Fitness Seller

bang om vet aan te komen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
heej
ik ben bezig met veel eten volgens een strak schema met alleen maar eiwitten en koolhydraten
ik ben 1,90 en 65 kilo
ik kom nu al aan ongeveer 3 kilo aangekomen
maar ik merk dat alles wat ik aankom wat slapjes aanhangt...is dit vet...of massa en hoort massa niet strak te zijn of tenminste niet zo slap
ik ben echt bang dat ik in vet ga aankomen
kan ik mischien wat advies krijgen
een wanhopige jongen
 
kom op zeg, je bent 190 lang, vreten met die handen. Ik zou zo schoon mogelijk gaan eten, suikers mijden. Je hebt nog een lange weg te gaan. Massief worden kan nou eenmaal niet/moeizaam zonder vet.
 
Laat je vertpercentage meten. Je moet trouwens ook vet in je dieet hebben hoor, is ongezond om geen vet te eten, bovendien werkt t averechts.
 
alleen maar eiwit en koolhydraten ? Als ik jou was zou ik toch zeker 25% van je calorieinname uit vetten laten bestaan. Vetten zijn goed voor de hormoonhuishouding, zonder dat wordt groei erg moeilijk.
 
Hallo wanhopige jongen (ik voel me wel een redactrice van de joepie ofzo :D)

Je grootte fout is al dat je geen vet eet, vet is zeer belangrijk in je dieet, ongeveer 30% van je totale kcal inname zou uit vet moeten bestaan, met een gelijke verdeling van 10% verzadigd, 10% enkelvoudig onverzadigd en 10% meervoudig onverzadigd. Vet = Vet gaat niet op, er is een groot verschil tussen bv vet in olijfolie en vet uit een Big Mac. Vet heeft een rechtstreekse invloed op je hormoon spiegels, vooral cholesterol zorgt voor meer testosteron. Wel opletten dat je verhouding LDP en HDP goed zit (slechte en goeie cholesterol).

Je weegt ook veel te weinig voor je lengte, een beetje vet kan geen kwaad, aan jou post te lezen heb je blijkbaar een vorm van anorexia, als je zo bang bent van vet. Als je spieren wil aan je frame bouwen ga je zoiezo ook vet bijkomen, of je zou een genetisch wonder moeten zijn.

Dus mijn advies: gewoon 500 kcal boven je behoefte gaan om zo rustig te bulken, zeker niet overdrijven zoals sommigen hier (ik kijk naar niemand, ook niet naar mezelf :rolleyes::D), als je zo bang bent van vet. Zorg er wel voor dat je genoeg vet binnenkrijgt, bv wat boter op je boterhammen, lijnzaadolie voor het slapengaan, ...

MS
 
zo te horen ben je een ecto, dan mag je best wat meer kh's eten, dus verhoudingen van bijv 60/30/10. Vergeet niet je onverzadigde vetten he
 
lol het oude dogma: 'van vetten eten word je vet'
het enige dat telt zijn de cals man... of die nu van vette komen of van koolhydrate of eiwitte ..

en komaan 1m90 en 65 kilo en gij zit te bleite da ge dik wordt? op wa slaagt da
 
hoeveel zou ik dan moeten wegen voor mij lengte...
wat is een optimale gewicht
 
post je voedingsschema eens?
 
Geen hamburgers voor het vet eten heh, maar zalm, visolie, lijnzaadolie, olijfolie en pindakaas.
 
Ja als je zo gaat beginnen kan je beter niet met bodybuilding beginnen, ga lekker tennisen dan.
 
Mars zei:
Ja als je zo gaat beginnen kan je beter niet met bodybuilding beginnen, ga lekker tennisen dan.

Stop de haat! (koekje van eige deeg)





:D
 
Mars zei:
Ja als je zo gaat beginnen kan je beter niet met bodybuilding beginnen, ga lekker tennisen dan.

niet zo hard voor m wezen Mars:D tis nog maar een beginner
Zo te horen ben je ectomorph..behoorlijk lang, ondergewicht...maak je over die kilootjes vet geen zorgen;) ectos hebben een supersnelle verbranding, dus wat jij aanvreet...zal niet 1 2 3 in vet worden omgezet. Tis wel van belang dat je in jouw geval 30% van je voeding uit goede vetten bestaat.

