XXL Nutrition

banaan op wedstrijdavontuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laatste dag dnp gehad gisteren, ben er klaar mee :p
zaterdag start blast, net met coach nog even gekeken en toch wat aangepast.

1-4 test-e 1000mg ew
1-4 primo 600mg ew
1-4 tren-a 100mg eod
1-4 arimidex 1mg eod
1-8 proviron 25mg ed
1-8 anadrol 25mg ed
5-8 test-p 100mg eod
5-8 tren-a 100mg eod
5-8 mast-p 100mg eod
5-8 primo 850mg ew
5-8 letrozole 1.25mg eod
7-8 winstrol 50mg ed

cardio opgevoerd naar 11u per week
en nog een foto van mijn heerlijke maaltijden:p

IMG-20170816-WA0011.jpeg
 
Geen slin bij je hgh?
 
Lekker, 1000mg test:P
 
eindelijk iemand op high test, met jou kan ik praten.

Ik zou overigens zelf niet met Slin durven gaan experimenteren in je prep als je er geen ervaring mee hebt. Zou toch eeuwig zonde zijn als je daardoor als waterballon op het podium verschijnt.
 
dankje! ja vult beter dan 250gr kip ofzo, ben ook echt HELEMAAL klaar met kip... verteer het voor geen meter.
updatepic komt als dnp eruit is, denk dat zon vochtige foto niet interessant is
Goed dat je er nu achter komt. Na m'n prep fucking veel last van verteringsproblemen. Met allerlei soorten eiwitten/koolhydraten/vetten. Alles een voor een liggen uitvogelen. Ei-eiwit is btw ook een hele chille voor in de prep als afwisseling op de witte vis ;)
 
Goed dat je er nu achter komt. Na m'n prep fucking veel last van verteringsproblemen. Met allerlei soorten eiwitten/koolhydraten/vetten. Alles een voor een liggen uitvogelen. Ei-eiwit is btw ook een hele chille voor in de prep als afwisseling op de witte vis ;)
ja scheelt veel, is voor iedereen anders en moet ieder voor zichzelf uitvogelen. als je zegt dat je alles prima verteert ken je je lichaam nog niet echt... coach heeft liever dat ik het afwissel met biefstuk :D dus ik klaag niet hahahaha. wilde na mn prep misschien eens shakes eruitgooien en vervangen voor ei-eiwitten!
 
eindelijk iemand op high test, met jou kan ik praten.

Ik zou overigens zelf niet met Slin durven gaan experimenteren in je prep als je er geen ervaring mee hebt. Zou toch eeuwig zonde zijn als je daardoor als waterballon op het podium verschijnt.
high test is de shit haha, zonde van je hgh anders... je hebt oestrogeen nodig voor igf conversie... en je voelt je gewoon 1000x beter!

ik vertrouw op mn coach, voor hem is het geen experimenteren, heeft genoeg ervaring dus ga op zijn advies af!
 
sinds start van dnp - 6kg nu, stop er nu mee het is mooi geweest! ben benieuwd hoeveel vocht er nog van wegtrekt! nog even wachten tot alles uit mn lichaam weg is en dan voeg ik weer koolhydraten toe
 
Wordt bovenstaande blast je contest blast tot op de wedstrijddag?
 
Wordt bovenstaande blast je contest blast tot op de wedstrijddag?
yes, kan natuurlijk nog iets veranderen aan de hand van mn shape, 5weken daarna draaiik nog een wedstrijd
 
ja scheelt veel, is voor iedereen anders en moet ieder voor zichzelf uitvogelen. als je zegt dat je alles prima verteert ken je je lichaam nog niet echt... coach heeft liever dat ik het afwissel met biefstuk :D dus ik klaag niet hahahaha. wilde na mn prep misschien eens shakes eruitgooien en vervangen voor ei-eiwitten!
Ook een hele goeie, ik heb afgewisseld tussen ei-eiwit, kip en witte vis. Dat waren zowat mijn eiwitbronnen de laatste weken vd prep. Vele zeggen dat het bs is (ja ook ik was hier een beetje sceptisch over:p) om shakes / kwark de laatste weken te vervangen en dat je huid dunner wordt zodra je eiwitbronnen gaat vervangen voor witte vis. Maar toch heb ik nog zieke verschillen gezien toen ik het vervangende, voornamelijk met de hoeveelheid minder aan vocht.
 
Ook een hele goeie, ik heb afgewisseld tussen ei-eiwit, kip en witte vis. Dat waren zowat mijn eiwitbronnen de laatste weken vd prep. Vele zeggen dat het bs is (ja ook ik was hier een beetje sceptisch over:p) om shakes / kwark de laatste weken te vervangen en dat je huid dunner wordt zodra je eiwitbronnen gaat vervangen voor witte vis. Maar toch heb ik nog zieke verschillen gezien toen ik het vervangende, voornamelijk met de hoeveelheid minder aan vocht.
kwark sowieso niet voor mij, instant vochtballon :p
whey wordt gemaakt van melk.. ipc zullen de meeste lactose resten wel verdwenen zijn, maar niet alles. ik denk dat dat de rede is.
 
nasleep van dnp vreet nog 2kg van me af, nogmaar 94kg(helemaal leeg ivm keto dieet) over.

vorig jaar begon ik mijn prep op 92kg op een procent of 15à16, prima vooruitgang dus dit jaar. morgen begint mijn blast, hoop zo lang mogelijk rond dit gewicht te blijven!
 
blast vandaag begonnen, motivatie stijgt door het dak heen! er moeten natuurlijk wel prijzen gepakt worden. hgh op 4iu ed loopt nogsteeds mee, t3 op 25mcg ed.
ook direct wat meer koolhydraten vandaag om de platheid van dnp tegen te gaan, blijft toch nog paar dagen in je bloed helaas.

lichaamstemperatuur is drastisch gedaald, wil opeens truien aan als ik buiten loop, geeft maar weer even aan wat voor gif dnp eigenlijk is...

ben vooral benieuwd wat primo voor look gaat geven! eerste 4weken zal het sowieso niet te zien zijn naast de hoge dosering test, maargoed het gaat om de laatste dag op het podium!

kook tegenwoordig de vis ipv bakken, kost me slechts 15minuten per dag om te koken... smaakt natuurlijk nergens naar, kruid het daarna ook niet, enkel wat hete saus eroverheen.
 
Laatst bewerkt:
fototje van vorige week voor start van prepblast

IMG_20170822_085617_393.jpg
 
cardio verhoogd naar 2u per dag, 1u op nuchtere maag en 1u s' avonds of na het trainen.

dieet ook wat aangepast, wat carbs ingewisseld voor eiwitten. voel me nog hardstikke prima en niets te klagen, hopelijk houd ik dit zo lang mogelijk.

DSC_0240.JPG
 
weekendje in rotterdam gezeten, met een oldtimer(burton) erheen gereden dus een top weekend, natuurlijk ook een kijkje gaan nemen in de nieuwe foxgym en die was top.

cardio deed ik sochtens een uur wandelen op lege maag, best prima cardio!

lekkere legday gehad, en kracht was top, 12x240 supported squat machine
filmpje staat op mn instagram account.

gewicht is nog 93kg in de ochtend, blast begint aardig in te werken nu, aders komen naar boven en volheid komt terug!
 
Back
Naar boven