MuscleMeat

Bang voor je baan/inkomen door corona? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kunt simpelweg op heel veel dingen besparen. En met een dubbel inkomen ook weer niet zo extreem dat je hobby's moet opgeven en dat soort dingen. Kijk gewoon per maand wat je allemaal nu echt uitgeeft.

Twee keer thuisbezorgd bestellen voor 2 personen en je bent al rond de 50-60 euro kwijt. Daar kan je een week van eten.

Het belangrijkst als je besluit om aan kinderen te beginnen is om alvast een spaarpotje te hebben. Klink misschien als een ouwe lul, maar het is gewoon echt belangrijk. Ik woon sinds een paar weken samen en we kunnen per persoon rond de 500 euro maandelijks apart leggen. En daar zijn in principe alle kosten al vanaf, inclusief basis supps en extra Musclemeat vlees etc etc :D

Ik heb teveel hobby's :mad:
 
Als je voor dat bedrag bij de Chinees bestelt, kun je er ook een week van eten.
Bij de Chinees wel ja, dat zeker lol. Kost je alleen wel weer meer WC papier die week :p
 
Ik weet niet wat de financiële 'voordelen' allemaal zijn maar ik veronderstel dat er enkele zijn omdat het anders niet te betalen gaat zijn. Geen idee hoe dat allemaal geregeld wordt.
Je betaalt minimaal 30% zelf, hoe meer je verdient, hoe minder toeslag je krijgt. Voor het tweede kind krijg je nog meer toeslagen.
 
Daarom zit je de hele dag op dbb goeie vader ben jij. Of plot twist jij bent de vader niet :trollface:
Ja, je moet ze stimuleren in zelfstandigheid.
2315DA6A-16C5-479F-B0A7-23864BF9F58A.jpeg
 
Je kunt je aanmelden door mijn boek te kopen.
Ik heb je twee Nederlandstalige boeken in handen gehad en even doorgekeken. Kwam al snel tot de conclusie dat het niveau veel te hoog voor mij is :( Sorrrie ben nie zow slim :$
 
Ik heb je twee Nederlandstalige boeken in handen gehad en even doorgekeken. Kwam al snel tot de conclusie dat het niveau veel te hoog voor mij is :( Sorrrie ben nie zow slim :$
Deze Engelse is wat eenvoudiger. Vraag maar aan BB_ .
 
Back
Naar boven