VErmijd simpele koolhtdraten en suikers zo zoveel mogelijk, je hebt kwaliteit voer nodig...en massa bouwen..sja...dat gaat nou eenmaal gepaard met wat vet...maarre...waarschijnlijk zal jij het snel kwijtraken als je eenmaal gaat cutten en dan heb ik het nog niet eens over de gruwlijke cardiosessies.

Het lukt je vast wel bro..succ6
 
kom haters, help die jongen ff anders gaat ie vliegen als ie er deze zomer wat te veel wind is op het strand ;)
 
MonsterStrength zei:
Hallo wanhopige jongen (ik voel me wel een redactrice van de joepie ofzo :D)

Je grootte fout is al dat je geen vet eet, vet is zeer belangrijk in je dieet, ongeveer 30% van je totale kcal inname zou uit vet moeten bestaan, met een gelijke verdeling van 10% verzadigd, 10% enkelvoudig onverzadigd en 10% meervoudig onverzadigd. Vet = Vet gaat niet op, er is een groot verschil tussen bv vet in olijfolie en vet uit een Big Mac. Vet heeft een rechtstreekse invloed op je hormoon spiegels, vooral cholesterol zorgt voor meer testosteron. Wel opletten dat je verhouding LDP en HDP goed zit (slechte en goeie cholesterol).

Je weegt ook veel te weinig voor je lengte, een beetje vet kan geen kwaad, aan jou post te lezen heb je blijkbaar een vorm van anorexia, als je zo bang bent van vet. Als je spieren wil aan je frame bouwen ga je zoiezo ook vet bijkomen, of je zou een genetisch wonder moeten zijn.

Dus mijn advies: gewoon 500 kcal boven je behoefte gaan om zo rustig te bulken, zeker niet overdrijven zoals sommigen hier (ik kijk naar niemand, ook niet naar mezelf :rolleyes::D), als je zo bang bent van vet. Zorg er wel voor dat je genoeg vet binnenkrijgt, bv wat boter op je boterhammen, lijnzaadolie voor het slapengaan, ...

MS

Je formulering is fout .. vette melk drinker:p

je totale vet innamen moet volgens hem 30 % zijn, waarvan
33 1/3 % verzadigd.
33 1/3 % e onverzadigd.
33 1/3 % mv onverzadigd.
 
mijn eetschema



9:00
havermout 100 gr 13.0 62.0 7.0
Whey 22 0 0
half liter melk 17,5 25 7,5
----------------------
52,5 87 14,5

12:00
4 eieren omelet 28 0 16
100 gram rijst 7 78,5 0,5
-----------------------
35 78,5 16,5

15:00
havermout 100 gr 13.0 62.0 7.0
Whey 22 0 0
half liter melk 17,5 25 7,5
----------------------
52,5 87 14,5

18:00
blikje tonijn 28 0 16
100 gram rijst 7 78,5 0,5
-----------------------
35 78,5 16,5

21:00
havermout 100 gr 13.0 62.0 7.0
Whey 22 0 0
half liter melk 17,5 25 7,5
----------------------
52,5 87 14,5
 
mooi copy paste werk ;)

Maar probeer meer te vreten, wat is het totaal aantal kcal en wat is je onderhoudsniveau? Ga daar rustig een paar 100 kcal onder zitten. Probeer cardio te vermijden.
 
RobertHosper zei:
niet zo hard voor m wezen Mars:D tis nog maar een beginner
Zo te horen ben je ectomorph..behoorlijk lang, ondergewicht...maak je over die kilootjes vet geen zorgen;) ectos hebben een supersnelle verbranding, dus wat jij aanvreet...zal niet 1 2 3 in vet worden omgezet. Tis wel van belang dat je in jouw geval 30% van je voeding uit goede vetten bestaat.

VErmijd simpele koolhtdraten en suikers zo zoveel mogelijk, je hebt kwaliteit voer nodig...en massa bouwen..sja...dat gaat nou eenmaal gepaard met wat vet...maarre...waarschijnlijk zal jij het snel kwijtraken als je eenmaal gaat cutten en dan heb ik het nog niet eens over de gruwlijke cardiosessies.

Het lukt je vast wel bro..succ6
thnx man daar heb ik wat aan
want sommige hebben echt geen respect!!
 
Back
Naar boven