Fitness Seller

Bang voor je baan/inkomen door corona? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je slecht verdiend spekt de staat je redelijk, maar kinderen kosten klauwen vol geld.
Steks Zitten je collega's weer op je telefoon of is het je vrouw? :windup:
 
Je kun me handtekening tog lezen.
Ik heb die niet zichtbaar staan. Ik heb die van Drs. Galen al, de rest kan mij gestolen worden. Heb trouwens hetzelfde issue, typen op mobiel is kut en autocorrectie snapt samengestelde woorden niet.
 
Ik heb die niet zichtbaar staan. Ik heb die van Drs. Galen al, de rest kan mij gestolen worden. Heb trouwens hetzelfde issue, typen op mobiel is kut en autocorrectie snapt samengestelde woorden niet.
Op mijn werk is het nog erger, daar heb ik niet de rechten om mijn browser op een andere taal dan Engels te zetten, dus 90% is rood onderstreept.
 
Op mijn werk is het nog erger, daar heb ik niet de rechten om mijn browser op een andere taal dan Engels te zetten, dus 90% is rood onderstreept.
Had je maar sysadmin moeten worden.
 
Ja, eigenlijk wel, het lijkt wel alsof zij nog minder doen dan ik.
Klopt. Beetje de hele dag gamen en grapjes uithalen met de collega's. "Zullen we vandaag de rechten van Steks wat verder beperken, zodat hij de taal van zijn browser niet kan wijzigen? ROFLMAO".
 
Wij zijn door de eerste golf heen. Ben gelukkig ook meer gaan verdienen.

Ze worden weer echt duur als ze gaan studeren.
Zwemles heb je dus ook al gehad? Daar loop je pas op leeg. Een gehad en nog twee te gaan 😬.
 
Zwemles heb je dus ook al gehad? Daar loop je pas op leeg. Een gehad en nog twee te gaan 😬.
Ik
Vind de hoeveelheid vrije tijd die het je kost erger. Beetje zitten wachten...
 
Ik
Vind de hoeveelheid vrije tijd die het je kost erger. Beetje zitten wachten...
Daarna kun je de komende 10 jaar langs het voetbalveld of zoiets staan 🤣
 
Daarna kun je de komende 10 jaar langs het voetbalveld of zoiets staan 🤣
En na de match pinten drinken met de andere vaders in de kantine? Megachill toch :D Of naar de voetbalmoeders van de andere kinderen staren.
 
En na de match pinten drinken met de andere vaders in de kantine? Megachill toch :D Of naar de voetbalmoeders van de andere kinderen staren.
Pep snuiven mag ook hoor
 
Op mijn werk is het nog erger, daar heb ik niet de rechten om mijn browser op een andere taal dan Engels te zetten, dus 90% is rood onderstreept.
Op mijn werk (of thuis met telestick) hebben we geen vrij internet, maar moet dit via een aparte applicatie 'Internet op de werkplek'. Hierin kun je niets aanpassen, het systeem draait op Ubuntu met wel een Windows-omgeving. FN-toesten werken niet en Alt+combinaties ook niet. Autocorrect in de browser staat uit. Allemaal beperkingen die je niet kan aanpassen. PDF opent ie standaard met reader i.p.v. Pro en als je dit aanpast als standaard, is dit na opnieuw opstarten weer gereset. Je werkt ook vanaf de server, dus niet vanaf je pc/laptop a.h.w.

Verder nog allemaal wazige beperkingen (usb-poorten geblokkeerd enzo, geen executables of bijlagen > 10 MB versturen), maar deels is dit wel te omzeilen. Vroeger kon je nog vanuit veilige modus opstarten, dat was wel ideaal. Nu kun je simpelweg via We Transfer bijvoorbeeld wel gewoon up- en downloaden of de bestandsextensie handmatig wijzigen. Ik ben ook genoodzaakt alles in MS Office-programma's te doen, dus heb geen echte fatsoenselijke software.
 
Op mijn werk (of thuis met telestick) hebben we geen vrij internet, maar moet dit via een aparte applicatie 'Internet op de werkplek'. Hierin kun je niets aanpassen, het systeem draait op Ubuntu met wel een Windows-omgeving. FN-toesten werken niet en Alt+combinaties ook niet. Autocorrect in de browser staat uit. Allemaal beperkingen die je niet kan aanpassen. PDF opent ie standaard met reader i.p.v. Pro en als je dit aanpast als standaard, is dit na opnieuw opstarten weer gereset. Je werkt ook vanaf de server, dus niet vanaf je pc/laptop a.h.w.

Verder nog allemaal wazige beperkingen (usb-poorten geblokkeerd enzo, geen executables of bijlagen > 10 MB versturen), maar deels is dit wel te omzeilen. Vroeger kon je nog vanuit veilige modus opstarten, dat was wel ideaal. Nu kun je simpelweg via We Transfer bijvoorbeeld wel gewoon up- en downloaden of de bestandsextensie handmatig wijzigen. Ik ben ook genoodzaakt alles in MS Office-programma's te doen, dus heb geen echte fatsoenselijke software.
Perfect voor noobs. Kunnen we goed gebruiken hier :D
 
zit zelf in een vrij onzekere situatie, tijdelijk contract sinds januari als marketing manager van een kleinschalig team

in de afgelopen periode heb ik 2 maanden op kantoor gewerkt, rest van de tijd voornamelijk thuis waardoor ik amper collega's heb gezien en weinig projecten kon opstarten

kans is groter dat ik geen contractverlenging krijg dan wel, onlangs nog ontslag mogen meemaken van de corporate manager en commercieel manager van onze holding (allebei +15 jaar in dienst :o)
 
Back
Naar boven