
4x30+4x30

V-pushdown ss undergrip pushdown
4x15x4x15

Rope extension
4x12

Db curl ss straight bar curl
4x20+4x20

Machine curl ss db hammer curl
4x15+4x15

30min cardio (fietsen)
Dnp sides lijken wat minder nu, geen carbs voor het slapen doet een hoop voor je nachtrust!
Huid wordt snel dunner!
 
Jawel eigenlijk wel xd
Weet niet of jij uitkomt qua kcal enz maar ik pak eigenlijk standaard 500ml magere melk en 80 gram protein pudding voor 't slapen gaan. Vult wat meer zonder te veel khd/ vet

Perzik mango is trouwens zelfs lekker met amandel melk ( heb je die suiker van de magere melk niet)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Weet niet of jij uitkomt qua kcal enz maar ik pak eigenlijk standaard 500ml magere melk en 80 gram protein pudding voor 't slapen gaan. Vult wat meer zonder te veel khd/ vet

Perzik mango is trouwens zelfs lekker met amandel melk ( heb je die suiker van de magere melk niet)
Nope kost teveel geld (ben student xd) en liever geen lactose voormij, maar thanks voor de tip
 
Weet niet of jij uitkomt qua kcal enz maar ik pak eigenlijk standaard 500ml magere melk en 80 gram protein pudding voor 't slapen gaan. Vult wat meer zonder te veel khd/ vet

Perzik mango is trouwens zelfs lekker met amandel melk ( heb je die suiker van de magere melk niet)
paar keer sampletjes gehad van die perzik mango en die is echt lekker idd
 
paar keer sampletjes gehad van die perzik mango en die is echt lekker idd
Ja die chocola en vanille zijn nog veel lekkerder. Je hebt niet het idee dat je gezond bezig bent haha.

Tel zelf wel die hdp als volle calorieen en khd mee. Word me veel te veel gedoe dat er allemaal af rekenen
 
Nope kost teveel geld (ben student xd) en liever geen lactose voormij, maar thanks voor de tip
Komt me op 2.40 ofzo per dag inclusief de melk haha

Oh vanwege acne of? Heb er zelf geen last van en merk ook qua hardheid van uiterlijk geen verschil
 
Komt me op 2.40 ofzo per dag inclusief de melk haha

Oh vanwege acne of? Heb er zelf geen last van en merk ook qua hardheid van uiterlijk geen verschil
Een schep whey (langzaam opneembaar) kost me een heel stuk minder :p

Nee lactose intolerantie, opgezwollen handen en voeten. Darmen van streek etc
 
Een schep whey (langzaam opneembaar) kost me een heel stuk minder :p

Nee lactose intolerantie, opgezwollen handen en voeten. Darmen van streek etc
Oja nee dan snap ik dat je daarvan af ziet haha.

Geloof dat de para ook begint te werken. Alles met een gat word weer aantrekkelijk haha
 
Geloof dat de para ook begint te werken. Alles met een gat word weer aantrekkelijk haha
1DE3785C-4F4C-4B04-B743-68FAAE16CF15-7403-00000590EF74E5D4.png
 
Oja nee dan snap ik dat je daarvan af ziet haha.

Geloof dat de para ook begint te werken. Alles met een gat word weer aantrekkelijk haha
Dan werkt het :D minder sides?
 
Back
Naar boven