AndroidHealthClinic

Bang voor je baan/inkomen door corona? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
39.669
Waardering
37.785
Lengte
1m82
Massa
92kg
Wie is er eigenlijk bang dat zijn of haar baan of inkomen te verliezen a.g.v. het corona virus?
 
Hier niet, draaien wel minimum bezetting maar de vraag is nog even hoog als ervoor..
 
Als fabrikant, importeur en groothandel van Mode uit China en Bangladesh zijn er toch wel enige zorgen.. Met aan de ene kant de productie in deze landen en aan de andere kant Nederland en Duitsland als belangrijkste afzetmarkt. Dus dit raakt ons ontzettend hard al op het moment.
 
Ik ben al een week Koos werkloos.

Maar vind t niet heel erg tbh. Kheb genoeg reserves dus ik chill m ff. Binnenkort maar eens wat anders zoeken.
 
Het zal voor iedereen een risico zijn. Ik effecten zijn enorm. Hier is voorlopig genoeg werk, maar reken maar dat we geraakt gaan worden. Zullen wel blijven bestaan.
 
735.gif
 
Heb recht op een uitkering als ik bij huis kom. Dus keen stress.
 
Bij mij werken we vanaf volgende week zelfs in het weekend door omdat er zoveel werk op ons gaat afkomen de volgende dagen. Dus niet echt gelukkig.
 
Ik verwacht dat het drukker gaat worden.
 
Bedrijf draait door, maar met minder belading. We konden zelf kiezen, werkloosheid, verlof of werken.
 
Nee, vastbenoemd ambtenaar én door corona is er enorm meer vraag naar de diensten van mijn team.

Daarnaast kan ik zo in de privé aan de slag, ik krijg per maand ongeveer wel een aanbieding(raar genoeg altijd voor minder loon).
 
Laatst bewerkt:
Niet echt.. ik werk in het onderwijs (gymdocent), en dit ligt nu plat. Krijg uiteraard gewoon doorbetaald.

Echter wel voor mijn 2e studie, moest nog 1 opdracht verdedigen maar deze is helaas ook uitgesteld.. hopelijk kan ik het snel afronden :angstig:
 
ik werk in de keuken met een 0-uren contract, dus best wel eigenlijk. Gelukkig hoef ik pas ergens in augustus weer te werken dus hopen dat het dan wel een beetje over is.
 
Altijd werk als verpleegkundige, dus nee.

Als investeerder ook niet eigenlijk. Mooie tijd om te kopen.
 
Back
Naar boven