Fitness Seller

bang om vet aan te komen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16 zei:
thnx man daar heb ik wat aan
want sommige hebben echt geen respect!!

respect moet je verdienen dat krijg je niet zomaar. :p
 
BBnoel zei:
Je formulering is fout .. vette melk drinker:p

je totale vet innamen moet volgens hem 30 % zijn, waarvan
33 1/3 % verzadigd.
33 1/3 % e onverzadigd.
33 1/3 % mv onverzadigd.

nee hoor, 30-30-30 en 10% MCT's ...tsss.
 
Ik zou in jouw geval ; ecto 1.90 met dat gewicht ?

zorgen dat ik zeker een 4000 Kcal ging eten.... misschien nog wel meer; 4500 Kcal ?
 
bur zei:
respect moet je verdienen dat krijg je niet zomaar. :p


joh omdat ik dunner ben verdien ik geen respect
en daarom mag ik dus gewoon beledigd worden door sommige ??
 
Mars, even een beetje serieus graag.
 
spiertje16 zei:
joh omdat ik dunner ben verdien ik geen respect
en daarom mag ik dus gewoon beledigd worden door sommige ??

dat heeft daar helemaal niets mee te maken, luister goed wat de andere members te zeggen hebben en doe er iets nuttigs mee, (ex. de lolbroeken natuurlijk).

Groeien zal je dan zeker geloof me maar. :)
 
maar hmm eet ik dan te weinig of.....????
 
spiertje16 zei:
maar hmm eet ik dan te weinig of.....????


heb jij een bord voor je kop ofzo, lees die ****ing stickies eens door man.

het is nu al de vierde keer dat ik het zeg. :headbang:

Reken je behoefte aan kcal uit en ga daar een paar 100 kcal boven zitten. Als je wilt bulken ga je erboven zitten als je wilt cutten eronder.

Verdeel dit netjes in kh eiwitten en vetten en de discipline kan beginnen.
 
Het lijkt mij meer een cut dieet van die jonge inplaats van een bluk dieet.

Tip: aangezien je beginner bent zal je newbie gains krijgen. Dat zijn snelle resultaten in korte tijd. Om die te ondersteunen zou ik zoveel eten als je maar kan. Jammer dat er wat vet bij komt. De winter komt er toch weer aan, dus deze zomer zal je nog wel strak zijn, zo snel gaat het vet gainen ook weer niet. Ga volgend voorjaar weer cutten. Aangezien jij ecto bent, kom jij heel gemakkelijk van dat overtollige lichaams vet af. Trust me.
 
Centaur zei:
Mars, even een beetje serieus graag.

Ga je iemand die als locatie "gay land" heeft serieus nemen ? :rolleyes:
 
Grijpwijk zei:
Ga je iemand die als locatie "gay land" heeft serieus nemen ? :rolleyes:
Tjakka, dat was een goeie stek maat :D

BBnoel zei:
Je formulering is fout .. vette melk drinker:p

je totale vet innamen moet volgens hem 30 % zijn, waarvan
33 1/3 % verzadigd.
33 1/3 % e onverzadigd.
33 1/3 % mv onverzadigd.

Jou formulering is fout ... non-melk drinker (die, die, die!!!!!) :D

optimaal is 30% vet in totaal, waarvan elk 1/3 (wat 10% is van het geheel) verzadigd, enkelvoudig onverzadigd en meervoudig onverzadigd.
 
Grijpwijk zei:
Ga je iemand die als locatie "gay land" heeft serieus nemen ? :rolleyes:

****head ik zit op moeders schoot.
 
Ik denk dat een uitgekiemd schema in zijn geval nog niet echt veel nut gaat hebben. Als ik in zijn plaats was zou ik alles vreten wat ik tegen kwam!!
 
anak zei:
Ik denk dat een uitgekiemd schema in zijn geval nog niet echt veel nut gaat hebben. Als ik in zijn plaats was zou ik alles vreten wat ik tegen kwam!!

Een uitgekiemd schema heeft altijd nut, anders is het niet uitgekiemd ... Maar ik moet je in dit geval gelijkgeven, deze jongen moet gewoon vreten wat er te vreten valt :D
 
Yo spiertje,

Ik ben zelf 1,88 en heb 67 kg gewogen. Ik weet dus hoe het is om dun te zijn.

Maak niet de fout die ik heb gemaakt: In 1 x heel erg veel gaan eten, dan krijg je gegarandeerd een buikje, zelfs wanneer je dun bent. En ik kan je vertellen dat dat er niet uitziet bij een ecto. Je moet (zoals de anderen ook al zeiden) net boven je onderhoud eten. D.w.z. een aantal honderden calorieen erboven.
Weeg jezelf iedere week en zorg dat je niet extreem hard aankomt. Maar zodra je gewicht een aantal weken achter elkaar stilvalt, dien je weer wat extra calorieen toe te voegen.

Om aankomen van vet te beperken, zou ik zoveel mogelijk onverzadigde vetten eten (Olijfolie gebruiken en noten/pindakaas. Als boter gebruik ik altijd olijfolie halvarine). Ondanks dat onverzadigde vetten en verzadigde vetten allebei 9 kcal. per gram leveren, wordt je sneller vet van verzadigde vetten. Verder dien je suikers zoveel mogelijk te vermijden (Alleen direct voor en na de training) en complexe koolhydraten te gebruiken. Zo houdt je je insuline spiegel onder controle.

Zorg er ook voor dat je op zijn minst 2 x/week aan krachttraining doet, anders moet je nog maar afwachten wat er met de extra calorieen gebeurd. Gooi om de 6 weken je trainingsschema helemaal om, zodat je je spieren blijft prikkelen om te groeien.

Succes ermee.
 
Ik begrijp het punt van de topicstarter. Er zijn vele mensen die zo denken, ik had er in het begin ook last van, schrik om vet aan te komen. Maar geloof me, als je een doodsangst hebt om vet aan te zetten is het onmogelijk om groot te worden, onmogelijk. Om te groeien moet je nu eenmaal wat meer eten dan je nodig hebt, en dat doe je best niet door "geen" vetten te eten want dat heeft 0,0 effect. Het werkt imo alleen maar in jouw nadeel. Zorg gewoon dat je de goede vetten binnenkrijgt en even belangrijk: niet te veel simpele carbs.
 
ik zou gewoon een weekje of 2 de sticky's es doornemen,kun je zowat al je vragen beantwoord krijgen en open staan voor OPBOUWENDE KRITIEK!!

sterkte! :cool:
 
sticky es...??
wat zijn dat ???
ja sorry zit hier maar pas:$...
en heb je er een link van...
alvast bedankt
 
spiertje16 zei:
sticky es...??
wat zijn dat ???
ja sorry zit hier maar pas:$...
en heb je er een link van...
alvast bedankt

STICKY'S!

vind je bovenaan de eerste pagina,van voeding en dieeten,succes
 
Back
Naar boven